Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

ЖУРНАЛИСТИ И ОТБРАНИ ГОСТИ ДЕГУСТИРАХА MARTINI® GOLD BY DOLCE&GABBANA

от FLM
23.11.2010
Време за четене: 2 мин.
4344
A A
ЖУРНАЛИСТИ И ОТБРАНИ ГОСТИ ДЕГУСТИРАХА  MARTINI® GOLD BY DOLCE&GABBANA
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Забележително партньорство между култовата напитка и бутиковата мода

Силвия Стоянова

ЖУРНАЛИСТИ И ОТБРАНИ ГОСТИ ДЕГУСТИРАХА MARTINI® GOLD by DOLCE&GABBANA е новото MARTINI®, поднесено от специалистите на най-красивата напитка в света – MARTINI®, и иконите в модния дизайн – DOLCE&GABBANA. На премиерата на MARTINI® GOLD в Клуб “Mascara” гостите на събитието имаха възможност да опитат GOLD вкуса – резултат от майсторството на създателите на MARTINI®, и изискания стил на световноизвестните модни дизайнери. Клубната атмосфера придоби още по-стойностен характер от атрактивните хостеси и хостове, които специално за целта бяха облечени в облекла от последната колекция на DOLCE&GABBANA, предоставени любезно от Ем Ди Ел – представител на италианската марка у нас.

На специално приготвените коктейли – MARTINI® Gold Royal, MARTINI® Gold Finger и MARTINI® Gold On Ice – се наслаждаваха и ВИП гостите, сред които бяха Ники Кънчев, Юлия Юревич, Жана Жекова, барон Кирил Гендович и съпругата му Вера, Ники Сотиров, проф. Олег Гочев, д-р Ангел Енчев, Олга Ускова, стилист Капанов, Митко Дамов, Кирил Чалъков, Гери Дончева, „Мис Мартини Летен стил” – Петя Рашева и др. Домакин на вечерта беше фирма „СофСток ЛТД”, официален и ексклузивен вносител на MARTINI® за България, а лично собственикът на компанията Мирослав Печев и изпълнителният директор Лиляна Лазарова поздравиха присъстващите.

По време на събитието за първи път в България бе показан видеоклипът на MARTINI® GOLD by DOLCE&GABBANA със специалното участие на Моника Белучи и самите Доменико Долче и Стефано Габана. Произведението на кинематографичното изкуство, вдъхновено от филмите на Фелини, е дело на шведския режисьор Йонас Акерлунд, предпочитан от Мадона, Бионсе и Лейди Гага. Клипът пресъздава автентичната атмосфера на романтичен Рим, типичен декор за италианските филми.

ЖУРНАЛИСТИ И ОТБРАНИ ГОСТИ ДЕГУСТИРАХА

Партньорството между MARTINI® и DOLCE&GABBANA е уникално по рода си, защото представлява една съвършена синергия между най-известното италианско питие и най-въздействащата италианска модна марка. GOLD е израз на съвършенството на MARTINI® и символизира 150 годишния „златен” опит на марката, оценена с 13 награди Grand Prix и 40 златни медала от най-големите международни изложения и престижни конкурси в бранша.

По повод съвместната си работа с MARTINI® Доменико Долче и Стефано Габана казват: „Свързани сме с MARTINI® повече от 10 години, споделяме общи ценности и еднакво се гордеем със своите италиански корени. За първи път работим върху проект като този и сме много доволни от резултата – новият продукт комбинира духа на нашия свят и света на MARTINI®.”

ЖУРНАЛИСТИ И ОТБРАНИ ГОСТИ ДЕГУСТИРАХА

ЖУРНАЛИСТИ И ОТБРАНИ ГОСТИ ДЕГУСТИРАХА

ЖУРНАЛИСТИ И ОТБРАНИ ГОСТИ ДЕГУСТИРАХА

ЖУРНАЛИСТИ И ОТБРАНИ ГОСТИ ДЕГУСТИРАХА

Дизайнът на луксозната кутия и златната бутилка на MARTINI® GOLD by DOLCE&GABBANA, създаден от Доменико Долче и Стефано Габана, е поредното гениално творение на дизайнерите. Но MARTINI® GOLD е първата напитка, чийто дизайн е сътворен от италианските модни икони. Бутилката следва линията на класическия MARTINI® вермут, като златният характер на напитката се изразява и в стъклото със златен блясък. MARTINI® GOLD се предлага и в стилна черна кутия, на която намираме класическата златна плочка на DOLCE&GABBANA, наред с изчистеното лого на MARTINI®.

В рецептата на MARTINI® GOLD е залегнал контрастът на съблазнителни средиземноморски нотки с екзотични леко пикантни аромати. . .

ЖУРНАЛИСТИ И ОТБРАНИ ГОСТИ ДЕГУСТИРАХА

Снимки:

  1. Професионален барман приготви трите специални коктейла с MARTINI® GOLD

  2. Участниците в пресконференцията, които представиха MARTINI® GOLD by DOLCE&GABBANA: Калина Иванoва, бранд мениджър на Bacardi Limited, Иван Гутов, директор маркетинг и продажби на фирма „Софсток”, Ивелина Грозева, бранд мениджър и проф. Любомир Стойков, водещ на пресконференцията (от ляво на дясно)

  3. Стилист Капанов хареса дизайна на MARTINI® GOLD by DOLCE&GABBANA

  4. Барон Корил Гендович и съпругата му Вера уважиха събитието.

  5. Дизайнерката Жана Жекова беше сред ВИП гостите на вечерта

  6. Юлия Юревич се присъедини към специалните гости, за да опита новото MARTINI® GOLD

  7. Светослава Тадъръкова посети премиерата на MARTINI® GOLD

  8. Гери Дончева блестеше с усмива и със златната бутилка на MARTINI® GOLD by DOLCE&GABBANA.

  9. Ники Кънчев и Юлия Юревич

  10. Проф. Любомир Стойков в компанията на Юлия Юревич и нейна приятелка.

  11. Ники Сотиров се наслади на неповторимото удоволствие на GOLD вкуса.

  12. Г-н Мирослав Печев, собственик на „СофСток ЛТД”, в компанията на част от ВИП гостите.

Фото: © Божидар Марков

Тагове: Брой 39

Вижте още

Ивет Бианки облече Изабел Овчарова за вечер в нюйоркски стил
Лайфстайл

Ивет Бианки облече Изабел Овчарова за вечер в нюйоркски стил

Академията за мода носи усещане за естетически релакс
Лайфстайл

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация
Лайфстайл

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео