Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

ИЗБРАХА НОВИТЕ БГ ФИНАЛИСТИ ЗА НАЦИОНАЛНИЯ ФИНАЛ НА КОНКУРСА „TRIUMPH INSPIRATION AWARD“ 2011

от FLM
14.03.2011
Време за четене: 2 мин.
4929
A A
ИЗБРАХА НОВИТЕ БГ ФИНАЛИСТИ ЗА НАЦИОНАЛНИЯ ФИНАЛ НА КОНКУРСА „TRIUMPH INSPIRATION AWARD“ 2011
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Силвия Тодорова

TRIUMPH INSPIRATION AWARDНовите български финалисти в дизайнерския конкурс „Triumph Inspiration Award” 2011 са общо 20 млади творци – равен брой студенти от Националната Художествена Академия (НХА) и от Нов Български Университет (НБУ). Авторитетното жури бе в състав: Дора Блек-Хемплер – управител на „Триумф Интернационал София”, проф. Любомир Стойков – председател на Академията за мода, проф. Майа Богданова – преподавател по моден дизайн в НХА, г-жа Дора Момекова – преподавател по моден дизайн в НБУ и Мария Георгиева – главен редактор на списание „Ел”. Експертите бяха сериозно затруднени в селекцията на най-добрите проекти, с които младите дизайнери се състезават за допускане до националния финал на конкурса през месец април.

Финалистите от НХА, избрани да участват в българското издание на конкурса „Triumph Inspiration Award” 2011, са бакалаври и магистри, специалност „Мода”: Евелина Гелина, Елвира Томалевска, Лидия Сутева, Лиляна Петкова, Мария Ничева, Марта Пешева, Оливия Хежас, Полина Стоева, Светослава Христозова, Яна Каприева. От НБУ допуснатите студенти са също бакалаври и магистри, програма „Моден дизайн”: Валя Стоянова, Веселина Минчева, Марина Арсова, Мария Попова, Надя Гавраилова, Николина Евстатиева, Пламена Цветкова, Славина Петрова, Таня Данова и Фатме Али.

Вече 125 години Triumph чества красотата на жената и по случай своята годишнина през 2011-та дава възможност на студентите по моден дизайн от цял свят, да интерпретират творчески мотото – „125 Years of Celebrating Women” в ежегодния дизайнерски конкурс за вдъхновение „Triumph Inspiration Award”. Тази година в световния конкурс се включват студенти по дизайн от 37 страни. С проектите си талантливите български студенти представиха на комисията от професионалисти голямо разнообразие от теми и креативни идеи, свързани с възхвалата на жената. Младите таланти са вдъхновени от многоликата същност на женствеността и нейните различни превъплъщения: жената ангел и фаталната жена, жената, достойна за кралица или жената-войн – свободолюбива, красива и борбена.

TRIUMPH INSPIRATION AWARD

Критерии, от които се ръководи журито във всяка от страните-участнички, както и членовете на престижното международно жури, са следните: иновативност и креативност при интерпретацията на зададената тема, индивидуалност и уникалност, естетика, качество на дизайна и реализацията, както и самото представяне.

Победителят в националния конкурс ще представи страната ни на световния финал в Берлин, по време на седмицата на модата през юли, като разходите ще се поемат изцяло от Triumph. Той ще получи и възможност за шестседмичен стаж в списание “ELLE”, медиен партньор на българското издание на конкурса. Класираният на второ място ще пътува за Лондон по време на седмицата на модата през месец юни, като разходите ще се поемат от Perwoll (Henkel) и ще има възможност за четириседмичен стаж в списание “ELLE”. Наградата за класирания на трето място е двуседмичен стаж в списание “ELLE”.

TRIUMPH INSPIRATION AWARD

TRIUMPH INSPIRATION AWARD

Моделът, удостоен с първа награда на световния финал, ще се адаптира от дизайнерите на Triumph и ще бъде произведен в лимитирана серия, която ще се продава в избрани магазини на Triumph по цял свят. Световният финалист ще получи и награда от 15 000 евро, а за класираните на второ и трето място автори на дизайнерски проекти са предвидени съответно по 10 000 и 5 000 евро.

Победата на българския финалист – Николай Божилов – на световния финал на конкурса миналата година му донесе заслужено признание в света на модата. През месец юли неговият модел „Морфология” ще бъде пуснат в лимитирана серия в избрани магазини на Triumph по цял свят. Организаторите на конкурса от „Триумф Интернационал България” са горди с постижението на младия български дизайнер, който достойно представи България на международната модна сцена и пожелават на всички тазгодишни участници в „Triumph Inspiration Award” 2011 творческо вдъхновение и успех!

TRIUMPH INSPIRATION AWARD

TRIUMPH INSPIRATION AWARD

TRIUMPH INSPIRATION AWARDСнимки:

  1. Емблемата на конкурса „Triumph Inspiration Award” 2011

  2. Журито, което избра българските финалисти за дизайнерския конкурс „Triumph Inspiration Award” 2011 – проф. Майа Богданова, Дора Момекова, Дора Блек-Хемплер, проф. Любомир Стойков” и Мария Георгиева (от ляво на дясно).

3. – 7. Част от студентските творби, представени на предварителната селекция на конкурса „Triumph Inspiration Award” 2011

Фото: © От игла до конец

Тагове: Брой 43

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео