Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
No Result
View All Result
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
No Result
View All Result
Home Лайфстайл Тяло

СУПЕР СЕРУМ – КЛЮЧ КЪМ МЛАДОСТТА НА КОЖАТА

by FLM
31.01.2010
Reading Time: 1 min read
4591
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

През последните години границата между козметиката и фармацевтиката стана все по-малко осезаема. Технологиите, които се използват за разработването на козметични продукти, се използват и в медицината, затова привличат вниманието на престижния козметичен пазар.

супер серум – ключ към младостта на кожатаПрез 2005 г. и 2006 г. продуктите за грижа за кожата вече включват ботокс, колаген, химичен пилинг с гликолова киселина, както и дермабразионни терапии с гранули. Технологиите в бялата козметика станаха по-развити и иновативни, благодарение на съвместната дейност на козметичните гиганти с университети и биотехнологични компании, които работят заедно в изследването и прилагането на резултатите в областите на антиоксидантните съставки, пептидните технологии и структурата на кожата. През 2008 “Диор” лансира продукт за грижа за лицето, като приложи технологията на стволовите клетки, което бързо се превърна в много дискутирана тема от страна на медицината.

Линията “Био-Пърформанс” на “Шисейдо” се появява на бял свят през 1988 г., за да удовлетвори нуждите на жените, които държат да получат с лекота високи резултати при грижата за своята кожа. От този момент започва да се изгражда линия, която печели огромен успех и стабилни позиции в категорията „грижа против стареенето”. Днес “Био-Пърформанс” е позиционирана като глобална линия за грижа за кожата. Тя е любима не само на лоялните клиенти по цял свят, но е и фаворит на медиите, като получава многобройни награди в областта на грижата за кожата. Линията е трикратен носител на титлата Prixd`Excellence – най-престижният „Оскар” в областта на бялата козметика, спонсориран от френското модно списание Marie Claire.

супер серум – ключ към младостта на кожата В линията “Био-Пърформанс” винаги са били прилагани най-напредналите технологии, които действат подобно на процедури в козметичен салон, за да се подчертае тясната връзка между иновация и наука. Сега японската козметична марка се фокусира върху нова категория, наречена регенерираща терапия под формата на супер коригиращ серум. Терапиите за регенерация на кожата се различават от обичайните козметични процедури. Супер коригиращият серум е най-новата противостарееща терапия, която използва технология на повишаване на клетъчната енергия за саморегенерация, като по този начин се възвръща младостта и жизнеността на кожата.

Какво представляват козметичните регенериращи терапии?
Козметичните регенериращи терапии са най-новите методи в анти-ейдж технологиите, които прилагат медицински подходи. Те се използват за регенериране и възстановяване функциите на органи, тъкани и клетки в човешкото тяло, които са били увредени от болести или инциденти. За разлика от терапиите с лазер и ботокс, които са с временно действие, козметичните регенериращи терапии действат на клетъчно ниво против стареенето на кожата, като значително намаляват бръчките и повишават  клетъчната енергия, необходима за самообновяване.

Козметичните регенериращи терапии се различават от всички съществуващи козметични процедури: колагенови инжекции, инжекции с хиалуронова киселина или ботокс, лазери.

Фото: © Архив “Шисейдо”

Tags: Брой 31

Вижте още

Брандът на Гучи Уестман вече е в София
Тяло

Брандът на Гучи Уестман вече е в София

AVEDA повелява: от природата – за хората
Тяло

AVEDA повелява: от природата – за хората

Задава се зеленият лукс
Тяло

Задава се зеленият лукс

Christian of Roma и Alchemista представят AVEDA в България
Тяло

Christian of Roma и Alchemista представят AVEDA в България

Най-популярни

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Лятна елегантност край морето

Лятна елегантност край морето

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео