Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

“ТРИУМФ” ПРЕВЪРНА ПЕКИН И В МОДНА СТОЛИЦА

от FLM
03.08.2008
Време за четене: 1 мин.
10565
A A
“ТРИУМФ” ПРЕВЪРНА ПЕКИН И В МОДНА СТОЛИЦА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Броени дни преди старта на олимпийските игри, световният концерн връчи награда от 15 000 евро на победителя в конкурса “Triumph Inspiration Award ‘08”

Победителката в конкурса Мидори Матсуо заедно със своя моделМидори Матсуо (20 г.) от Япония спечели 15 000 евро в конкурса “Triumph Inspiration Award ‘08”. Тя успя да впечатли взискателното жури със специален модел бельо, наречен “Под кожата”. Като допълнение към наградата, печелившият модел ще бъде адаптиран от дизайнерите на “Триумф” и ще се продава в селектирани бутици на марката по света.

“Triumph Inspiration Award ‘08” е предизвикателство, което германският концерн и лидер в производството на бельо “Триумф” отправи към студенти от престижни училища по мода и дизайн в целия свят. Те трябваше да създадат модел, състоящ се от сутиен с банел и долна част, концептуално обвързан с мотото “Женско обаяние”. Момчета и момичета от 31 страни показаха талант и вдъхновение, и демонстрираха своите дизайнерски предложения по време на невероятно шоу, проведено в олимпийската столица Пекин. Експертното жури, което оценяваше достойнствата на моделите, участващи в конкурса, включваше холандското дизайнерско дуо Виктор и Ролф, датския супермодел Хелена Кристенсен, германската топфотографка Елен вон Унверт, китайският топмодел и актриса Лу Ян и Ян Розенберг от “Триумф”. Водещите критерии, които трябваше да спазват младите дизайнери, бяха иновация и креативност при интерпретирането на дизайнерската тема, индивидуалност и уникалност, концептуалност, естетичност, качество на дизайна и изпълнението, както и оригинална презентация. “Най-много ни допадна фактът, че студентите бяха помолени да избегнат комерсиалната страна на нещата. Така нищо не ги ограничаваше”, заявиха Виктор и Ролф.

Освен Мидори Матсуо, още двама отличници се качиха на почетната стълба на “Триумф”. Тереза Баклер на 21 г. от Германия спечели 10 000 евро. Тя беше класирана на второ място със своя модел, носещ името “Имало едно време”. Стине Фагервик-Росен на 28 г. от Норвегия зае третото място и получи награда от 5 000 евро. Неговият модел носеше странното име “Желание за красива безвкусица”. Отличниците в конкурса получиха своите награди лично от олимпийския шампион Линфорд Кристи и актрисата Мишел Лий. Българските представители от “Триумф Интернационал” (София) обещаха, че в следващото издание на конкурса ще се включи и нашата страна.

Класираните на първите три места в конкурса “Triumph Inspiration Award ‘08”

Снимки:
1. Победителката в конкурса Мидори Матсуо заедно със своя модел.
2. Класираните на първите три места в конкурса “Triumph Inspiration Award ‘08”.
3. Журито в конкурса “Triumph Inspiration Award ‘08”.
4. Участниците в конкурса.
Фото: © Triumph

Журито в конкурса “Triumph Inspiration Award ‘08”

Участниците в конкурса

Тагове: Брой 13

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години
Новини

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео