Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество

ФОНДАЦИЯ LAVAZZA И НЕЙНИЯТ АНГАЖИМЕНТ КЪМ ОБУЧЕНИЕТО И ОБРАЗОВАНИЕТО

от FLM
14.07.2024
Време за четене: 1 мин.
627
A A
ФОНДАЦИЯ LAVAZZA И НЕЙНИЯТ АНГАЖИМЕНТ КЪМ ОБУЧЕНИЕТО И ОБРАЗОВАНИЕТО
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Години наред проектите, подкрепяни от фондация Lavazza, са предназначени да подобрят производствения добив и качеството на кафето, като същевременно насърчават приобщаващото предприемачество и насърчават просперитета на общностите на производителите на кафе. От създаването си през 2004 г. Фондацията е подкрепила над 50 проекта по целия свят и в момента подкрепя и финансира 30 проекта в 17 държави на 3 континента.

Сред основните цели на проектите на Фондацията, която тази година празнува своята 20-та годишнина, е и специфичният ангажимент да се подобри работата на младите хора чрез обучителни програми, които ги насърчават да не изоставят земите за отглеждане на кафе, а вместо това да станат кафе предприемачи.
Овластяване на по-младите поколения чрез кафе: това е един от ключовите стълбове на работата на Фондацията и е основен фокус на програмата за обучение A Cup of Learning. Стартирала в Индия през 2017 г. със Save the Children, тази ценна програма за обучение след това е разширена в още 19 държави (Италия, Доминиканската република, Гватемала, Индия, Албания, Хаити, Бразилия, Куба, Перу, Кот д'Ивоар, Хондурас, Еквадор, Уганда, САЩ, Австралия, Франция, Германия, Холандия и Обединеното кралство), за да достигне до над 600 бенефициенти, като все още се провежда всяка година по целия свят. Разпространявайки културата на кафето, като предлага възможност за превръщане на страстта в професия, програмата е предназначена за млади хора, търсещи възможности за работа в света на кафето, особено тези от най-уязвимите групи в обществото.

Като част от програмата за обучение, професионалистите от Lavazza Group предоставят ноу-хау за две различни учебни пътеки: една за зелено кафе, с фокус върху сензорния анализ, техники за обработка, историята на зърната, създаване на смеси, дегустация на кафе и оценка на продуктите според техния произход; и втора с името Essere Barista (да бъдеш бариста), насочена към света на кафето еспресо с най-добрите инструменти за учене да бъдеш бариста, от техниките на смилане до работата с машини за еспресо (от пресоването до различните методи за извличане). Има теоретична част и много практическа част за научаване как обучените да се отнасят към чашата като към празно платно, върху което да създават изкуство с кафе, като използват неговите аромати, за да украсят повърхността.

Непрекъснатият ангажимент на фондация Lavazza към общностите и младите хора е признат от UNHCR, Агенцията на ООН за бежанците, която награди програмата за обучение A Cup of Learning с „Добре дошли. Работа за интеграция на бежанци“ в Италия през 2023 г. Сертификатът се присъжда на компании, които са се отличили чрез насърчаване на намирането на работа на лица, ползващи се с международна закрила, и за насърчаване на приобщаващо общество.

Друг значим проект на фондация Lavazza, включващ млади хора в общности на производители, е Ujana Coffee one в Уганда със Sawa World. Проектът за кафе Ujana е насочен към младежи и млади жени от Уганда, живеещи както в райони за производство на кафе, така и в градски райони в уязвим контекст. Целта му е да диверсифицира и увеличи доходите им, като им даде възможност да развиват микропредприятия около кафето.

Момчетата и момичетата, обхванати от проекта, получават хибридно обучение – присъствено и онлайн – което им позволява бързо да стартират бизнес с прости решения. Чрез много иновативен и ефективен подход доходите им се увеличават, а младите хора се мотивират да останат в селскостопанския сектор в средносрочен и дългосрочен план.

Идентифицирани са 18 предприемачески дейности, вариращи от производството на биовъглен (въглен, който подпомага плодородието на почвата) до производството на органични пестициди и създаването на захранвани със слънчева енергия сушилни за кафе, от производството и продажбата на кафе сладкиши, плодови сокове или други занаятчийски продукти, до създаването на малки павилиони за кафе.

От стартирането си проектът Ujana Coffee е обучил присъствено 756 млади хора, създадени са 343 микропредприятия, което води до средно увеличение на месечните доходи от 25%. 79% от младите фермери, участващи в проекта, споделят, че благодарение на новите приходи от малкия си бизнес сега се чувстват по-мотивирани да продължат да работят в отглеждането на кафе.

Lavazza знае отлично, че кафето е повече от просто чаша кафе, точно както A Cup of Learning и многобройните проекти на Lavazza Foundation, включващи млади хора в общности на производители, не са просто програми за обучение, а по-скоро възможности за процъфтяване.

Повече информация за програмата A Cup of Learning Training Program и Ujana Coffee Project има на следните линкове:
www.lavazzagroup.com/en/our-stories/projects/sustainability/a-cup-of-learning.html
www.fondazionelavazza.com/en/projects/uganda/

Тагове: Брой 128

Вижте още

Стил със социална мисия: Академията за мода зарадва абитуриенти от „Подкрепи една мечта“
Общество

Стил със социална мисия: Академията за мода зарадва абитуриенти от „Подкрепи една мечта“

Дизайнери с добри сърца участват в президентската инициатива „Подкрепи една мечта“
Общество

Дизайнери с добри сърца участват в президентската инициатива „Подкрепи една мечта“

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

„ШАНЕЛ“: КЛАСА И СТИЛ – ВЧЕРА, ДНЕС И УТРЕ
История

„ШАНЕЛ“: КЛАСА И СТИЛ – ВЧЕРА, ДНЕС И УТРЕ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео