Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА” НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

от FLM
18.11.2015
Време за четене: 2 мин.
3310
A A
„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Модният бранд „Стар-Дъст Фешън” заявява присъствието си за следващия зимен сезон на световната и родната сцена с колекцията си „Градска джунгла“, която ще представи на официалната церемония по връчването на наградите „БГ модна икона икона 2015” на 10 декември. Името на колекцията е вдъхновено от градския живот и заобикалящата го среда – парковете, сградите и гората. Дизайнерските принтове са съобразени с темата и модните цветови тенденции за сезон 2016/2017 г. Колекцията включва 120 артикула, от които 40 палта висок клас с естествен косъм цвят в цвят и бродерии, както и мъжки и дамски тематични спортни сетове от така актуалния към момента неопрен.

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

„Стар-Дъст” е бранд, създаден през 2008 година. Дизайнерските решения са вдъхновени от модата в миналото, когато тя е била истинско ювелирно изкуство и на детайла е обръщано специално внимание. В началото екипът на марката изработва сложни модели с много детайли и ръчна изработка, но с течение на времето променя стратегията си заради обема на работа и връща дрехата към класическата кройка. Това довежда до повече внимание към десена и украсителните елементи като бродерии, кристали и други дизайнерски щампи.

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

Освен на „БГ модна икона 2015”, брандът ще покаже модели на изложения в Русия, Германия Лондон и централна Азия. В руската столица „Стар-Дъст Фешън” ще се представи редом до известни френски имена.

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

„СТАР-ДЪСТ ФЕШЪН” С КОЛЕКЦИЯ „ГРАДСКА ДЖУНГЛА”  НА БГ МОДНА ИКОНА 2015

Снимки:
1. – 15. Модели от колекция „Рапсодия в черно” на модния бранд „Стар-Дъст Фешън”.
Фото: http://star-dust.info/bg

Тагове: Брой 80

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

KWIAT — изборът на истинските ценители
Аксесоари

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

Най-популярни

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Стилът на диктаторите: Хитлер, Мусолини, Сталин

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео