Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

ДЕЙВИД БЕКЪМ С МАРКА МЪЖКА КОЗМЕТИКА

от FLM
30.01.2018
Време за четене: 1 мин.
1798
A A
ДЕЙВИД БЕКЪМ С МАРКА МЪЖКА КОЗМЕТИКА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Дейвид Бекъм пуска своя марка козметика. Тя е резултат от сътрудничеството на звездата с „Лореал Лукс“ (L’Oreal Luxe). Брандът ще се казва House 99, като „house“ в случая означава общност на любителите на груминга, а „99“ е годината на сватбата на Дейвид и Виктория Бекъм и раждането на техния син Бруклин.

ДЕЙВИД БЕКЪМ С МАРКА МЪЖКА КОЗМЕТИКА

„Създадох House 99, за да дам на хората вдъхновение, пространство и материал за експерименти със стила. House 99 ще подкрепи мъжете и ще им даде инструмента за създаване на образа, към който се стремят. Добре дошли в клуба!“, казва Бекъм.

Стилът на Дейвид е копиран отдавна, така че създаването на собствена марка е логично продължение. Козметиката House 99 ще бъде пусната в продажба през февруари 2018 във Великобритания, а в САЩ и още 19 държави – през март. Първата серия включва балсам за след бръснене, овлажняващи кремове, стилизиращи продукти и др.

Снимка:
1. Дейвид Бекъм
Фото и източник: Fashion.bg

Тагове: Брой 93

Вижте още

Ruse Fashion Week
Новини

Ruse Fashion Week стимулира устойчивата мода, етичното производство и традициите

Джонатан Андерсън е новият артистичен директор на „Диор“ за мъжка мода
Новини

Джонатан Андерсън е новият артистичен директор на „Диор“ за мъжка мода

Лондон остава без Седмица на модата това лято
Новини

Лондон остава без Седмица на модата това лято

Специална колекция за сериала „Последните оцелели“
Новини

Специална колекция за сериала „Последните оцелели“

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео