Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Тенденции

СТРОГАТА ГОСПОДАРКА ПРЕВЗЕ МОДНИЯ ПОДИУМ

от FLM
15.10.2008
Време за четене: 2 мин.
6241
A A
СТРОГАТА ГОСПОДАРКА ПРЕВЗЕ МОДНИЯ ПОДИУМ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

През новия сезон продължават експериментите на дизайнерите с различни творчески занаяти. След изобразителното изкуство, сега те избират архитектурата за свое основно вдъхновение. Това е перфектна тема, особено когато става дума за обемни форми, футуристична визия и сложни конструкции, постигнати с помощта на майсторски кройки.

Точно както и в архитектурата, през сезона есен-зима 2008-2009 модните ценители стават част от една игра между обеми и цветове.

Въпреки че предпочетe да се откаже от огромните рамене през пролетно-летния сезон, сега Мартин Маржиела се фокусира върху горната част на дрехата и най-вече върху яката. Дизайнерът радикално премахва този елемент на облеклото или го пресъздва, като използва техника, подобна на оригами. Виктор и Ролф представят „триизмерни” елементи като букви и графики. Стефано Пилати играе с ефекта “trompe l’oeil” (фр. измамлива привидност) чрез сребърно-сиви и черни копринени рокли-туники.

Друга основна тема, към която се насочват дизайнерите е „новият костюм”, като чрез своите интерпретации на тази тема те отдават почит на култовия филм от 80-те години „Работещо момиче”. Борбата за преуспяване в сфери, за които традиционно се смята, че принадлежат само на мъжете, както и битката за равни права с мъжете, принудиха дамите да импровизират в създаването на нова „работна” униформа. За тази цел те се обърнаха към мъжките костюми с внушителни рамене и прави панталони; намалиха аксесоарите до минимум и направиха същото с всички елементи, които се асоциират с женската натура.

Цялата тази трансформация за студения сезон е представена от дизайнерите на модните подиуми под формата на строги ленени костюми, сака с широки рамене при “Фенди”, ризи с маншети и яки в контрастни цветове при Джорджо Армани и класически габардинени тренчкоти при “Бърбъри”.

Материите с груба нишка и строгата палитра, създадена най-вече от черното и мрачните нюанси на сивото, със силни акценти на снежно бяло, също допринасят за създаването на новия имидж, който е изключително сериозен и внушителен.

През студения сезон дизайнерите предлагат нов подход към идеята за лукса, който не е така очевиден както досега (подчертан от злато, ленти, бляскави или скъпоценни камъни). Тоалетите са със сложни кройки, скрити в облеклата на “Версаче”, хиляди ръчно изработени плисета при “Живанши”, пластове от коприна и тюл по шлиферите на “Бърбъри”. Ралф Лорен представя копринени поли, избродирани с пера, а Джон Галиано сътвори за «Диор» образа на “grande damme bourgeoise” (гранддама на буржоазията) с рокли до и над коляното и палта от скъпи кожи с падащи рамене.

Източник: P&G Beauty

Снимки:
1. – 3. Тоалети на “Живанши”, колекция есен-зима 2008-2009.
4. – 5. Тоалети на “Бърбъри”, колекция есен-зима 2008-2009.
6. Предложение на “Фенди”, колекция есен-зима 2008-2009.
7. Предложение на Джорджо Армани, колекция есен-зима 2008-2009.
8. Предложение на “Прада”, колекция есен-зима 2008-2009.
9. Предложение на Ралф Лорен, колекция есен-зима 2008-2009.
10. – 11. 6. Тоалети на “Гучи”, колекция есен-зима 2008-2009.

Тагове: Брой 15

Вижте още

Американска мечта в стила на Аксел Харди
Тенденции

Американска мечта в стила на Аксел Харди

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро
Тенденции

Перфектният щрих: бенка в стил Мерилин Монро

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ
Тенденции

„АКСЕЛ ХАРДИ“ СТЪПВА НА МОДНАТА СЦЕНА В САЩ

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?
Тенденции

КОЙ Е ЦВЕТЪТ НА 2025 СПОРЕД PANTONE?

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео