Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

ПЕТЪР ПЕТРОВ: „АЗ СЪМ ПРИВЪРЖЕНИК НА ДЕКАДЕНТСКИЯ ЛУКС…”

от FLM
31.12.2008
Време за четене: 1 мин.
6250
A A
ПЕТЪР ПЕТРОВ: „АЗ СЪМ ПРИВЪРЖЕНИК НА ДЕКАДЕНТСКИЯ ЛУКС…”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

На 31 години, живее и твори във Виена от 1999, където още като студент в University of Applied Arts, Department of Fashion започва да лансира свои колекции. Налага собствен лейбъл за мъжко облекло през 2002-ра и две години по-късно вече си е извоювал постоянно място на парижките дефилета за мъжка мода. Създава дизайна на костюмите за клипове на Сара Конър и за реклами на Nintendo, Telecom Austria, Sunshine Airlines…През 2007-а се ражда и първата му дамска колекция. Контраст е ключовата дума за неговите неща – миксиране на висока и ниска култура, на елегантност и улична мода. Смелите експерименти са запазена марка на твореца. One of some by Petar Petrov е слоганът на марката му и има клиенти от цял свят – Корея, Франция, Германия, Испания, Англия, Хонконг…
www.petarpetrov.com

Петър ПетровДамска колекция на Петър Петров, есен/зима 2008-2009Мъжка колекция на Петър Петров, есен/зима 2008-2009

Върху какво работите в момента?
– Сега за нас е преходен период, защото в момента представяме дамската колекция за пролетта и лятото на 2009 в Париж и започваме малко по малко да разработваме и да събираме идеите и материалите за новата мъжка колекция есен/ зима 2009-2010.

Най-важният извор на вдъхновение?
– Улицата, изкуството, политиката…Всичко, което е свързано с модерния начин на живот.

За вас модата е…
– Страст.

Вашите лични модни предвиждания за следващите 6 месеца?
– В моята работа игнорирам тенденциите и ми е трудно да отговоря.

Представата ви за лукса?
– Луксът е за мен отворено понятие. Аз съм привърженик на декадентския лукс, който не е демонстративен и само информирани хора могат да го разпознаят.

В какво се обличате – в нещо по ваш дизайн или…?
– В повечето случаи мои неща или смели дрехи без видим брандинг на други марки.

Предпочитаният от вас дизайнер?
– Самият аз като клиент намирам неща, които ми харесват, от различни дизайнери и в този смисъл нямам предпочитан. Със сигурност никога не бих си купил нещо на D & G или Versace, защото са прекалено разпространени марки и всеки ги познава. За дамска мода мисля, че Lanvin е една от най-интересните марки. В момента за мъжка мода предпочитаната марка е нашата…

Трите най-харесвани от вас места по света?
– Shoireditch House, Ebor Street Shoreditch, Лондон – www.shoreditchhouse.com, е един от най-интересните клубове в старата историческа част на Лондон. Hotel Costes, 239 rue St. Honore, Париж – за предпочитане. Isetan, 3 – 14 – 1 Shinjuku, Shinjuku-ku, 160 – 0022, Токио – за пазаруване.

Вашата модна икона?
– Дейвид Бауи.

Без какво никога не излизате от вкъщи?
– Зависи от времето и града, в който се намирам, но нищо определено, тъй като не съм привърженик на аксесоари или часовници, и не обичам чанти (освен ако не се налага).

Дрехата, аксесоарът, осъществената идея, с които най-много се гордеете?
– Дрехите са нещо преходно. Един ден ми харесват, друг – не, така че няма такава, която да изпълнява тази функция.

Как се работи с големите имена в модата и с кои се познавате лично?
– Работил съм с най-известните стилисти, но контактът ни не е бил директен. Естествено познавам други дизайнери и много от най-известните журналисти следят работата ми, идват на ревюта и работят с нашите продукти, но аз избягвам личния контакт, тъй като това не пасва на имиджа на марката ми.

За какво харчите най-много пари?
– За пътувания и хотели.

Снимки:

1. Петър Петров

Фото: © MADAME FIGARO България / Петър Петров

2. Дамска колекция на Петър Петров, есен/зима 2008-2009

Фото: © MADAME FIGARO България / Петър Петров

3. Мъжка колекция на Петър Петров, есен/зима 2008-2009

Фото: © MADAME FIGARO България / Петър Петров

Публикува се с разрешение на „MADAME FIGARO България”. Заглавието е на „Fashion Lifestyle Magazine”. Оригиналът на публикацията е взет от сп. „MADAME FIGARO България”, бр. 20, октомври 2008 г., стр. 62.

Тагове: Брой 18

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео