Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Дизайнери

ПИЕРПАОЛО ПИЧОЛИ: „КРАСОТАТА Е УСТОЙЧИВОСТ, А НЕ БЯГСТВО ОТ РЕАЛНОСТТА“

от FLM
14.01.2023
Време за четене: 2 мин.
1429
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Пиерпаоло Пичоли е роден през 1967 г. в Нетуно, скромен крайбрежен град на около 55 мили южно от Рим. Това е мястото, където той и съпругата му Симона, са отгледали децата си – Бенедета, Пиетро и Стела. Родителите му са имали магазин за тютюневи изделия и Пичоли е израснал в нормално семейство, мечтаейки за света на киното, книгите и фотографиите.

Пиерпаоло Пичоли

В университета италианецът учи философия, след това се насочва към модата в “Istituto Europeo di Design” в Рим. Като амбициозен млад мъж той иска да работи за „Ив Сен Лоран“ или „Валентино“, но започва кариерата си като младши дизайнер във „Фенди“ и там се запознава с Мария Грация Киури.

През 1999 г.  попада във „Валентино“, за да разработи нововъзникваща линия аксесоари. Това е началото на едно предизвикателство – да водиш модната къща от роклите до аксесоарите, запазвайки непокътната традицията и креативността на нейния основател. През 2008 г., след пенсионирането на Валентино Гаравани и след едногодишния мандат на Александра Факинети, като творчески директор, Пичоли заема позицията, споделяйки я с Мария Грация Киури, която напуска през 2016 г., за да заеме длъжността в „Диор“.

Пиерпаоло Пичоли

Само за няколко години „Валентино“ се превръща в еталонна марка за модната индустрия и бележи международен успех. В основата ѝ се корени стремежът на Гаравани да направи жените красиви, а Пичоли е дълбоко вкоренен в неговата естетика. Гледните им точки обаче се различават – Пиерпаоло не се опитва да облича една идеализирана жена от сутрин до вечер. Той се стреми да облече цял списък с жени за отделни събития и постига това най-вече с тоалетите, които се появяват на червения килим – всички носени от артисти, подчертаващи множеството начини, по които може да се дефинира красотата.

Пиерпаоло Пичоли

За първи път в историята на модния лейбъл творецът показва серия от мъжки визии като част от модната колекция за пролетта на 2021 година. Едно отличително палто беше украсено от ревера до подгъва с перфектно оформени цветя, старателно пришити върху дрехата. Марки като „Фенди“ и „Баленсиага“ последваха примера му, поставяйки мъжката визия в сърцето на сезонните модни предложения по-късно същата година.

Пиерпаоло Пичоли

Пичоли осъзнава, че за да промени позицията на „Валентино“ не е необходимо само да преобрази дрехите, които произвежда, а трябва да привлече по-млада аудитория. За тази цел ангажира различен тип знаменитост – Люис Хамилтън, който става рекламно лице на мъжкото облекло от лейбъла. Творческият директор гарантира, че кастингът в неговите шоута и кампании отразява глобалния клиент, който се надява да привлече.

Пиерпаоло Пичоли

Концепцията на дизайнера за приобщаване между поколенията успява да остане актуална и работеща. „Моята работа като дизайнер е да отразявам представата за времето, в което живеем“, споделя Пичоли. „И във „Валентино“ чувствам, че съм на правилното място, защото ценностите на модната къща са мои лични ценности. Аз съм италианец, така че „Валентино“ е част от моята собствена култура, моята собствена история. Идеята за красива традиция се изразява чрез човешко докосване. Модната къща са хората, което означава индивидуален подход. И това е толкова важно сега, колкото беше през 60-те години на миналия век. Красотата е устойчивост, а не бягство от реалността. Креативността е единственото средство за противопоставяне на диктаторските решения.“, допълва още талантливият дизайнер.

Пиерпаоло Пичоли

Снимки:

1. Пиерпаоло Пичоли в началото на 2000 година.

Фото: © businessoffashion.com

2. Пиерпаоло Пичоли и Мария Грация Киури.

Фото: © Mikael Jansson

3. Аутфит от първата колекция на Пиерпаоло Пичоли и Мария Грация Киури есен/зима 2009.

Фото: ©  vogue.com
4.- 5. Творческият директор на „Валентино“ Пиерпаоло Пичоли.
Фото: © Paolo Zerbini
6. Люис Хамилтън на корица на „Венити Феър“ в тоалет на „Валентино“.
Фото: © Vanity Fair

Източници:
https://www.wmagazine.com/fashion/pierpaolo-piccioli-valentino-couture-2022-interview
https://www.valentino.com/en-us/world-of-valentino/creative-direction
https://www.anothermag.com/fashion-beauty/13191/inside-pierpaolo-picciolis-revitalisation-of-valentino-alexander-fury-interview
https://www.washingtonpost.com/magazine/2020/11/16/valentino-pierpaolo-piccioli-high-fashion/
https://www.gq-magazine.co.uk/fashion/article/pierpaolo-piccioli-valentino-interview-2022
https://www.elledecor.com/it/best-of/a27256984/pierpaolo-piccioli-biography-fashion/

Тагове: Брой 122

Вижте още

ХАЙДЕР АКЕРМАН: МИНИМАЛИЗЪМ С ХАРАКТЕР
Дизайнери

ХАЙДЕР АКЕРМАН: МИНИМАЛИЗЪМ С ХАРАКТЕР

Дизайнери

ВИРДЖИЛ АБЛО: НОВАТОРЪТ, КОЙТО ПРЕОБРАЗИ МОДАТА С OFF-WHITE

КРИСТИАН ЛУБУТЕН – ГУРУТО НА ЧЕРВЕНИТЕ ПОДМЕТКИ
Дизайнери

КРИСТИАН ЛУБУТЕН – ГУРУТО НА ЧЕРВЕНИТЕ ПОДМЕТКИ

Дизайнери

IN MEMORIAM: МОДНИЯТ СВЯТ ТЪГУВА ЗА РОБЕРТО КАВАЛИ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео