Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Семейство

ДЕТСКО РЕВЮ НА ОЧИЛА KWIAT

от FLM
04.10.2013
Време за четене: 2 мин.
4303
A A
ДЕТСКО РЕВЮ НА ОЧИЛА KWIAT
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

По покана на българската марка очила KWIAT („Квят”) в Grand Optics в търговски център на Цариградско шосе, деца на известни личности и популярни дами показаха с децата си най-актуалните модели диоптрични и слънчеви очила за малки и големи. Събитието отбеляза началото на едномесечна кампания на KWIAT за профилактика на детското зрение. От 1-ви до 31-ви октомври в близо 80 оптики в цялата страна ще бъде извършван безплатен очен тест или скрининг на очите и при нужда безплатен очен преглед на всички деца и младежи до 18 г. възраст. Списък на оптиките може да бъде намерен на адрес:  www.kwiat.bg.

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрениеИзвестни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрениеИзвестни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрениеИзвестни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрениеИзвестни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Инициативата заедно със своите деца подкрепиха: Ирен Онтева и Кристиан, Деси Банова и Йоана, Ева Кикерезова и малкия Ники, Румяна Маринова и Ванеса, Стела Стойкова и Дара,  Диана Митова и Теодор,  Елена Ангелова и Александър, Пресияна Тимова и Александра. В ревюто се включиха още: Петя Велкова и сестра й Ива Райкова, дъщерята на Ива Екимова – Дара, Виктория и Адриана Цветкови,  Милица Казакова, дъщерята на София Борисова – Доротея със своята приятелка Йоана Петрова и дъщерята на Аделина Кателинова – Кристи с приятелката си Михаела Денчева.

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Преди ревюто офталмологът д-р Цветкова даде важна и полезна информация относно здравето на детските очи и грижата за зрението. Павел Цветков, управител на българската марка очила KWIAT, обяви кампанията за профилактика на детското зрение, разясни спецификите на очилата за деца и каза кои са актуалните тенденции при очилата като моден аксесоар.  Водещ на събитието беше проф. Любомир Стойков. Организация и постановка на ревюто – Амалия Тинчева.

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Известни дами с децата си подкрепят кампания за профилактика на детското зрение

Повече за детските очила можете да видите тук:
ОЧИЛАТА ЗА ДЕЦА: МОДЕРНО, ВАЖНО И ПОЛЕЗНО

Снимки:

  1. Деси Банова и Йоана
  2. Ева Кикерезова и Николай
  3. Стела Стойкова и Дара
  4. Диана Митова и Теодор
  5. Ирен Онтева и Кристиан
  6. Пресияна Тимова и Александра на преден план и Елена Ангелова с Александър на втори план.
  7. Ирен Онтева, Пресияна Тимова и Елена Ангелова с децата си
  8. – 9. Румяна Маринова и Ванеса
  9. – 11. Петя Велкова и сестра й Ива Райкова

12. – 13. Милица Казакова
14. – 15. Виктория и Адриана Цветкови
16. – 17. Дара Екимова
18. – 19. Доротея Борисова (от ляво) и Йоана Петрова (от дясно)
20. – 21. Кристи Кирилова (от ляво) и Михаела Денчева (от дясно)
22. Всички майки и деца, които подкрепиха кампанията
23. Павел Цветков, управител на българската марка очила KWIAT
24. Д-р Цветкова, офталмолог
25. Павел Цветков и проф. Любомир Стойков
Фото: ©  Антон Марков /”От игла до конец”

Тагове: Брой 68

Вижте още

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика
Семейство

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика

Кухня в минималистичен стил: идеи и препоръки
Семейство

КУХНЯ В МИНИМАЛИСТИЧЕН СТИЛ: ИДЕИ И ПРЕПОРЪКИ

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?
Семейство

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?

Ивет Бианки
Семейство

МОДНИЯТ БРАНД IVETTE BIANCHI – НОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ТАЗГОДИШНИТЕ АБИТУРИЕНТИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео