Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

МОРФОЛОГИЯ НА БЕЛЬОТО

от FLM
01.11.2011
Време за четене: 1 мин.
3811
A A
МОРФОЛОГИЯ НА БЕЛЬОТО
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Моделът на Николай Божилов вече е в избрани магазини на Triumph по целия свят и в България

Моделът на Николай Божилов вече е в избрани магазини на Triumph Дизайнерското боди, наречено “Морфология”, с което младият български дизайнер Николай Божилов спечели световния дизайнерски конкурс Triumph Inspiration Award 2010 на 16 септември в Лондон в оспорвана конкуренция със свои колеги – студенти по дизайн от целия свят, вече е в магазините на Triumph! То е произведено в лимитирана серия и се продава в избрани бутици за бельо на Triumph по целия свят.

В магазина на Triumph в Сердика Център лично авторът на бодито раздаде автографи, а Олга Модева – втората подгласничка на конкурса „Мис България 2011”, представи адаптираната версия на модела „Морфология”.

Бройките на модела, покорил модната сцена в Лондон през 2010 г.са ограничени, а в България може да бъде намерен в магазини на Triumph в: Бургас: Мол Бургас Плаза и Триа Сити Център; Варна: Мол Варна и Гранд Мол Варна; София: ул. "Граф Игнатиев" 22 и 53, Пловдив: Мол Пловдив

Запитана от сп. ELLE България какво е усещането да носиш „Морфология“, топ моделът Лили Коул отговаря: „Препоръчвам на вас и на всички жени да разберат сами! Мисля, че моделът е наистина много красив и би могъл да се носи дори като топ – с дънки например. Комбинацията от  прозрачни и плътни елементи, го прави много женствен.“

Изгряващата поп звезда от Великобритания – Шарлийн Рена – избра да бъде облечена именно с модела „Морфология” в клипа си “High Roller”, който снима по времето на световния финал на конкурса в Лондон през 2010 г.

Мотото на дизайнерския конкурс за най-вдъхновяващо бело – Triumph Inspiration Award през 2010 беше “Shape Sensations”. За националния финал на конкурса на 12 май 2010 г, Николай Божилов изработи моделът „Морфология”, вдъхновен от пластичната анатомия и мускулатурата на женското тяло. Мотото на конкурса през 2010 г. не беше случайно, тъй като дизайнерите на концерна Triumph стартираха нови серии моделиращо бельо, обединени под названието Shape Sensations. А дизайнерското творение на Николай Божилов си спечели заслужено първото място на световния финал, вписвайки се изцяло в тази стратегическа концепция на Triumph.

Моделът на Николай Божилов вече е в избрани магазини на Triumph

Моделът на Николай Божилов вече е в избрани магазини на Triumph

Моделът на Николай Божилов вече е в избрани магазини на Triumph

Моделът на Николай Божилов вече е в избрани магазини на Triumph

 

Моделът на Николай Божилов вече е в избрани магазини на Triumph Снимки:

1. Олга Модева представя дизайнерското боди на Николай Божилов

2. Ники Божилов и Олга Модева с адаптирания модел „Морфология”.

3. Николай Божилов получи поздравления от проф. Любомир Стойков

4. – 5. Николай Божилов раздаде автографи в магазина Triumph в Сердика Център

6. Олга Модева представя дизайнерското боди на Николай Божилов

Фото: © Божидар Марков

Тагове: Брой 50

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео