Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
No Result
View All Result
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
No Result
View All Result
Home Лайфстайл Свободно време

BERLIN FASHION WEEK 2014 ОТ ПЪРВИЯ РЕД

by FLM
08.09.2014
Reading Time: 1 min read
4407
A A
ФОТОКОНКУРС: „С ОЧИЛА НА ПЛАЖА”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Берлин и това лято бе една от най-интересните модни дестинации, като се превърна в официална световна модна столица за една седмица. На фона на космополитния град бяха представени последни тенденции, както и абсолютни иновации. Красотата и стила се смесиха с неповторимата берлинска атмосфера, за да оставят в гостите и участниците в събитието един прекрасен спомен и много истории за разказване.

Berlin Fashion Week 2014 от първия ред

Berlin Fashion Week 2014 от първия ред

Берлинската седмица на модата е също толкова гостоприемна, колкото и самият град-домакин. За разликата от лондонското/ парижкото/ нюйоркското „не можеш да седнеш при нас”, тя дава усещане за достъпност, неангажиращо и реално като “хайде да пием по бира”. Навсякъде цари неформална атмосфера – такива са разговорите между ревютата, стилът и настроението на посетителите. Непринудено и естествено можеш да се докосваш до модата във всичките й аспекти. Можеш да разговаряш за нея с всеки, дори със самите дизайнери и модели. Всичко е в хармония с оживения, богат на идеи и вдъхновение, изпълнен с изкуство, култура и креативност метрополис.

Berlin Fashion Week 2014 от първия ред

Berlin Fashion Week 2014 от първия ред

Берлин, динамичен и адаптивен, също като своите обитатели, е обут в кецове. Те властват с еднаква сила едновременно по модните подиуми и из улиците на града. Редица дизайнери решиха да включат различни техни превъплъщения като допълнение към колекциите си. На сцената изгряха и изненадващо “вкусни” цветови съчетания като светли бонбонени нюанси, меко розово и ярко оранжево, под които се подписаха дизайнери като Hien Le, Marina Hoermanseder и Malaika Raiss. Еко лайтмотивът също бе много широко застъпен. Дизайнерът Anne Gorke представи богата палитра, включваща различни нюанси на синьото и наситено червеното, съчетани с бяло. Работата й е изцяло еко-ориентирана, като доказателство за това е и последната й колекция “Too Cool for Cruel”. Модата с отношение към околната среда се превърна в абсолютният хит на берлинската сцена. На нея бяха подчинени и моделите на Hellen van Rees.

Berlin Fashion Week 2014 от първия ред

Berlin Fashion Week 2014 от първия ред

Динамика и достъпност. Тези две характеристики могат да бъдат посочени като доминиращи, както в съвременната мода, така и в индивидуалния стил на хората. Днес пътуващият, жаден за нови впечатления и емоции човек размива и разчупва, както границите на страните, така и тези в облеклото. Той черпи вдъхновение от разнообразни, дори понякога разнопосочни източници, и свободно го претворява в свой собствен стил. Той е готов да отдели повече време при избора на дреха или аксесоар в името на желания резултат. И в този случай онлайн търговията се явява неговият основен инструмент, който му позволява да пазарува мобилно, бързо и информирано и навсякъде.

Berlin Fashion Week 2014 от първия ред

Berlin Fashion Week 2014 от първия ред

Berlin Fashion Week 2014 от първия ред

Снимки:
1. – 9. Моменти от Седмицата на модата в Берлин.
Фото и източник: © Fashion Days/ http://instagram.com/fashiondays

*Берлинската седмица на модата през очите на Евгения Маркова, Директор Бранд Маркетинг на Fashion Days.

Tags: Брой 74

Вижте още

Вкусът на Виена – с Lavazza и внимание към детайла
Свободно време

Вкусът на Виена – с Lavazza и внимание към детайла

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?
Свободно време

„МИСИС СОФИЯ 2024“ – КОЯ Е ПЪРВАТА НОСИТЕЛКА?

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?
Свободно време

КАКЪВ МЪЖКИ ЧАСОВНИК ДА ИЗБЕРЕМ?

Най-популярни

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Лятна елегантност край морето

Лятна елегантност край морето

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео