Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл Семейство

ЖЕНИТЕ И МЪЖЕТЕ МЕЖДУ МАРС И ВЕНЕРА

от FLM
04.04.2012
Време за четене: 2 мин.
4200
A A
ЖЕНИТЕ И МЪЖЕТЕ МЕЖДУ МАРС И ВЕНЕРА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

ЖЕНИТЕ И МЪЖЕТЕ МЕЖДУ МАРС И ВЕНЕРАТова, което жените искат и мъжете предлагат, не винаги съвпада. И все пак между едните и другите има нещо много общо и всичко започва с . . . бельото. Съвместно с независима маркетингова компания неотдавна sloggi разработи индексът sloggi Global Feelgood Index, който отразява чувството за емоционален комфорт на хора от различни страни: Франция, Холандия, Дания, Германия, Великобритания, Италия, Китай и Тайван. Проучването дава информация за това от какво хората в Европа и отвъд океана смятат, че се нуждаят, за да се чувстват добре. И жените, и мъжете, включили се в изследването, посочват дрехите и особено бельото, което поставят в топ три по важност за своето удобство и добро настроение. А последното е особено важно през пролетта, когато положителната енергия може да се използва по безброй начини.

Жените изненадват с цветно невидимо бельо

Пролетта оцветява света в ярки цветове. И докато природата се събужда за нов живот по-красива, всяка жена копнее да направи същото. Отминаха дните на черното, бялото и сивото – светът и жените искат цветове. Сега!

Новата колекция sloggi Light за пролет-лято 2012 предлага на дамите точно това. Бельото е невидимо дори под плътно прилепнали дрехи благодарение на лазерната технология за изрязване. Цветовете обаче са тези, които издигат невидимото бельо до нови фешън висоти. Сериите Light Cotton и Light Lace Flower са в цветове на норка, метличина и различни нюанси на розовото.

Фактът, че бельото е в свежи пролетни багри и е практически невидимо, без да оставя следи под дрехите, гарантирано ще създаде игриво и весело настроение на жените. Изборът на модели е голям – стринг, танга, хипстер, както и сутиени с или без push-up ефект. Разнообразието от цветове, кройки и материи, създава големия невидим кръг на sloggi, който свързва жените по света. Също като букет с напъпили пролетни цветя, тези модели са перфектният начин за представителките на нежния пол да посрещнат по-красиви и радостни пролетта.

ЖЕНИТЕ И МЪЖЕТЕ МЕЖДУ МАРС И ВЕНЕРАЖЕНИТЕ И МЪЖЕТЕ МЕЖДУ МАРС И ВЕНЕРА

При мъжете нищо не остава скрито. . .

Десетилетия наред жените са намирали извинения за мъжете, които са облечени лошо и са ги оправдавали дори само поради факта, че са мъже. Но днес нещата не стоят така. Тазгодишно изследване за най-добре облечените мъже, проведено в САЩ, сочи, че добре облечените мъже се справят по-добре с взаимоотношенията. Според изледването много жени не отиват на втора среща с мъж, който не се е облякъл добре за първата среща. Освен това добре облечените мъже са смятани за по-уверени (67%), по-успешни (55%), по-изискани (38%), по-умни (35%) и по-секси (30%).

Всъщност въобще не става дума само за дрехите. С добрия си външен вид мъжът изпраща към жената сигнал, че държи положението под контрол. А самият факт, че един мъж полага усилия да изглежда добре, е знак за това, че според него жената си заслужава усилията му. Но дори и да е направил всичко както трябва, за да изглежда добре, мъжът отново ще бъде подложен на тест. След като жената е харесала чувството му за стил, тя няма да си отдъхне, докато не задоволи любопитството си във всеки един аспект по отношение на мъжа. И в един момент тя определено ще стигне до всичко, което е било скрито, в това число и до мъжкото бельо.

ЖЕНИТЕ И МЪЖЕТЕ МЕЖДУ МАРС И ВЕНЕРА

В един идеален свят то е подбрано според костюма, ризата, дънките и т.н. Но ако за дънките или новия си костюм мъжът може винаги да поиска съвет от консултанта в магазина или колегата си, той често се чувства напълно самотен, когато става въпрос за избора на перфектното бельо. Така че от решаващо значение за мъжете е, да могат да се доверят на марка, която да им осигурява всеки път перфектно бельо без да жертват комфорта си.

Факт е, че когато мъжът намери точното бельо, той би си го купувал отново и отново. И sloggi има привилегията да изпълнява тези изисквания от десетилетия. Разполагайки с доверието на своите лоялни клиенти, марката непрекъснато развива своите колекции според нуждите на мъжете, включвайки различни опции от по-ярки и спортни до по-дискретни бизнес модели.

Без да изневерява на високото качество и перфектния външен вид, с които марката е известна, този сезон sloggi предлага на мъжете завладяваща комбинация от цветове. Голямо цветно разнообразие предлага серията sloggi’s Rainbow. Всеки мъж в даден момент е добре да заложи на своя индивидуализъм и да си осигури чифт sloggi’s IQ. От друга страна, естествените материали са също толкова важни, колкото доброто прилепване и функционалност. Затова sloggi’s Basic Contrast залага на усещането за свобода също като удоволствието от една приятна разходка сред природата било на Марс, на Венера и най-вече на планетата Земя.

ЖЕНИТЕ И МЪЖЕТЕ МЕЖДУ МАРС И ВЕНЕРА

Снимки:

  1. sloggi women Light

  2. sloggi women Myday

  3. sloggi women Embrace

  4. sloggi men Rainbow

  5. sloggi men Basic Contrast

Фото: © sloggi

Тагове: Брой 55

Вижте още

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика
Семейство

Българското детско облекло: предизвикателства и динамика

Кухня в минималистичен стил: идеи и препоръки
Семейство

КУХНЯ В МИНИМАЛИСТИЧЕН СТИЛ: ИДЕИ И ПРЕПОРЪКИ

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?
Семейство

SOFIA WEDDING EXPO 2025: КАКВО ПРЕДСТАВИХА ИЗЛОЖИТЕЛИТЕ?

Ивет Бианки
Семейство

МОДНИЯТ БРАНД IVETTE BIANCHI – НОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ТАЗГОДИШНИТЕ АБИТУРИЕНТИ

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Ева Лонгория се възхити на Елена Кристиано в Кан

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео