Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Дизайнери

ОСНОВАТЕЛКАТА НА PICCALILLY ХАНА ЕВЪНС ЗА ПЪТЯ НА ПАМУКА И ДЕТСКИТЕ ДРЕХИ ОТ НОВО ПОКОЛЕНИЕ

от FLM
12.11.2012
Време за четене: 3 мин.
3728
A A
ОСНОВАТЕЛКАТА НА PICCALILLY ХАНА ЕВЪНС ЗА ПЪТЯ НА ПАМУКА И ДЕТСКИТЕ ДРЕХИ ОТ НОВО ПОКОЛЕНИЕ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Интервю с Хана Евънс, създател на иновативната английската марка Piccalilly за бебешки и детски дрехи от органичен памук. Английското списание Ethical Consumer Magazine, дава второ място на марката в класацията за етичен бранд, а бебешката колекция на Piccalilly от органичен памук е единодушно избрана за BEST BUY (Най-добра покупка).

Как започва историята на английската марка за детски и бебешки дрехи Piccalilly?
Приключението "Piccalilly" започна през 2006 година. Скоро след раждането на моята втора дъщеря ме съкратиха от работа. Вместо проблем, за мен това се оказа огромна възможност да престана да работя от 9 до 5 и да създам компанията Piccalilly. Предишният ми опит като служител в компания-вносител, член на BAFTS (Асоциацията на етичните магазини на Обединеното Кралство) също много ми помогна. Натъжаваше ме „незначителността” на етичните продукти и ми се искаше да произвеждам ново поколение етични и екологични продукти, които са едновременно с модерен дизайн, търсени на пазара и купувани от новото поколение социално отговорни родители. Семейства, които няма да правят компромис и с добрия дизайн и стил.

Хана Евънс

Когато започнахме с марката Piccalilly, пазарът в Англия на органични дрехи тъкмо прохождаше. Бебешките и детски дрехи от органичен памук на пазара бяха бледи, жълтеникави, липсваше им цвят, добър дизайн и привлекателност. Случайно попаднах на нов иновативен проект в Калкута, Индия. Не исках да пропусна тази възможност и заминах в Индия да се срещна с пионерите по този проект за органичен памук. Научих, че е възможно да се получава бял памук с екологични техники и можех да създам ново поколение етични и екологични дрехи. Тази новост предоставяше уникално предимство на земеделските работници, а и крайните продукти: детските дрехи са много по-нежни към кожата на новороденото бебе. Всичко това ми изглеждаше като една добра идея и така се роди Piccalilly.

Представете ни Piccalilly. С какво тя е специална?
Нещата за английската марка Piccalilly се случваха доста бързо. Започнахме през 2006 година като новатори в производството на бебешки дрехи от ново поколение – ярки, весели и красиви, от органичен памук и 100% етични (Fairtrade). После хората взеха шеговито да ни казват „да порастнем”, така започнахме да предлагаме също и дрехи за малко по-големи деца.

Всъщност истината е, че не искаме да правим нещата прекалено бързо. Не можеш да искаш да спасяваш планетата и едновременно с това да основаваш бизнеса си на бързо сменящата се „сезонна” масова мода. Затова и ние тук в Piccalily правим нещата малко по-различно. Наричаме го нашия Picalilly – начин. И с тази идея в главата работихме много, за да произведем серии продукти, които да отговарят на тази нашата етика и ценности, в които вярваме.

Хана ЕвънсХана Евънс

Защо се спряхте на органичния памук за вашите бебешки и детски дрехи?
Повечето родители искат да дадат най-добрия старт в живота на своето бебче. Аз съм 100% убедена, че бебешките дрехи от органичен памук помагат за този добър старт. Кожата на бебето е 5 пъти по-тънка от тази на един възрастен. Именно затова е много важно да избираме какво ще сложим до кожата на мъничето. Органичният памук на Piccalilly е не само по-мек, но и не съдържа вредни химикали. Така дрешката няма да предизвиква алергии и ще е нежна към кожата на бебето.

Но ползите не спират дотук. Влиянието на вредните химикали върху околната среда е огромно. Употребата на отровни пестициди и изкуствени торове застрашава здравето и живота на земеделските работници. Освен това, работниците често попадат в капана на свръх задлъжнялост, купувайки на заем все повече и повече пестициди. Затова и самоубийството на земеделските работници в Индия, които не могат да плащат натрупаните дългове за химикали се превръща в много сериозен проблем. Отглеждането на органичен памук, без вредни и скъпи химикали позволява на работниците да се освободят от този капан на отровните препарати и да не замърсяват околната среда с тях.

И това не е всичко – екологичният памук е изключително мек, много по-здрав и не съдържа химикали. Памукът на Piccalilly е сертифициран от Феъртрейд организацията, това е гаранция че производителите на нашия памук получават справедливо заплащане. Да познаваме в детайли нашата производствена верига е много важно за нас. Специално затова бяхме организирали и фото изложба, посветена на хората, работещи за марката Piccalilly.

Хана ЕвънсХана Евънс

Хана ЕвънсХана Евънс

Детските дрехи, които предлагате са етични. Защо за Вас това е толкова важно?
Piccalilly е марка с много измерения. Ние работим на много нива, за да я развиваме и да произвеждаме страхотно изглеждащи еко-дрехи за деца. Третото измерение е нашата социална отговорност. Етичната търговия е заложена в сърцето на Piccalilly. Знакът Fairtrade (етичен) гарантира, че доставчиците ни и цялата ни производствената верига отговарят на етичните критерии и всички получават справедливо заплащане.

Органичният памук на Piccalilly е сертифициран от Fairtrade организацията. Този сертификат е нещо много важно. Като се грижим за хората, които работят във всички наши производствени звена, ние знаем, че създаваме качествени детски дрехи от най-висок стандарт. Това са детски дрехи, на които можем да се доверим. В Piccalilly работим заедно с нашите Fairtrade партньори по проекта COFA (Chetna Organic Farmers Association). Земеделците, работещи по CHETNA проекта, получават авансово заплащане. Така могат да финансират производството. Полученият екологичен памук заминава веднага във фабриката за преработване. Така знаем от къде идва нашият памук и имаме 100% гаранция за него. Чрез финансиране и обучение CHETNA проектът подпомага земеделските работници да използват екологични методи в отглеждането на памука. Това е един успешен проект, в който ние инвестираме всяка година и броят на производителите постоянно се разраства. Последно земеделците, работещи по CHETNA проекта бяха повече от 1500.

Хана ЕвънсХана Евънс

Хана ЕвънсХана Евънс

Хана ЕвънсХана Евънс

Цветовете и дизайните на вашите детски дрехи Piccalilly са страхотни. Разкажете ни повече за тях?
Тук в Piccalilly обичаме цветовете. Липсата на свежи цветове и дизайни на пазара на еко-дрешки беше една от основните причини да създадем марката Piccalilly. Оттогава в тази област сме водещи на пазара. За цветовете и дизайните са използвани бои, сертифицирани по стандартите GOTS (Global Organic Textile). Боите са водоразтворими и безвредни за околната среда.

Какви са модните тенденции, на които залагате?
Ние от Piccalilly нямаме подхода на бързо сменящата се "масовата сезонна мода". Имаме устойчив, дългосрочен и отговорен подход към нашия бизнес. Това засяга и гамата ни от продукти, които правим. Искаме децата да са деца и да се обличат като деца. Същевременно разчупваме стереотипите и заменяме меките пастелни розови и сини тонове с ярки и наситени цветове и дизайни. Ние не правим "масова сезонна мода" детски дрехи, а модели и дизайни, които да са актуални във времето от качествен био памук. Това означава, че те ще са модерни по-дълго и ще се носят повече даже и от второ или трето дете.

Хана ЕвънсХана Евънс

Хана ЕвънсХана Евънс

Разкажете ни повече за Вашата нова линия за по-големи деца?
Получихме страхотни отзиви за бебешките ни дрешки и веднага клиентите ни казаха да „порастнем”. Така започнахме да увеличаваме гамата и да правим серии за малко по-големи деца. Нашият бизнес се развива и в момента работим върху дрешки за по-големи деца. Гамата ни сега включва тениски, рокли и изключителна серия хавлийки със страхотния стил на Piccallly.

Кои са вашите клиенти и с какво те са специални?
В Piccalilly имаме широк кръг от клиенти, най-вече защото нашите колекции са привлекателни за различни хора. Нашата марка е хит сред родителите, търсещи етични и екологични продукти. Те разбират, че органичният памук е най-доброто за тяхното бебе, за земеделските работници и за околната среда. Дизайнът на детските дрехи Piccalilly е шик и модерен. Затова нашите колекции успешно достигат до широк кръг клиенти, които държат на стила. Това са само част от причините Piccalilly да бъдат харесвани от широк кръг родители, баби, дядовци и хора, които търсят специални подаръци.

Снимки:

1. Хана Евънс – създател на иновативната английската марка Piccalilly за бебешки и детски дрехи от органичен памук.                

Фото: http://piccalilly.wordpress.com

2. – 17. Модели от колекцията на марката Piccalilly.

Фото: http://www.piccalilly.co.uk/

Източник: Fashion.bg

Тагове: Брой 61

Вижте още

Ruse Fashion Week
Дизайнери

Ruse Fashion Week 2025: Финал с блясък и изящество

ХАЙДЕР АКЕРМАН: МИНИМАЛИЗЪМ С ХАРАКТЕР
Дизайнери

ХАЙДЕР АКЕРМАН: МИНИМАЛИЗЪМ С ХАРАКТЕР

Дизайнери

ВИРДЖИЛ АБЛО: НОВАТОРЪТ, КОЙТО ПРЕОБРАЗИ МОДАТА С OFF-WHITE

КРИСТИАН ЛУБУТЕН – ГУРУТО НА ЧЕРВЕНИТЕ ПОДМЕТКИ
Дизайнери

КРИСТИАН ЛУБУТЕН – ГУРУТО НА ЧЕРВЕНИТЕ ПОДМЕТКИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео