„Луи Вюитон“ официално представи своята първа линия в света на луксозната козметика – La Beauté, след пет години подготовка. С този ход модната къща разширява наследството си в пътуванията, занаятчийството и дизайна, като навлиза в пазар, оценен на над 43,6 милиарда долара през 2024 г.
Колекцията е под креативното ръководство на легендарната Пат Макграт и включва 55 червила – препратка към римските цифри в монограма LV – както и балсами и сенки за очи. Опаковките са замислени като колекционерски обекти, вдъхновени от емблематичните детайли и куфари на бранда.

Влизането на „Луи Вюитон“ в този конкурентен сегмент (редом до „Прада“, „Валентино“, „Гучи“) се отличава с акцент върху разказването на истории, изкуството и идентичността. Със силна марка, глобално влияние и безупречен дизайн, „Луи Вюитон“ има всички шансове да се утвърди успешно и в сферата на красотата.