Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

НАЙ-СКЪПИТЕ…

от FLM
04.01.2009
Време за четене: 1 мин.
15171
A A
НАЙ-СКЪПИТЕ…
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Съществува неписано правило, че колкото по-скъпи са нещата, толкова по-добри са те, но дали наистина е така и заслужава ли си да даваме милиони, за да се докоснем до истинското качество и лукс?

Най-скъпото бельо е на стойност $ 15 милиона. По него сияят 1 300 скъпоценни камъка, включително 300 карата рубини, пришити върху луксозен червен сатен. Луксът е сред най-актуалните тенденции на съвремения лайфстайл. Той е навсякъде – в модата, в гастрономията, в туризма, в технологиите и къде ли още не. Все по-често ставаме свидетели на главозамайващи цени, които дори мозъкът ни не можа да осмисли. По-долу ще ви представим някои от най-скъпите стоки, които съществуват и дори вече са намерили своите купувачи.

Най-скъпото бельо е на стойност $ 15 милиона. По него сияят 1 300 скъпоценни камъка, включително 300 карата рубини, пришити върху луксозен червен сатен. За пръв път скъпоценното бельо е показано по време на откриването на бутиса на „Виктория’ с сикрет” на Бродуей в Манхатън.

Рубинените пантофи на Хари Уинстън са най-скъпите обувки в света.Рубинените пантофси на Хари Уинстън са най-скъпите обувки в света. Те са продадени за $ 3 милиона и са изработени от 4 600 рубина, които са общо 1 350 карата. Скъпоценните пантофи са създадени през 1989 година и са продадени на рекордната цена през 2000 година.

Какво ще кажете за чадър за $ 50 000. Той е дело на съвместна работа между италианския автомобилен магнат Флавио Бриаторе и дизайнера Анжело Галасо. Чадърът е част от ексклузивната им линия висша мода за мъже и е изработен от крокодилска кожа с най-високо качество.

Най-скъпите дънки са дело на новата модна къща „Сикрет съркъс”, която вярва, че най-добрият приятел на жената са диамантите. Първият чифт дънки от уникалната луксозна колекция на марката е продаден за $ 1.3 милиона.

Какво ще кажете за чадър за $ 50 000.Най-скъпите дънки са дело на новата модна къща „Сикрет съркъс”

Изобретателят на първото автоматично червило - Гуарлейн е създател и на най-скъпото червило в света. Изобретателят на първото автоматично червило – Гуарлейн е създател и на най-скъпото червило в света. То се казва “KissKiss Gold and Diamonds” и е на стойност от $ 62 000. Червилото се предлага в 15 различни нюанса, ръчно подбрани от известния френски гримьор Оливие Ешодмезон. Опаковката на червилото е изработена от 18 карата злато и 199 диаманта. Върху нея дори може да бъде инкрустирано персонално име или индивидуално послание.

Фото:

www.most-expensive.net

Тагове: Брой 18

Вижте още

Новата сграда на Очна клиника и МЦ „ПЕНТАГРАМ“  беше открита на стилна церемония в София
Здраве

Новата сграда на Очна клиника и МЦ „ПЕНТАГРАМ“ беше открита на стилна церемония в София

Ивет Бианки облече Изабел Овчарова за вечер в нюйоркски стил
Лайфстайл

Ивет Бианки облече Изабел Овчарова за вечер в нюйоркски стил

Академията за мода носи усещане за естетически релакс
Лайфстайл

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео