Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

ЦЕНТЪР ЗА КРАСОТА “AIRINI” ОТВОРИ ВРАТИ

от FLM
30.11.2007
Време за четене: 2 мин.
19338
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Родопски масаж
с топли керемидки и билкови масла, банята на Клеопатра, както и системата
B.D.R. са сред хитовите процедури

Най-новият козметичен център в столицата – “Airini”, отвори
официално врати с коктейл-парти, ревю на дизайнерката Петя Димитрова
и “AIMS-G celebrity boutique”, както и със запомнящи се демонстрации
на козметични процедури. Специален гост на събитието беше проф. д-р Любомир
Стойков, който представи домакинята Ирена Петрова – собственик на центъра.
В обръщението си към гостите тя заяви: “Категорична съм, че красотата се ражда само на място, което е красиво. Ето защо,
когато отида в някой салон, освен преценката за специалистите, която
си правя, аз обръщам голямо внимание на детайлите. Забелязвам дизайна,
дали салонът е подреден практично или не. Затова реших да създам свой
собствен козметичен център, в който да пресъздам своята концепция за
красотата.”

Ирена Петрова със съпруга си

По покана на Ирена Петрова дизайнерката Петя Димитрова представи
модели от своята най-нова колекция, наречена “Провокация”. Към тоалетите
бяха показани аксесоари, предоставени от “AIMS-G celebrity boutique”
– обемните дизайнерски чанти на Флориан Деникур и очилата на Лара Боинк.

В комбинация с уникалния интериорен дизайн сред присъстващите
пърхаха екзотични пеперуди от единствената в България ферма за отглеждане
на тези красиви създания, която е собственост на Олга Ускова.

Ирена Петрова посреща Весела ДрагановаАртистичната Дия от “Биг Брадър 3”

Центърът за красота “Airini” (“Айрини”) е разположен на площ
от 250 кв. м. Името произхожда от английската дума “въздух” (“air”) и
е обвързано с философията “фън-шуй”.

Центърът за красота “Airini” предлага фризьорство, козметика,
маникюр, педикюр, ноктопластика, масажи, антицелулитни, отслабващи и
моделиращи терапии.

Предложенията на младата дизайнерка Петя ДимитроваПредложенията на младата дизайнерка Петя ДимитроваПредложенията на младата дизайнерка Петя Димитрова

Изключително актуални са спа терапиите. Т. нар. “Баня на
Клеопатра” е подходяща за подхранване на кожата, което се постига чрез
козе мляко, масло от жожоба, календула и алое вера. Винотерапията балансира
нивото на PH и активизира регенерирането на клетките. Процедурата с топъл
екомед извлича ненужните токсични вещества и стимулира естествената способност
на организма да се самопречиства.

Предложенията на младата дизайнерка Петя ДимитроваПредложенията на младата дизайнерка Петя Димитрова

родопски масажПрисъстващите
ценители на красотата и луксозния релакс имаха възможност да наблюдават
90-минутната комбинирана система за мезотерапия, микропилинг и лифтинг,
наречена B.D.R. (Beauty defect repair), родопски масаж с топли керемидки
и билкови масла, както и антицелолитни процедури с най-модерната техника
в областта.

Колекцията на младата стилистка Петя Димитрова впечатли със
смело разкрепостяване на визията на съвременното градско момиче, без
да отнема женственото излъчване и фината елегантност. Дизайнерката залага
на играта с материите. Моделите са изработени предимно от трико, използвана
е и плетена мрежа от плат. Петя Димитрова търси нетрадиционни форми и
кройки. Силуетът е обемен, а внушението за женственост се постига чрез
детайлите – деколте тип “лодка”, което подчертава раменете, ръкави тип
“ръкавица” или плътно прилепнали по ръката. Дизайнерката трансформира
полата и я превръща в полу-панталон (с един или два крачола). Роклите
са с дължина до глезена, декорирани са с волани. Облеклата са цветни
и изцяло се вписват в контекста на стила “граи”, с който Петя Димитрова
описва своите модели. Името е измислено от нея и всъщност представлява
разместените букви на думата “игра”.

Сред гостите бяха народната представителка Весела Драганова,
баронеса Марияна Гендович, Олга Ускова – председател на Руски бизнес
клуб, Деси Банова, Марияна Маринова – водеща на предаването “Шоколад”
по ТВ “7 дни” и носителка на титлата “Мисис Бългаия 2007 – Глоуб”, Екатерина
Дунева – “Мисис България 2007 – Свят”, Джулия Ангелова – носителка на
приза “Златна игла” за най-добър гримьор. Сред моделите, представили
колекцията се изявиха и Евелина Кикерезова от предаването “Звезден прах”
по ББТ и Петя Велкова от предаването “Жълтини” на Канал 3.

Предложенията на младата дизайнерка Петя Димитрова90-минутната комбинирана система

Снимки:
1. Собственичката на център за срасота “Airini” – Ирена Петрова със съпруга
си.
2. Марияна Маринова – “Мисис Бългаия 2007 – Глоуб”, Екатерина Дунева
– “Мисис България 2007 – Свят”, Ирена Петрова и проф. д-р Любомир Стойков
(от ляво на дясно).
3. Ирена Петрова посреща Весела Драганова.
4. Артистичната Дия от “Биг Брадър 3” също уважи откриването на центърът
за красота.
5. – 10. Предложенията на младата дизайнерка Петя Димитрова и аксесоарите
на “AIMS-G celebrity boutique”.
11. Специалистите на “Airini” демонстрират родопски масаж с топли керемидки
и билкови масла.
12. Демонстрация на 90-минутната комбинирана система за мезотерапия,
микропилинг и лифтинг, наречена B.D.R. (Beauty defect repair).

Фото: © Божидар Марков

ВИДЕО:
Откриване на център за красота “Айрини” и интервю с Ирена Петрова – І част
Откриване на център за красота “Айрини” и интервю с Петя Димитрова – ІІ част


Тагове: Брой 5

Вижте още

„That Dress“ – eмблематичната рокля на „Версаче“ продадена на търг за 12 090 евро
Новини

„That Dress“ – eмблематичната рокля на „Версаче“ продадена на търг за 12 090 евро

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представи тоалети и картини в Милано

Лиляна Петрова – Лулу представи тоалети и картини в Милано

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео