Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

LAVAZZA ПРЕДСТАВИ KAFA

от FLM
17.11.2014
Време за четене: 1 мин.
6451
A A
LAVAZZA ПРЕДСТАВИ KAFA
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

*Известни личности дегустираха първи уникалното кафе с автентичен вкус
и 100% Арабика

На 14 ноември, в GRAND SLAM BAR&DINNER в Студентски град, Lavazza представи KAFA – предшественикът на всички кафета. Георги Бундев – Маркетинг Мениджър Топли Напитки „СофСток” представи историята на кафето на гостите и разказа интересни факти във връзка с приготвянето му. Сред известните личности, които имаха възможността първи да дегустират новото кафе бяха: София Борисова, Ники Кънчев, Ива Екимова, Ваня Тошева, Павел Цветков – собственик на българската марка очила KWIAT и др. Кафето беше приготвено от Роза Антонова – Лаваца Трейнинг Мениджър „СофСток”.

LAVAZZA ПРЕДСТАВИ KAFA

За да открие корените на най-добрите сортове кафе, Lavazza отиде до етиопския регион Кафа, от който идва думата „кафе” и откъдето започва всичко. Кафеените дървета в тропическите гори на Кафа са диворастящи и зърната се берат на ръка. Резултатът е лимитирано производство на т.нар. “fcoffee” (forest coffee) с премиум качество. През 2010 година регионът Кафа е признат за биосферен резерват на UNESCO и става част от Световното Наследство.

LAVAZZA ПРЕДСТАВИ KAFA

В генетичен смисъл, всяко кафе на земята произлиза от Кафа. Ако всичко в природата се случва поради някаква причина, това твърдение само по себе си е доказателство за съвършенство. За качеството на местните сортове Арабика благоприятстват идеалните условия на околната среда и климата. Чисто, натурално и автентично, кафето Кафа е предшественикът на всички кафета.

LAVAZZA ПРЕДСТАВИ KAFA

Кafa е изключителен продукт, посветен на тези, които наистина могат да му се насладят, да оценят достойнствата му и историята, въплътена във вкуса му. Lavazza избра най-фината разновидност Арабика за истинските еспресо ценители. Зърната се обработват с простотата и гаранцията за качество на производител със 120-годишен опит, страст и професионализъм.

LAVAZZA ПРЕДСТАВИ KAFA

Нишов продукт, непредставен досега: Кafa е продукт на земята – с изтънчено качество и натурален произход. Това е самородно злато, нешлифован диамант, продукт, който няма нужда да се доказва: той е това, което е. Формата му е елегантна, семпла и рафинирана. Луксът му е от културно, а не от материално естество.

LAVAZZA ПРЕДСТАВИ KAFA

Кафето във всеки пакет Кafa е уникално. То расте в гората, с минимална човешка намеса. Кафените зърна се избират и берат на ръка, едно по едно. Вкусовото изживяване от това кафе е уникално колкото произхода му, което го прави едно от най-добрите в света. Един продукт 100% Арабика, който капсулира аромата на мястото, от което произлиза. Кафе с характер, забележителна структура и наситен флорален аромат. Правилното му приготвяне е от изключително значение, за да се насладите изцяло на подчертания послевкус на мед и фурми с привкус на зрели череши. Това кафе може да намерете само в най-добрите заведения в канал ХоРеКа, откъдето също може да закупите разфасовка от 250г мляно кафе за вкъщи.

LAVAZZA ПРЕДСТАВИ KAFA

LAVAZZA ПРЕДСТАВИ KAFA

LAVAZZA ПРЕДСТАВИ KAFA

Снимки:
1. Георги Бундев – Маркетинг Мениджър Топли Напитки „СофСток”
2. София Борисова дегустира кафето.
3. Ники Кънчев също се наслади на уникалното кафе.
4. Ива Екимова също бе сред първите, опитали KAFA.
5. Ваня Тошева е ценител на кафето.
6. Павел Цветков – собственик на българската марка очила KWIAT също дегустира KAFA.
7. Роза Антонова – Лаваца Трейнинг Мениджър „СофСток”.

Фото: © Божидар Марков

Тагове: Брой 75

Вижте още

Новата сграда на Очна клиника и МЦ „ПЕНТАГРАМ“  беше открита на стилна церемония в София
Здраве

Новата сграда на Очна клиника и МЦ „ПЕНТАГРАМ“ беше открита на стилна церемония в София

Ивет Бианки облече Изабел Овчарова за вечер в нюйоркски стил
Лайфстайл

Ивет Бианки облече Изабел Овчарова за вечер в нюйоркски стил

Академията за мода носи усещане за естетически релакс
Лайфстайл

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео