Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Семейство

KWIAT СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА ПРОФИЛАКТИКА НА ДЕТСКОТО ЗРЕНИЕ

от FLM
06.09.2016
Време за четене: 1 мин.
3374
A A
KWIAT СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА ПРОФИЛАКТИКА НА ДЕТСКОТО ЗРЕНИЕ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Безплатен очен скрининг за деца в цялата страна

Силвия Стоянова

Национална кампания за профилактика на детското зрение започва на 1-ви септември и ще продължи до 31-ви октомври 2016 г. Тя дава възможност на деца и младежи от 6 до 18 години да преминат безплатен очен скрининг в оптики и здравни центрове в цялата страна. Целта на инициативата за безплатен очен скрининг е да се идентифицират максимален брой деца с потенциални зрителни проблеми. Кампанията се провежда за четвърта поредна година по инициатива на българската марка очила KWIAT и през 2016 г. се реализира с подкрепата на Министерство на образованието и науката, Министерство на младежта и спорта, Български съюз на оптометристите и в партньорство с над 150 оптики и здравни центрове в България.

KWIAT СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА ПРОФИЛАКТИКА НА ДЕТСКОТО ЗРЕНИЕ

KWIAT СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА ПРОФИЛАКТИКА НА ДЕТСКОТО ЗРЕНИЕ

Фокус на тазгодишната кампания е връзката между спорта и доброто зрение. Първата инициатива, с която стартира кампанията, e безплатен очен скрининг по време на „Европейска седмица на спорта“, организирана от Министерство на младежта и спорта. Тя ще се проведе от 10 до 17 септември в Национална спортна академия, като на 14 септември Мила Драгомирова, оптометрист и консултант на кампанията, ще изнесе лекция относно връзката между зрение и спорт. На 15 и 16 септември д-р Десислава Танева и д-р Биляна Петрова от Медицински център за зрение „Проф. Пашев“ – партньор на кампанията – ще извършват организирани скринигови прегледи на деца от спортни училища в София.

KWIAT СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА ПРОФИЛАКТИКА НА ДЕТСКОТО ЗРЕНИЕ

KWIAT СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА ПРОФИЛАКТИКА НА ДЕТСКОТО ЗРЕНИЕ

Редица заболявания на очите могат да бъдат коригирани, ако се открият навреме, но с напредване на възрастта възможностите за това намаляват и изчезват. Често децата много успешно прикриват различни зрителни дефицити, а недиагностицирани, някои от уврежданията водят до трайно намаление на зрението за цял живот. Активната роля на родителите е изключително важна за ефективната профилактика на детското зрение, което в много случаи може да се коригира с правилен избор на очила и на първо място – с навременна диагноза!

KWIAT СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА ПРОФИЛАКТИКА НА ДЕТСКОТО ЗРЕНИЕ

KWIAT СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА ПРОФИЛАКТИКА НА ДЕТСКОТО ЗРЕНИЕ

Безплатният скрининг в рамките на кампанията ще се извършва с авторефрактометър, който позволява обективно изследване на рефракцията (пречупвателна сила) на окото. Скринингът с авторефрактометър позволява добра предварителна оценка на зрителната острота и е подходящ за деца в училищна възраст. Децата, при които този тест покаже отклонения от нормата, е много вероятно да имат нужда от корекция на зрението и ще им бъде препоръчан обстоен преглед при офталмолог. Подробна информация за оптиките и медицинските центрове, където ще се извършва безплатен очен скрининг, можете да намерите на www.kwiat.bg.

KWIAT СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА ПРОФИЛАКТИКА НА ДЕТСКОТО ЗРЕНИЕ

KWIAT СТАРТИРА КАМПАНИЯ ЗА ПРОФИЛАКТИКА НА ДЕТСКОТО ЗРЕНИЕ

Снимки:
1. Визия на плаката за кампанията.
2. Снимка от визията на плаката за кампанията
3. – 8. Снимки от детска фотосесия за кампанията

Фото: Камен Вълканов

Тагове: Брой 85

Вижте още

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика
Семейство

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика

Кухня в минималистичен стил: идеи и препоръки
Семейство

КУХНЯ В МИНИМАЛИСТИЧЕН СТИЛ: ИДЕИ И ПРЕПОРЪКИ

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?
Семейство

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?

Ивет Бианки
Семейство

МОДНИЯТ БРАНД IVETTE BIANCHI – НОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ТАЗГОДИШНИТЕ АБИТУРИЕНТИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео