Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

БИЛЯНА И МАРТИН СА НАЙ-АТРАКТИВНИТЕ БЪЛГАРСКИ СЛОГИТА

от FLM
10.10.2008
Време за четене: 1 мин.
14380
A A
БИЛЯНА И МАРТИН СА НАЙ-АТРАКТИВНИТЕ БЪЛГАРСКИ СЛОГИТА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Избраха БГ-финалистите на международния конкурс “Show me your sloggi 2008”

 

Биляна Йотовска (23 г.) от София и Мартин Медникаров (19 г.) от Варна са най-атрактивните български слогита. Това решение взе звездното жури на БГ-финала на конкурса “Show me your sloggi 2008”, който се провежда за втора поредна година.

Биляна и Мартин са най-атрактивните български слогитаБиляна и Мартин са най-атрактивните български слогита

Биляна и Мартин ще се конкурират с представители от цял свят на международния финал в Париж на 12 ноември за голямата награда от 15 000 евро, застраховка на задните части и рекламен договор с марката бельо sloggi.

На второ място се наредиха Таня Константинова (23 г.) и Радослав Димитров (23 г.). На трето място бяха класирани Таня Стоилова (21 г.) и Кирил Коев (22 г.).

Биляна и Мартин са най-атрактивните български слогитаБиляна и Мартин са най-атрактивните български слогитаБиляна и Мартин са най-атрактивните български слогита

Обективното жури, което оценяваше достойнствата на кандидатите беше в състав: Дора Блек – генерален директор на “Триумф Интернационал” (София), проф. Любомир Стойков, Рене Розенберг – генерален директор на рекламна агенция "Вал", модният фотограф Мони Франсес, Кристина Димитрова – победител в международния конкурс “Show me your sloggi 2007”, Петя Алексиева – рекламен мениджър на радио “Фреш”, Калина Коцева – главен редактор на сп. “Блясък”.

Биляна и Мартин са най-атрактивните български слогита

“Слогитата” се представиха в три тура – с дънките на UB JEANS, със сериите SLOGGI FUN, SLOGGI COLOURS и SLOGGI LIGHT и с модели от най-актуалната колекция есен-зима 2008-2009 на SLOGGI. За тяхната перфектна визия се погрижиха екипите на модни салони Luxor и гримьорите от Max Factor. Момчетата и момичетата демонстрираха завидни артистични умения, завладяващо присъствие на сцената и чувство за хумор при отговорите на забавните въпроси, които им поднесе втори тур. За доброто настроение на публиката се погрижиха момчетата от брейк формация “Слийпуокингс”.

Победителите получиха своите официални покани за световния финал, както и карти за фитнес от клубове “Атлетик”, където е изготвена специална тренировъчна програма за техните слогита. Всички финалисти получиха като подарък комплект бельо sloggi.

Сред гостите, които подкрепяха бг-слогитата бяха Дим Дуков, Жана Жекова, Меги Савова, Олга Ускова, Денис Димитрова, младите дизайнерки Нина Тодорова и Антоанета Долкина и др.

Биляна и Мартин са най-атрактивните български слогитаБиляна и Мартин са най-атрактивните български слогитаБиляна и Мартин са най-атрактивните български слогита

 

Снимки:
1. Щастливите победители в конкурса “Show me your sloggi” – Биляна Йотовска и Мартин Медникаров
2. Председателят на журито г-жа Дора Блек с победителите Биляна и Мартин
3. Класираните на второ място Таня Константинова и Радослав Димитров
4. – 5. Класираните на трето място Таня Стоилова и Кирил Коев
6. БГ-финалистите в конкурса “Show me your sloggi 2008” представят дънките на UB JEANS
7. – 9. Модели на sloggi

Фото: © Божидар Марков

Тагове: Брой 15

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години
Новини

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео