Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

ЖИВОПИС ВЪРХУ БИЛБОРДОВЕ

от FLM
30.09.2012
Време за четене: 2 мин.
5562
A A
ЖИВОПИС ВЪРХУ БИЛБОРДОВЕ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Александър Юзев и галерия „Юзина” представят проекта „Вътре-вън”

На един от най-оживените булеварди в столицата “Евлоги Георгиев” 22  беше открита изложба „Вътре – вън” с живопис върху билбордове на художника Александър Юзев. Външната изложба е първият етап от проект с политико-социална проблематика, който се реализира съвместно с галерия „Юзина”. 

Откриването на изложбата се състоя на самия тротоар пред живописните билбордове.Събитието уважи с присъствието си г-жа Маргарита Попова, вицепрезидент на Република България, както и изтъкнати представители на арт средите, сред които:художничката Елена Панайотова, изкуствоведите Светлана Куюмджиева и Филип Зидаров, Ваня Кубадинска от Гьоте-институт България, също и проф. Любомир Стойков, телевизионният водещ Андрей Арнаудов и др.

Александър Юзев и галерия „Юзина” представят проекта „Вътре-вън”

Александър Юзев и галерия „Юзина” представят проекта „Вътре-вън”

Трите картини, заемащи местата на рекламни билбордове на бул. “Евлоги Георгиев” 22 ще могат да бъдат видяни от софиянци до 6-ти октомври. Вторият етап на проекта, който носи името на изложбата, ще се реализира през февруари 2013 г. и ще  представлява необичайна инсталация – вътре в арт пространството на галерия „Юзина”.

Картините на открито на Александър Юзев представляват три ултразвукови разреза на човешкото ембрионално развитие, а символът ембрион е оцветен в багрите на националния флаг. „Тези три мащабни живописни платна изпълнени с акрилна техника, представят концепцията за живеене тук и сега в държавата, като на ембрион в утробата на майка си с предопределена съдба… Те търсят преодоляването на националната идентичност, на обречеността на българина като матрица.”, отбелязва кураторът на изложбата Йово Панчев.

Александър Юзев и галерия „Юзина” представят проекта „Вътре-вън”

Проектът „Вътре – вън” е многопластов, но всеки от елементите в него работи за двуполюсната идея, заложена в заглавието, за цялостното внушение и комплексно възприемане на посланията на автора.

Александър Юзев и галерия „Юзина” представят проекта „Вътре-вън”

Александър Юзев и галерия „Юзина” представят проекта „Вътре-вън”

Александър Юзев и галерия „Юзина” представят проекта „Вътре-вън”

Десислава Монева, арт директор на галерия „Юзина”, от своя страна споделя, че застава зад проекта по две причини. Първата е убедеността й, че изкуството трябва да излезе извън залите и да се доближи до хората, което на практика се случва с първата външна изложба. Втората причина се състои в това, че проектът засяга темите за груповата и национална идентичност, към които тя самата има лично отношение и силен професионален интерес. Десислава Монева разглежда изложбата на Александър Юзев от антропологична гледна точка, като своеобразно „визуално изследване”, засягащо идеята за груповата идентичност.“Социално-политическите обусловености на времето, в което авторът живее и работи са изходен пункт за едно целенасочено търсене на причинно-следствените връзки на екзистенциализма. Търсенето на отговори отвежда и автора, и наблюдателя към фаза на себеанализ и защо не към едно по-задълбочено себеразбиране”, отбелязва тя. 

По време на откриването всички гости и ценители на изкуството имаха възможност да опитат и две особено интересни вина от от артистичната колекция „Арс Лонга” на „Домейн Бойар”, които се отличават с изискан вкус и са носители на престижни международни награди.

 Александър Юзев и галерия „Юзина” представят проекта „Вътре-вън”

Александър Юзев и галерия „Юзина” представят проекта „Вътре-вън”

Вторият етап от проекта:
Предстоящата вътрешна изложба в галерия „Юзина”, ще бъде открита на 14 февруари и ще представя естетизирана и инструментално-декоративна версия на "коректна" поза на т.нар. политически и обществен елит с „лъжливата любов”, съпътстваща неблагоприличните „пози”. Инсталацията, предвидена за интериорно представяне е с един основен светлинен обект – полупрозрачна сфера анимирана с актови сцени, които прескачат от агресивния рекламен жаргон и поп културата в пространството и контекста на галерията, но по един зрелищно естетизиран начин в експеримент на чисто визуално съблазняване.

Александър Юзев и галерия „Юзина” представят проекта „Вътре-вън”

Снимки:
1. – 3. Картините на Александър Юзев, поставени като билбордове на бул. “Евлоги Георгиев” 22
4.  Г-жа Маргарита Попова, вицепрезидент на Р. България и Александър Юзев
5. Александър Юзев, Десислава Монева и Йово Панчев (от ляво на дясно)
6. Проф. Любомир Стойков, Десислава Монева и Александър Юзев (от ляво на дясно)
7. – 9. Билбордовете-картини на Александър Юзев.

Фото:  © Колмар Студио (Kolmar Studio)

Тагове: Брой 60

Вижте още

Академията за мода носи усещане за естетически релакс
Лайфстайл

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация
Лайфстайл

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine
Лайфстайл

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео