Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
No Result
View All Result
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
No Result
View All Result
Home Общество

ФОНДАЦИЯ LAVAZZA И НЕЙНИЯТ АНГАЖИМЕНТ КЪМ ОБУЧЕНИЕТО И ОБРАЗОВАНИЕТО

by FLM
14.07.2024
Reading Time: 1 min read
1469
A A
ФОНДАЦИЯ LAVAZZA И НЕЙНИЯТ АНГАЖИМЕНТ КЪМ ОБУЧЕНИЕТО И ОБРАЗОВАНИЕТО
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Години наред проектите, подкрепяни от фондация Lavazza, са предназначени да подобрят производствения добив и качеството на кафето, като същевременно насърчават приобщаващото предприемачество и насърчават просперитета на общностите на производителите на кафе. От създаването си през 2004 г. Фондацията е подкрепила над 50 проекта по целия свят и в момента подкрепя и финансира 30 проекта в 17 държави на 3 континента.

Сред основните цели на проектите на Фондацията, която тази година празнува своята 20-та годишнина, е и специфичният ангажимент да се подобри работата на младите хора чрез обучителни програми, които ги насърчават да не изоставят земите за отглеждане на кафе, а вместо това да станат кафе предприемачи.
Овластяване на по-младите поколения чрез кафе: това е един от ключовите стълбове на работата на Фондацията и е основен фокус на програмата за обучение A Cup of Learning. Стартирала в Индия през 2017 г. със Save the Children, тази ценна програма за обучение след това е разширена в още 19 държави (Италия, Доминиканската република, Гватемала, Индия, Албания, Хаити, Бразилия, Куба, Перу, Кот д'Ивоар, Хондурас, Еквадор, Уганда, САЩ, Австралия, Франция, Германия, Холандия и Обединеното кралство), за да достигне до над 600 бенефициенти, като все още се провежда всяка година по целия свят. Разпространявайки културата на кафето, като предлага възможност за превръщане на страстта в професия, програмата е предназначена за млади хора, търсещи възможности за работа в света на кафето, особено тези от най-уязвимите групи в обществото.

Като част от програмата за обучение, професионалистите от Lavazza Group предоставят ноу-хау за две различни учебни пътеки: една за зелено кафе, с фокус върху сензорния анализ, техники за обработка, историята на зърната, създаване на смеси, дегустация на кафе и оценка на продуктите според техния произход; и втора с името Essere Barista (да бъдеш бариста), насочена към света на кафето еспресо с най-добрите инструменти за учене да бъдеш бариста, от техниките на смилане до работата с машини за еспресо (от пресоването до различните методи за извличане). Има теоретична част и много практическа част за научаване как обучените да се отнасят към чашата като към празно платно, върху което да създават изкуство с кафе, като използват неговите аромати, за да украсят повърхността.

Непрекъснатият ангажимент на фондация Lavazza към общностите и младите хора е признат от UNHCR, Агенцията на ООН за бежанците, която награди програмата за обучение A Cup of Learning с „Добре дошли. Работа за интеграция на бежанци“ в Италия през 2023 г. Сертификатът се присъжда на компании, които са се отличили чрез насърчаване на намирането на работа на лица, ползващи се с международна закрила, и за насърчаване на приобщаващо общество.

Друг значим проект на фондация Lavazza, включващ млади хора в общности на производители, е Ujana Coffee one в Уганда със Sawa World. Проектът за кафе Ujana е насочен към младежи и млади жени от Уганда, живеещи както в райони за производство на кафе, така и в градски райони в уязвим контекст. Целта му е да диверсифицира и увеличи доходите им, като им даде възможност да развиват микропредприятия около кафето.

Момчетата и момичетата, обхванати от проекта, получават хибридно обучение – присъствено и онлайн – което им позволява бързо да стартират бизнес с прости решения. Чрез много иновативен и ефективен подход доходите им се увеличават, а младите хора се мотивират да останат в селскостопанския сектор в средносрочен и дългосрочен план.

Идентифицирани са 18 предприемачески дейности, вариращи от производството на биовъглен (въглен, който подпомага плодородието на почвата) до производството на органични пестициди и създаването на захранвани със слънчева енергия сушилни за кафе, от производството и продажбата на кафе сладкиши, плодови сокове или други занаятчийски продукти, до създаването на малки павилиони за кафе.

От стартирането си проектът Ujana Coffee е обучил присъствено 756 млади хора, създадени са 343 микропредприятия, което води до средно увеличение на месечните доходи от 25%. 79% от младите фермери, участващи в проекта, споделят, че благодарение на новите приходи от малкия си бизнес сега се чувстват по-мотивирани да продължат да работят в отглеждането на кафе.

Lavazza знае отлично, че кафето е повече от просто чаша кафе, точно както A Cup of Learning и многобройните проекти на Lavazza Foundation, включващи млади хора в общности на производители, не са просто програми за обучение, а по-скоро възможности за процъфтяване.

Повече информация за програмата A Cup of Learning Training Program и Ujana Coffee Project има на следните линкове:
www.lavazzagroup.com/en/our-stories/projects/sustainability/a-cup-of-learning.html
www.fondazionelavazza.com/en/projects/uganda/

Tags: Брой 128

Вижте още

Дженифър Лопес не беше допусната в бутик на Chanel
Скандали

Дженифър Лопес не беше допусната в бутик на Chanel

Shein под обстрел: Coach съди модния гигант за продажба на фалшификати
Скандали

Shein под обстрел: Coach съди модния гигант за продажба на фалшификати

„Пандора“ и „Амазон“ с голяма победа срещу фалшификатите
Бизнес

„Пандора“ и „Амазон“ с голяма победа срещу фалшификатите

„ОТВЪД МОСТЪ“ – спортно приключение и културно пътешествие в сърцето на Ловеч
Общество

„ОТВЪД МОСТЪ“ – спортно приключение и културно пътешествие в сърцето на Ловеч

Най-популярни

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Летните тенденции в официалната мода: комфорт, цвят и класа

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Свежи и елегантни послания на Summer Fashion Weekend 2025

Лятна елегантност край морето

Лятна елегантност край морето

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
No Result
View All Result
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео