Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

МУЗИКА И МОДА – ВИНАГИ ПЕЧЕЛИВША КОМБИНАЦИЯ

от FLM
02.12.2009
Време за четене: 1 мин.
6693
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

музика и мода – винаги печеливша комбинацияМежду модата и музиката винаги е съществувала специфична симбиоза. Редица са примерите на успешни сътрудничества между някои от най-великите дизайнери и изпълнители. За турнета или отделни сценични изяви се изработват буквално цели колекции, които често се възползват от последните достижения дори в технологиите.

Последният ярък пример беше поредицата от концерти на Майкъл Джексън. Въпреки, че публиката така и не успя да види на живо внушителното шоу, костюмите на Краля на попа са изложени в лондонската зала, която трябваше да събере милионите му фенове. Статистиката е проста: 4 млн. камъка “Сваровски” и светеща технология, специално разработена от “Филипс”. “Балмен”, “Диор”, “Том Форд” – това са само малка част от марките, които имат честта да обличат Джако на сцената и по време на репетициите за концертите. Едно е ясно – привличането на подобни брандове и техният интерес към подобни проекти говорят ясно за връзката, която съществува между музиката и модата. В продължение на дълги години Майкъл Джексън работи с двама дизайнери на костюми – Майкъл Буш и Денис Томпкинс. Това са хора, които притежават в студиото си манекен с точните пропорции на поп звездата. “Той никога не идваше на проби, идваше да види направо готовите костюми”, споделят дизайнерите. За филма обаче главната роля се пада на двама дизайнери на костюми: Рушка Бергман, която отговаря за всекидневните облекла на Джаксън, с които той идва на репетициите, и Залди, който превръща облеклата за сцена в произведения на изкуството, съчетани с последните технологични постижения. Основното предимство на Залди е фактът, че той е работил с музикални звезди като Гуен Стефани и “Сизърс систърс”. Самият той споделя, че най-трудно му е било да създаде отново червеното кожено яке от “Трилър”: “Това е иконична дреха, която заедно с ръкавицата се е превърнала в легенда и негов запазен знак. Това, което създадох аз трябваше да бъде нещо велико”. Оказва се обаче, че костюмът за изпълнението на “Били Джийнс” е върхът на дизайнерското постижение на екипа, тъй като той свети, благодарение на специална технология. “Когато Майкъл дойде да пробва готовите костюми, той каза само: “Това е всичко, което някога съм искал”.

музика и мода – винаги печеливша комбинация

музика и мода – винаги печеливша комбинация

Бионсе винаги е твърдяла, че не иска нищо друго, освен най-доброто. Това е нейният начин да обясни избора си на “Тиери Мюглер” – модната къща, която изработи облеклата за нейното последно турне. Дизайнерът пише специален мейл на звездата, в който й обяснява своята концепция. “С костюмите бих искал да уловя двойствеността ти – това, че си едновременно жена и воин.”

музика и мода – винаги печеливша комбинацияМиналата година Кайли Миноуг избра Жан Пол Готие за дизайнер на своите сценични костюми. Екстравагантният дизайнер тогава видя австралийската певица в лилаво, червено и синьо, високи кожени ботуши и костюм в стил “гейша”.

Снимки:
1. Дизайнерът Залди.
2. Част от костюмите, създадени от Залди за Майкъл Джексън.
Фото: www.wmagazine.com
3. Тиери Мюглер за Бионсе.
Фото: nymag.com
4. Жан Пол Готие за Кайли Миноуг.
Фото: stylenews.peoplestylewatch.com

Тагове: Брой 29

Вижте още

Академията за мода носи усещане за естетически релакс
Лайфстайл

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация
Лайфстайл

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine
Лайфстайл

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео