Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

РАДОСТИНА ИЛИЕВА: „ЛЮБОВТА КЪМ РАБОТАТА Е ТОВА, КОЕТО МИ ВДЪХВА СИЛА“

от FLM
11.11.2020
Време за четене: 2 мин.
2212
A A
РАДОСТИНА ИЛИЕВА: „ЛЮБОВТА КЪМ РАБОТАТА Е ТОВА, КОЕТО МИ ВДЪХВА СИЛА“
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Дизайнерката на модния бранд “ALEGRA” представи новите си предложения по време на виртуална пресконференция
* * Колекция “SERENITY” 2021 изпраща послание да бъдем стилни и да запазим спокойствие

Дизайнерката на сватбения бутик “ALEGRA” Радостина Илиева представи най-новата си колекция “SERENITY” („Спокойствие“) 2021 по време на виртуална пресконференция, организирана от Консултантска къща „От игла до конец“ и „Алма комуникация“. Предложенията на бранда – съчетание от красота, нежност и изящество, бяха показани с ефектна мултимедия, снимки и видео на фотографа Дилян Марков. Самата дизайнерка също презентира акцентите в колекцията и представи двете линии от нея – булчинска и официална, вдъхновени от меките тонове на природата. Радостина Илиева спонтанно и откровено разказа и за трудностите, които е имала при лечението си от COVID-19 и с колекцията си изпрати послание всички да запазим спокойствие в сложната ситуация, в която се намираме.

ALEGRA

ALEGRA

ALEGRA

ALEGRA

ALEGRA

За дизайнерката на модния бранд “ALEGRA” водещият на пресконференцията проф. Любомир Стойков – председател на Академията за мода, заяви: „Радостина Илиева е ярък представител на новата генерация български модни творци. Като дизайнер на сватбен бутик “ALEGRA”, тя демонстрира впечатляващи умения да комбинира трите главни ценности в булчинския стил: уважение към традицията и класическата линия, намиране на ясните кодове на женствеността, нежността и романтиката, и използване на свежите знаци на модерността и емоционалния дух на времето. Стремежите на авторката към опростяване на силуета, редом с вниманието към малките, но съществени детайли са ключ към обяснението на нейния успех…“. Първи впечатления за колекция “SERENITY” 2021 журналистите научиха и от моделите, участвали в заснемането на фотосесията – Антоанета Боянова и Жаклина Братанова.

Дизайнерката Радостина Илиева създава своя моден бранд “ALEGRA” през 2009 г., заедно с майка си Галя Долапчиева. Първият бутик за сватбена и официална мода откриват във Варна, а през 2013 г. врати отваря и магазинът им в София. Характерни за изящните тоалети са ръчните инкрустации и висококачествени материи. При създаването на всяка една колекция дизайнерката Радостина Илиева се съобразява с актуалните модни тенденции, използвайки умело цветовите съчетания, качествените платове и прецизната кройка за постигане на желания силует.

Колекция “SERENITY” 2021 съчетава класически линии с нов модерен привкус. Цветовете са в нежни меки тонове на синьо, опушено лилаво и розов кварц, подсилени с камъни сваровски и ръчни инкрустации. При създаването на облеклата са използвани висококачествени материи, като коприна, френска дантела, италиански тюл, органза и фин жоржет.

ALEGRA

ALEGRA

ALEGRA

ALEGRA

ALEGRA

Сватбената линия е предназначена за булката на 2021, която иска да бъде облечена в лека и фина рокля с дантелени елементи. Нежните буфан ръкави, които са сред тенденциите за следващия сезон, също присъстват в аутфитите, като им придадат по-голяма ефирност. В официалната част от колекция “SERENITY”, насочена към абитуриентите на 2021, се открояват креативният подход на дизайнерката Радостина Илиева. В основата на визиите е прецизността и иновативната структура на всеки детайл, съчетани с блясък и елегантност.

В края на пресконференцията Радостина Илиева обяви, че през 2021 година модният бранд планира създаването, освен на сватбени и официални облекла, и на бизнес линия за дамите. Г-жа Мила Захариева – председател на Business Lady club, също беше от гостите на виртуалното събитие и лично покани дизайнерката да представи линията си пред дамите-членове на бизнес клуба. Сред присъстващите имаше представители и на екипа, който участва в заснемането на фотосесията за колекция “SERENITY” – Антоанета Боянова (модел) и Кирил Александров (грим), които също споделиха своите впечатления.

ALEGRA

ALEGRA

ALEGRA

ALEGRA

ALEGRA

ALEGRA

ALEGRA

ALEGRA

Снимки:

1. – 9. Предложения от официалната линия на колекция “SERENITY” 2021.
10. – 13. Предложения от сватбената линия на колекция “SERENITY” 2021.
14. Проф. Любомир Стойков и Радостина Илиева по време на фотосесия на колекция “SERENITY”.
15. Проф. Любомир Стойков, Радостина Илиева и Дилян Марков по време на фотосесия на колекция “SERENITY”.
Фото: Дилян Марков
16. Дизайнерката Радостина Илиева по време на виртуалната пресконференция.
17. Г-жа Мила Захариева – председател на Business Lady club, изказва впечатления за колекцията по време на виртуалната пресконференция.
18. Проф. Любомир Стойков води виртуалната пресконференция.

Тагове: Брой 109

Вижте още

Академията за мода носи усещане за естетически релакс
Лайфстайл

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация
Лайфстайл

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine
Лайфстайл

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео