Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
No Result
View All Result
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
No Result
View All Result
Home Мода Новини

ОТ ПОДИУМА ДО ВИТРИНАТА: „МЕЗОН КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД“ И „ТОКИДОКИ“ СЪЗДАВАТ ЛИМИТИРАНИ АРТ ФИГУРКИ

by FLM
28.02.2025
Reading Time: 1 min read
1247
A A
ОТ ПОДИУМА ДО ВИТРИНАТА: „МЕЗОН КАРЛ ЛАГЕРФЕЛД“ И „ТОКИДОКИ“ СЪЗДАВАТ ЛИМИТИРАНИ АРТ ФИГУРКИ

Карл Лагерфелд и Симоне Леньо. Фото: Карл Лагерфелд

Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

„Мезон Карл Лагерфелд“ (Maison Karl Lagerfeld) чества 15-годишното си сътрудничество с „Токидоки“ (Tokidoki) – емблематичната лайфстайл марка, създадена от италианския художник Симоне Леньо. По този повод брандът представя две ексклузивни колекционерски кукли, които отдават почит на дългогодишната им творческа връзка.

Лимитираната серия кукли се предлага в два варианта – черно-бял и сребрист. Всяка фигурка е индивидуално номерирана и придружена от сертификат за автентичност.

„Карл Лагерфелд“ х „Токидоки“. Фото: Karl Lagerfeld

От дебюта на първата съвместна колекция през 2009 г., лимитираните издания на „Карл Лагерфелд“ х „Токидоки“ (Karl Lagerfeld x Tokidoki) се превърнаха в търсени лайфстайл артикули сред колекционери по целия свят. Новите кукли, създадени по случай 15-годишния юбилей, ще бъдат пуснати в продажба на 6 март в избрани бутици на „Карл Лагерфелд“, онлайн на Karl.com и чрез Tokidoki.it.

Източник: Fashionunited.com

Tags: Карл ЛагерфелдТокидоки

Вижте още

„Диор“ обяви Грета Лий за нов посланик на марката
Новини

„Диор“ обяви Грета Лий за нов посланик на марката

Hollister и Crocs пускат лимитирана колекция за есента
Новини

Hollister и Crocs пускат лимитирана колекция за есента

Нова ера за Vogue: Клоуи Мал поема редакционното съдържание
Новини

Нова ера за Vogue: Клоуи Мал поема редакционното съдържание

Lacoste заменя крокодила с коза в чест на Новак Джокович
Новини

Lacoste заменя крокодила с коза в чест на Новак Джокович

Най-популярни

Топмоделът Вероника Стефанова: „Майчинството и модата вървят ръка за ръка!“

Топмоделът Вероника Стефанова: „Майчинството и модата вървят ръка за ръка!“

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Естетически флирт с морето: Summer Fashion Weekend 2025

Естетически флирт с морето: Summer Fashion Weekend 2025

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео