Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

ИНА АССА: „ОБОЖАВАМ ПАЗАРИТЕ С АНТИКВАРНИ МАГАЗИНИ”

от FLM
27.03.2009
Време за четене: 1 мин.
10902
A A
ИНА АССА: „ОБОЖАВАМ ПАЗАРИТЕ С АНТИКВАРНИ МАГАЗИНИ”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Ина АссаДъщерята на известния художник Греди Асса е 25-годишна. Завършила е английска гимназия в София, има въвеждащ летен курс по архитектура в Parson`s School of Design, Ню Йорк. През 2003 завършва графичен дизеайн в ESAG (Ecole Supérieure d`Arts Grafiques et d`Architecture Intérieure – Design), през 2006 – моден дизайн в ESMOD (Ecole Supérieure des Arts et Techniques de la Mode), в Париж. Специализира дизайн на обувки в Central Saint Martin`s School of Design, Лондон. Една година (2004-2005) Ина Асса е асистент дизайнер в модна къща Paco Rabanne. През 2006 е асистент дизайнер във френската къща Francesko Smalto, а от 2007 е дизайнер на аксесоари в империята Givenchy в Париж.

Върху какво работите в момента?
Скици на официални и всекидневни обувки.

Най-важният извор на вдъхновение?
– Визуалните изкуства и архитектурата.

За вас модата е…
– Зона на непредвидимото.

Ваши лични модни предвиждания за следващите 6 месеца.
– Отговорът на горния въпрос подчертава риска в отговора на този. Гамата ще стане по-силна, дори крещяща. Мисля, че това е следствие от интереса към някои изложби: постерите на Жак Вилегре, скулптурите на Сезар. Наближава изложението за съвременно изкуство ФИАК. Въпросът е как артефактите ще бъдат интерпретирани.

Представата ви за лукса?
– Схващам лукса като дългия процес, в който едно хрумване се превръща в предмет, който много хора непреодолимо желаят да притежават. В него има нещо парадоксално: индустрия, която създава ефимерно преживяване.

В какво се обличате вие самата – в нещо по ваш дизайн или…?
– Не ми остава време да проектирам и да шия дрехи за себе си. В избора ми голяма роля играе случайността – натъквам се на дрехи, които ми харесват с някой елемент.

Скица на Ина АссаПредпочитаните от вас марки?
– Рикардо Тиши.

Трите най-харесвани от вас места по света?
– Обожавам пазарите с антикварни магазини. Например този при Porte de Clignancourt
има дантели и бродерии, сякаш измъкнати от стари скринове, както и любимите ми мъжки часовници с верижка. Или пазара Porto Bello в Лондон за винтидж аксесоари и бижута. Kiliwatch е магазин с дрехи на млади и все още неизвестни дизайнери и винтидж облекла. Намира се на улица Tiquetonne 64.

Трите най-луксозни атрибута в куфара ви?
– Изглежда монотонно, но където и да пътувам, със сигурност нося поне три чанти.

Вашата модна икона?
– Кейт Мос, с нейното официално неглиже, съчетано с типичен британски стил.

Без какво никога не излизате от вкъщи?
– Без подходяща за случая чанта.

Дрехата, аксесоарът, осъществената идея, с които най-много се гордеете?
– Черна чанта Clarabelle на Givenchy. Прилича на лекарска и това й придава особена театралност.

Как се работи с големите имена в модата и с кои се познавате лично?
– Стимулиращо и стресиращо. Стимулиращо, защото големите имена имат големи изисквания към екипа си, а той се стреми да е на ниво. Стресиращо, защото в забързания ритъм, зададен от две дефилета и две междинни колекции за сезона, всеки знае, че очакванията към него са надхвърли предишните си постижения. Досега съм работила с Патрик Робинсън, Брана Уулф, Франк Букле и Рикардо Тиши.

За какво харчите най-много пари?
Най-вече за аксесоари. Луда съм на тема чанти, обувки и бижута.

Снимки:

1. Ина Асса
Фото: © MADAME FIGARO България / Ина Асса
2. Скица на Ина Асса

Публикува се с разрешение на „MADAME FIGARO България”. Заглавието е на „Fashion Lifestyle Magazine”. Оригиналът на публикацията е взет от сп. „MADAME FIGARO България”, бр. 20, октомври 2008 г., стр. 61.

Тагове: Брой 20

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео