Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

УНСС ИЗБРА НАЙ-КРАСИВИТЕ СИ СТУДЕНТИ

от FLM
07.05.2009
Време за четене: 1 мин.
19584
A A
УНСС ИЗБРА НАЙ-КРАСИВИТЕ СИ СТУДЕНТИ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

 

 

В грандиoзен спектакъл на красотата се превърна конкурсът “Мис и Мистър УНСС” 2009, който се проведе в аула „Максима” на УНСС. Събитието включваше три кръга – спортни облекла, бански и официални костюми. Участниците в надпреварата за красота представиха най-новите колекции бански костюми на “Triumph” и “sloggi”, както и актуалните тенденции на слънчевите очила „KWIAT”. Водещи бяха моделът Гери Дончева и Наско Михайлов, победител в конкурса “Show me your sloggi” за 2007 г.

 

 

В тазгодишното издание на „Мис и Мистър УНСС” призовите места заеха първокурсниците Нелия Мачева – „Администрация и управление”, и Христо Манов – специалност „Икономика”.

 

 

 

Наградният фонд на конкурса бе 5000 лева. Класираните на първите три места момичета и момчета получиха специални подаръци от българската марка очила “KWIAT”, която избра и двама свои фаворити – „Лицe „KWIAT” за тази вечер”.

Организатор на събитието и тази година беше Студентския съвет на висшето училище.Председател на журито в категорията “Мис УНСС” бе проф. д-р Любомир Стойков, а „Мис България” 2005 Роси Иванова ръководи избора при момчетата. Сред членовете на авторитетното жури бяха народният представител и председател на гражданско сдружение Д.О.Б.Р.О – Светослав Спасов, Радост Драганова – водеща на предаването “Огледала” по бТВ, спортният агент Георги Градев, „Мисис България” 2008 Мариана Маринова, победителят във втория сезон на „Сървайвър” – Георги Костадинов, кметът на Район „Студентски” – Димитър Дилчев, Анна Кожухарова – Мариянска – директор издания „Санома Блясък” и Калина Коцева – главен редактор на списание „Блясък”.

Събитието беше част от кампанията „Аз помогнах!”, която започна в УНСС миналата година и се организира в подкрепа на децата от дом „Даскал Ботъо” в гр. Калофер. Събраните над 2200 лв. бяха връчени на дома за деца по време на церемонията. Към днешна дата общият финансов резултат от дарени парични средства и подаръци за децата надхвърля 33 000 лв.

Снимки:
1. – 2. Победителите в конкурса “Мис и Мистър УНСС” 2009 – Нелия Мачева и Христо Манов.
3. – 4. Претендентите дефилираха с банските костюми на “Triumph” и “sloggi”.
5. Елегантните облекла бяха дело на дизайнерката Ели Карабойчева.
6. Българската марка очила “KWIAT” осигури специални награди за всички финалисти.

Фото: © Архив УНСС

 

 

Тагове: Брой 22

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години
Новини

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео