МАРИЯ И СТЕФАН ОТ "100% БУДНИ" ПЕЯТ УНИКАЛНА КОЛЕДНА ПЕСЕН
* Чаровните ТВ водещи направиха певческия си дебют
Хелена Тодорова
Харизматичните водещи на телевизионното предаване „100% будни“ по БНТ – Мария Андонова и Стефан А. Щерев, направиха своя певчески дебют! Това се случи по време на записа на песента „100% Будни на Коледа“, в която те пеят заедно с децата от вокална група „Мики Маус“ с ръководител Вяра Панталеева. Музиката и текста са на Чавдар Цолов.
Развълнуваните водещи споделиха: „Коледа е онова духче във всеки един от нас, което ни държи будни в студените зимни дни. Коледа ни сплотява, събира, дава ни онази заедност, която често пренебрегваме в обикновения делник! Нека да сме 100% будни на Коледа!“ (Мария Андонова) и „Коледната песен е нещо, което не е присъствало в моето меню или рецептурник за добро настроение. Поканата на Вяра Панталеева беше като неотменим декрет и на стари години и аз се поддадох на коледния дух.
ецата от група „Мики Маус“ са искрени и великолепни. Благодаря им за съвместното приключение“ (Стефан А. Щерев).
Песента „100% Будни на Коледа“ ще бъде официално представена от лицата на БНТ – Мария и Стефан, на 7 декември (вторник) в ефира на „100% будни“.
Снимки:
1. - 3. Водещите на БНТ Мария Андонова и Стефан А. Щерев.
4. Водещата Мария Андонова.
Фото: Архив на ТВ предаване „100% будни“ по БНТ
Прочетено: 2049 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 115, Декември 2021
МЕТАВСЕЛЕНА ОТ МАРК ЗУКЪРБЪРГ
Радинела Гелева
След като преименува „Фейсбук“ на „Мета“, Марк Зукърбърг направи смел залог на своята визия за бъдещето: свят, в който хората са свързани и живеят във виртуална вселена. Фокусът на „Мета“ ще бъде да вдъхне живот на метавселената и да помогне на хората да се свързват, да намират общности и да развиват бизнеса си.
Когато „Фейсбук“ стартира през 2004 г., промяната в начина на общуване между личностите започна, а идеята на метавселената е да бъде хибрид между днешните онлайн социални преживявания, понякога разширени в три измерения или проектирани във физическия свят. Това ще позволи споделянето на завладяващи преживявания с хора, с които не можем да бъдем заедно. Това е следващата еволюция и поставя ново начало за компанията.
За ребрандирането на „Мета“, Зукърбърг споделя, че е мислил, откакто е купил „Инстаграм“ и „Уатсап“, но в началото на тази година взима окончателното решение.
Метавселената като идея не е нова, но не беше вкарана в масовия разговор, докато Зукърбърг не започна да говори публично за нея. Концепцията произлиза от „Снежен крах”, дистопичен роман от 90-те, в който хората бягат от разпадащия се реален свят, за да бъдат напълно потопени във виртуален. Основателят на „Фейсбук“ признава, че произходът на думата е „измама“, но въпреки това се опитва да възстанови метавселената като утопична идея, която ще отключи изцяло нова икономика на виртуални стоки и услуги.
През следващото десетилетие той смята, че голяма част от общността ще прекарва време в напълно потапяща 3D версия на интернет, която обхваща не само хардуера на „Мета“, но и други устройства. Неговата цел е да изгради технология, която един ден може да позволи появяването ни във виртуално пространство като пълен аватар или като холограма в хола, в реалния свят, на приятел, който живее в другия край на света.
Снимка:
- Лого на „Мета“.
Фото: unsplash.com
Източници:
https://www.theverge.com/22749919/mark-zuckerberg-facebook-meta-company- rebrand
https://about.fb.com/news/2021/10/facebook-company-is-now-meta/
Прочетено: 2071 пъти © Fashion Lifestyle Magazine, брой 115, Ноември 2021
ОЩЕ ПУБЛИКАЦИИ:БРОЙ 113: ВЛИЯНИЕТО НА ТЕХНОЛОГИИТЕ ВЪРХУ СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ
БРОЙ 112: ТЕНДЕНЦИИ ПРИ СОЦИАЛНИТЕ МРЕЖИ ПРЕЗ 2021 ГОДИНА
БРОЙ 109: ПРОФЕСИОНАЛНИЯТ СТАЙЛИНГ В ТЕЛЕВИЗИОННАТА ЖУРНАЛИСТИКА
БРОЙ 108: Професионалният стайлинг в телевизионната журналистика
БРОЙ 108: Fashion.bg с колекция на Фестивал на модата и красотата 2020