Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”

от FLM
30.06.2010
Време за четене: 2 мин.
4095
A A
„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Департамент „Дизайн и архитектура” в Нов български университет организира лятно ревю, посветено на представите и вдъхновенията от Париж. В него се включиха почти всички млади дизайнери от трети и четвърти курс, дори смелчаци от втори курс. Ревюто „Парижки Дневници” премина в четири последователни теми: Първи работен ден; Пътешествия; Уикенд на Ривиерата; Мулен Руж. Според тeмите младите дизайнери подредиха с много стил гардероба на една безименна френска героиня – облякоха парижанката за нейния първи работен ден на Champs–Élysées, стегнаха безупречно куфарите й за далечни пътешествия, преоблякоха я подобаващо за уикенд на френската Ривиера и накрая с много фантазия я подготвиха за среща в Мулен Руж!

„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”

„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”

„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”

„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”

Преподавателите, работили със студентите по отношение на дизайна, са Дора Момекова и Яна Дворецка, аксесоари и трикотаж – доц. Елена Тодорова, конструкция и моделиране – инж.Таня Георгиева и Незабравка Недялкова. Дело на студентите беше изцяло френската атмосфера на ревюто с вино, препечени франзели, жива музика и френски популярни песни. От грамофона звучеше гласът на Едит Пиаф, а гостите бяха удобно настанени върху червени карирани покривки на поляната под лекия ръмящ дъжд.

„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”

„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”

След атрактивното студентско ревю "Парижки Дневници " с леко носталгичен френски дух, младите дизайнери от НБУ организираха благотворителен базар под мотото ЗАЕДНО ДА ПОМОГНЕМ НА ХРИСИ ДА ПРОХОДИ ОТНОВО! Хриси от четвърти курс, модул „ Мода” от три години е в инвалидна количка и за нейното лечение са необходими между 30 000 и 40 000 долара.

На благотворителния базар, който се проведе във втори корпус на НБУ в рамките на три дни, нейните колеги изложиха за продажба свои уникални авторски облекла и аксесоари, дрехи от модни ревюта и курсови проекти. По време на базара студентите организираха и уъркшоп, на който изработваха бижута и аксесоари. Парите, събрани от тази благотворителна акция, са дарени за оздравяването на Хриси.

„ПАРИЖКИ ДНЕВНИЦИ”

Снимки:

  1. – 3. Модели от първата тема на ревюто „Парижки дневници” – „Първи работен ден”.

  1. – 7. Модели от втората тема на ревюто „Парижки дневници” – „Пътешествия”.

  1. Модел от третата тема на ревюто „Парижки дневници” – „Уикенд на Ривиерата”.

  1. – 10. Модели от четвъртата тема на ревюто „Парижки дневници” – „Мулен Руж”.

  1. – 15. Моменти от благотворителния базар под мотото ЗАЕДНО ДА ПОМОГНЕМ НА ХРИСИ ДА ПРОХОДИ ОТНОВО.

  1. – 17. Част от специално приготвения декор за ревюто „Парижки дневници”.

Фото: © Нов български университет

Тагове: Брой 36

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео