Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

НАЙ-СТАРОТО МОДНО СПИСАНИЕ ПРИСТИГНА У НАС

от FLM
21.10.2008
Време за четене: 2 мин.
14071
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл
                                         * Harper’s BAZAAR вече излиза на български език

С модна изложба и стилно парти Санома Блясък България представи списание Harper’s BAZAAR на българския пазар. Над 1000 гости се насладиха на модната приказка, която разказва историята на списанието от неговата поява преди до днес. Моделите в изложбата представиха революционни дизайнерски решения за последните 140 години, които са променили живота на милиони жени по света.

Партито се състоя в столичния хотел „Шератон” и бе уважено от Йоана Буковска, Белослава, Петя Павлова, Гергана Гунчева, Теди Велинова, Ирен Онтева, Ива Екимова, проф. Любомир Стойков, Максим Бехар, Валери Запрянов, Христо Сираков, Диана Любенова, Евгени Минчев, Ивана Скендерова, Мария Игнатова, Яна, Жана и много други.

СПИСАНИЕ HARPER'S BAZAAR ВЕЧЕ И В БЪЛГАРИЯ

Първият брой на Harper’s BAZAAR в България ще бъде достъпен на 24 октомври 2008 г. Това e най-старото, излизало без прекъсване, модно списание в света. Изданието, появило се през 1867 година в Ню Йорк, се превръща в моден алманах за милиони жени по света. Вече 140 години най-верният съветник на жената й помага да бъде модерна, независима, комуникативна, високообразована и да живее пълноценно. С българския Harper’s BAZAAR, списанието вече се издава в 30 страни по света.

От първия брой на Harper’s BAZAAR читателките ще научат кои са водещите модни тенденции за сезон есен-зима, при това пресъздадени през призмата на техния собствен почерк и адекватни за всяка възраст. Корицата на стартовия брой краси моделът Ким Норда, снимана от прочутия Комети, а сред фотографите, които намират място в Harper’s BAZAAR е и Карл Лагерфелд – този път извън амплоато си на дизайнер.

Вдъхновяващи модни сесии и уникален фото разказ за актрисата Джулиан Мур, снимана от виртуоза Питър Линдберг, са само част от изненадите в първия брой на списанието. Читателките на Harper’s BAZAAR ще разберат кои нови дизайнери направиха преврат в легендарни модни къщи и как става преходът от подиума до реалността. Специално за онези, които познават истинската сила на стила, списанието е подготвило проекта „Нов моден мандат“ с изненадващ, по-различен имидж на Надежда Михайлова. За раздвоението на личността по отношение на дрехите пък говори актрисата с български корени Рита Уилсън, съпруга на Том Ханкс, в ексклузивно интервю за главната редакторка на Harper’s BAZAAR Катерина Запрянова. Светската суматоха по света и у нас е заключителен акцент в списанието.

СПИСАНИЕ HARPER'S BAZAAR ВЕЧЕ И В БЪЛГАРИЯ

Главен редактор на Harper’s BAZAAR в България е Катерина Запрянова. След няколко години работа в списание „Тема“ и много телевизионни програми, професионалният й интерес е привлечен от модните списания.

„Изключителна чест и огромна отговорност е да оглавиш списание със 140-годишна история, което се е доказало като „тежката артилерия“ в света на модата. С Harper’s BAZAAR се свързват легендарни фигури като Даяна Врийланд, Алексей Бродович, Анди Уорхол. Това е списание за изискания стил и изискания ум, което българката заслужава”, споделя Катерина Запрянова.
Главният редактор на Harper’s BAZAAR завършва няколко специалности в САЩ и България. По-късно прави медийна специализация в Испания, а отношението си към модата определя като „пристрастеност“. Неслучайно Катерина Запрянова започва кариерата си като журналист точно в този ресор. Твърди, че висшият пилотаж е в „опитомяването” на модните тенденции – така че да станат част от персоналния ти стил. Харесва усещането за театър в модата, но не и бутафорията. Обича прозрението на Коко Шанел: „За да станеш незаменима, трябва да бъдеш винаги различна.”

СПИСАНИЕ HARPER'S BAZAAR ВЕЧЕ И В БЪЛГАРИЯ

Издателят на Harper’s BAZAAR в България – Санома Блясък България АД, издава също National Geographic България, списания COSMOPOLITAN , ELLE, най-продаваните списания у нас “Блясък” и “Журнал”, луксозното lifestyle издание “Максимум”, както и светското списание Story, списание “Тя!” и списание “Моето дете”. Санома Блясък България направи сериозна крачка в развитието си и като онлайн издател и вече управлява най-големия женски портал в България www.rozali.com и поддържа www.nationalgeographic.bg, www.cosmopolitan.bg, www.bliasak.bg и www.moetodete.bg

Тагове: Брой 15

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години
Новини

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео