Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Тенденции

ПРОЛЕТ 2020 – НОВА ЕРА В МЪЖКАТА МОДА

от FLM
23.09.2019
Време за четене: 2 мин.
3340
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

*„Диор“, „Балмен“ и „Луи Вюитон“ с креативни предложения отвъд границите

Ивана Стоянова

С всеки изминал сезон забелязваме все повече експерименти в мъжката мода, което прави трудно открояването на категорични тенденции. За пролет 2020 световните брандове създадоха истинско пиршество от идеи на тема „Какво всъщност е мъжествеността днес?“ С цветове тип френски макарони до ярки и крещящи тонове, туники, поли, флорални принтове и много аксесоари, дизайнерите изградиха андрогинна визия на сезона, която се противопоставя на патриархата, агресията и изкривената идея за мъжественост.

Преди няколко десетилетия „Диор“ се свързваше най-вече с това, че предоставя на клиента си класическия сив бизнес костюм. Този сезон Ким Джоунс направи своя прочит на наследството на Кристиан Диор. С помощта на американския художник Даниел Аршам, дизайнерът създаде подобаваща артистична обстановка за представянето на колекция пролет 2020, а моделите дефилираха по розов пясък. Концептуален пейзаж, който позволи на Джоунс да покаже своите виждания за мъжествеността днес и как изглежда сивият костюм на „Диор“ през 21 век, напук на скучното офис облекло. С различни нюанси на сивото, материи като сатен, сака с тренчкоут дължини, бижута и украшения, креативният директор на модната къща създава няколко нови визии, с които ни показва как трябва да изглежда бизнес модата през неговия поглед. Той също смята, че милениалите на 21 век са тези, които ще се отърват от половото разделение в облеклото и вижда съвременния мъж облечен в гащеризон с принт toile de Jouy, бомбъри и ризи от органза, приел идеята за много къси дължини, бродерии, сатен и розовият цвят в мъжката мода.

ПРОЛЕТ 2020 – НОВА ЕРА В МЪЖКАТА МОДА

ПРОЛЕТ 2020 – НОВА ЕРА В МЪЖКАТА МОДА

ПРОЛЕТ 2020 – НОВА ЕРА В МЪЖКАТА МОДА

Интересни предложения на тема „костюмът на 21-и век“ дадоха и „Балмен“ в колекция пролет 2020 – големи деколтета, много широки или вталени силуети, сатенени материи, колани, цветове тип френски макарони. И не само. Оливие Рустейн създаде богата палитра от андрогинни облекла за сезона, които включват байкър якета от огледално ПВЦ или украсени с прозрачна пластмаса, много къси панталони, поли с тренчкоут дължина. Като допълващ акцент в предложенията си, дизайнерът поставя голяма унисекс чанта. Забелязват се и много еднотипни с женските визии на бранда силуети, както и дължини, материи и цветове. С тази колекция Оливие Рустейн за пореден път показа, че е един от най-ярките примери за дизайнер на новото време, който е готов да събори междуполовата стена в модата.

ПРОЛЕТ 2020 – НОВА ЕРА В МЪЖКАТА МОДА

ПРОЛЕТ 2020 – НОВА ЕРА В МЪЖКАТА МОДА

ПРОЛЕТ 2020 – НОВА ЕРА В МЪЖКАТА МОДА

Върджил Абло също прави малка модна революция този сезон като пренася мъжката мода на място без ограничения – било то полови или възрастови. Колекция пролет 2020 на модна къща „Луи Вюитон“ е създадена под мотото на забавлението. Освен елементи от женския гардероб като поли, туники и клъчове, Абло залага и на типично момчешки визии – къси панталони, дълги ризи, суичъри и тениски. В колекцията присъстват много бродери и принтове на диви цветя, от които дизайнерът черпи вдъхновение за предложенията си за пролет 2020. Цветовете са както ярки – като цикламено, така и наподобяващите френски макарони розово, синьо, жълто и зелено. Присъстват и луксозни интерпретации на качулки, направени от плисиран шифон и екстравагантни шапки. Тюлени палта, кожени ризи, шушлякови гащеризони, шлифери от гума и поли – по нещо за всеки мъж, който не се страхува да експериментира.

ПРОЛЕТ 2020 – НОВА ЕРА В МЪЖКАТА МОДА

ПРОЛЕТ 2020 – НОВА ЕРА В МЪЖКАТА МОДА

ПРОЛЕТ 2020 – НОВА ЕРА В МЪЖКАТА МОДА

Едно е сигурно – отдавна присъстващият на модния подиум андрогинен стил става все по-силно изразен с всеки изминал сезон. Може да се каже, че с предложенията за пролет 2020 мъжката мода навлиза в една нова ера, в която няма междуполово разделение и съвременния мъж изразява себе си извън установените в обществото разбирания.

Снимки:
1. – 3. Предложения на „Диор“ за пролет 2020.
4. – 6. Предложения на „Балмен“ за пролет 2020.
Фото: Alessandro Lucioni / Gorunway.com
7. – 9. Предложения на „Луи Вюитон“ за пролет 2020.
Фото: Filippo Fior / Gorunway.com
Източници:
https://www.vogue.com/article/mens-fashion-spring-2020-runway-trend-report
https://www.vogue.com/fashion-shows/spring-2020-menswear/dior-homme
https://www.vogue.com/fashion-shows/spring-2020-menswear/balmain
https://www.vogue.com/fashion-shows/spring-2020-menswear/louis-vuitton
https://www.vogue.com/article/spring-2020-menswear-top-12-collections

Тагове: Брой 103

Вижте още

Американска мечта в стила на Аксел Харди
Тенденции

Американска мечта в стила на Аксел Харди

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро
Тенденции

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ
Тенденции

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?
Тенденции

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео