Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Семейство

КАТАСТРОФА! ОМЪЖЕНИТЕ ДАМИ ОТКАЗВАТ СЕКС

от FLM
16.10.2008
Време за четене: 1 мин.
6677
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Има ли секс след брака? Този хамлетовски въпрос си задават неомъжените момичета, а онези от нашите читателки, които са семейни, вече са отговорили – всяка за себе си.

КАТАСТРОФА! ОМЪЖЕНИТЕ ДАМИ ОТКАЗВАТ СЕКСКАТАСТРОФА! ОМЪЖЕНИТЕ ДАМИ ОТКАЗВАТ СЕКС

КАТАСТРОФА! ОМЪЖЕНИТЕ ДАМИ ОТКАЗВАТ СЕКСПроучване, проведено в САЩ сред 2500 омъжени жени за техния сексуален живот, разкрива изненадващи факти:

  • 50% от жените определят своя сексуален живот като депресиращ и отегчителен.
  • 29% от жените споделят, че са прекалено уморени, за да правят секс.
  • 24% от жените биха предпочели да си вземат вана, отколкото да правят секс.
  • 26% от жените са на мнение, че сексуалният им живот се е влошил след раждането на децата им.

 

Жените, участвали в проучването споделят, че след като са родили, са забравили почти напълно своите собствени нужди. Често през първите години след като са станали майки, дамите предпочитат да си открадват по малко сън във всяка свободна минута, което се разминава със сексуалните желания на техните партньори и съпрузи.

КАТАСТРОФА! ОМЪЖЕНИТЕ ДАМИ ОТКАЗВАТ СЕКСЧесто тези разминавания водят до сериозни последствия, в това число и разрушаване на семейството. И понеже в днешно време съществува онлайн разрешение на всеки проблем, то вече е възможно,,, да се изневерява във виртуалното пространство.

Тази услуга се предлага от “Агенция Ашли Медисън” и действа на следния принцип: всеки може да се регистрира срещу сумата от $49, за да получи личен профил, да изпраща и-мейли и да участва в чат-сесии. Единственото, което различава този сайт от останалите сайтове за запознанства е фактът, че всички участници са женени. Често те споделят, че не желаят да се разделят със своите половинки, но липсата на секс е повлияла на желанието им за изневяра.

Собственикът на агенцията заявява, че 70% от потребителите са мъже. Интересен е фактът, че жените, които пристъпват към он-лайн изневярата са омъжени едва от една или две години, а мъжете са женени от поне шест-седем години.

Всъщност най-важното е, че изневярата не е търсене на по-красив мъж или по-привлекателна жена, а е провокирана от желание за удовлетворяване на определени нужди. Помислете сами дали няма «домашна» рецепта за това!

 

Снимки:

www.ama.ab.ca,
images.teamsugar.com,
www.guitarsandaudio.com,
nalts.files.wordpress.com

 

Тагове: Брой 15

Вижте още

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика
Семейство

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика

Кухня в минималистичен стил: идеи и препоръки
Семейство

КУХНЯ В МИНИМАЛИСТИЧЕН СТИЛ: ИДЕИ И ПРЕПОРЪКИ

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?
Семейство

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?

Ивет Бианки
Семейство

МОДНИЯТ БРАНД IVETTE BIANCHI – НОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ТАЗГОДИШНИТЕ АБИТУРИЕНТИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео