ПРОДАЖБИТЕ НА „ВИКТОРИЯ СИКРЕТ“ НАРАСТВАТ СЪС 7%
Компанията „Виктория Сикрет“ отчете нетни продажби от 1,441 милиарда долара за третото тримесечие на 2021 г., което е увеличение със 7% в сравнение с миналата година. Общите сравними продажби за третото тримесечие на 2021 г. са се увеличили с 4% в сравнение с третото тримесечие на 2019 г.
Компанията прогнозира продажбите за четвъртото тримесечие на 2021 г. да бъдат в диапазона от фиксирани до 3% спрямо миналогодишните продажби по същото време и намалената печалба да бъде между 2,35 - 2,65 долара.
Снимка: Бутик на „Виктория Сикрет“.
Фото: https://fashionunited.com/executive/management/victoria-s-secret-earnings-beat-sales-grow-7-percent/2021111843813
Източник: https://fashionunited.com/executive/management/victoria-s-secret-earnings-beat-sales-grow-7-percent/2021111843813
Прочетено: 955 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 115, Ноември 2021
“FARFETCH“ ЗАБРАНЯВА ПРОДАЖБАТА НА АНГОРСКА ВЪЛНА
Съобщение на организацията за защита на животните “People for the Ethical Treatment of Animals” (PETA) обяви, че британският електронен търговец, „Farfetch“, ще спре да продава ангорска вълна до април 2022 г. Този ход е последван от нарастващия натиск от страна на организацията, включително прекъсването на акционерските срещи, призив от над 100 000 поддръжници и подкрепа от актрисата Сейди Фрост.
Португалската компания се присъединява към все по-голям брой дизайнерски марки в решението да изключят ангорската вълна от предлагането си, като „Гучи“, „Калвин Клайн“, „Томи Хилфигер“, „Стела Маккартни“ и др.
Снимка: Бутик на “Farfetch”.
Фото: https://fashionunited.com/news/business/farfetch-to-ban-selling-angora-wool/2021111643761
Източник: https://fashionunited.com/news/business/farfetch-to-ban-selling-angora-wool/2021111643761
Прочетено: 962 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 115, Ноември 2021
„МОСКИНО“ ЩЕ ПОЕМЕ УПРАВЛЕНИЕТО НА МАГАЗИНИ В КОНТИНЕНТАЛЕН КИТАЙ
Магазините на „Москино“ в Китай се управляват от “Scienward Fashion and Luxury”, група за управление на модни марки в Китай, но чрез стратегията за препозициониране „Москино“ ще поеме директното управление на пазара в континентален Китай от юни 2022 г.
Компанията майка на „Москино“ заяви, че ще предприеме „мек преход“ със “Scienward Fashion and Luxury”, които описва като дългогодишен местен партньор от повече от десет години.
Снимка: Бутик на „Москино“.
Фото: www.pinterest.com
Източник: https://fashionunited.com/news/business/moschino-to-assume-management-of-stores-in-mainland-china/2021111543704
Прочетено: 952 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 115, Ноември 2021
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 114: AMAZON ДАВА БОНУС НА ВСЕКИ НОВ СЛУЖИТЕЛ ВЪВ ВЕЛИКОБРИТАНИЯ
БРОЙ 114: NIKE СИ ПАРТНИРА С NEWLIGHT TECHNOLOGIES, ЗА ДА ПРОУЧИ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА AIRCARBON
БРОЙ 114: BMB MANIFATTURA BORSE ИЗБИРА STEALTH GO! ДА ОТГОВАРЯ НА ИЗИСКВАНИЯТА НА СЕКТОРА ЗА ЛУКСОЗНАТА МОДА
БРОЙ 113: „АДИДАС“ СЪДИ ТОМ БРАУН ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ НА РАЙЕТА
БРОЙ 113: JD SPORTS FASHION ВИЖДА ПО-ВИСОКА ПЕЧАЛБА ПРЕДИ ДАНЪЦИТЕ
БРОЙ 113: RICHEMONT КУПУВА DELVAUX И ИЗВЕСТНИТЕ МУ КОЖЕНИ ЧАНТИ
БРОЙ 113: REWARDSTYLE И LIKETOKNOW.IT РЕБРАНДИРАТ ПРИЛОЖЕНИЕ ЗА ПАЗАРУВАНЕ