Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

УНГАРКАТА БОГЛАРКА БОДИС СПЕЧЕЛИ TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2011

от FLM
11.07.2011
Време за четене: 2 мин.
3936
A A
УНГАРКАТА БОГЛАРКА БОДИС СПЕЧЕЛИ TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2011
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* Николай Божилов: „Радвам се, че съм успял да повлияя върху работите на студентите и особено на спечелилия модел”

Любомир Стойков

София – Берлин – София

УНГАРКАТА БОГЛАРКА БОДИС СПЕЧЕЛИ TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2011Световният финал на конкурса Triumph Inspiration Award 2011 се проведе вечерата на 6 юли по време на седмицата на модата в Берлин. На бляскавото модно шоу бяха поканени повече от 500 международни гости, пред които 37-те финалисти, спечелили конкурса на национално ниво в своята страна представиха дизайнерските си творения. Всички те са вдъхновени от мотото на конкурса “125 years of celebrating women”, което е избрано по случай 125 годишния юбилей на „Триумф”. Самото събитие започна необичайно за германската точност – с близо час закъснение. Впоследствие стана ясно, че поради силния дъжд, част от официалните гости са имали проблеми с пристигането и това е наложило те да бъдат изчакани. Публиката обаче не скуча, тъй като организаторите се погрижиха за нея с шампанско и разхладителни напитки. Домакините предвидливо бяха приготвили и за всеки от присъстващите по едно ветрило с марката „Триумф”, което да охлажда страстите в пряк и в преносен смисъл.

Водещ на вечерта беше известният британски телевизионен и радио водещ Джордж Ламб, а авторитетното международно жури на конкурса Triumph Inspiration Award 2011 бе съставено от световноизвестния топ модел и актриса Лили Коул, фотографката Елен фон Унверт, топ модела, фотограф и посланик на „Триумф” – Хелена Кристенсен, певицата, модел и актриса – Коко Лий. В журито бяха и още две дами – Анита Тилман, собственик и главен изпълнителен директор Premium Exhibitions и творческия директор на „Триумф” – Джос Бери.

След представянето на колекцията Shape Sensation за сезона пролет-лято 2012 настъпи дългоочаквания момент – журито предостави своето решение и Джордж Ламб обяви името на шампионите.

УНГАРКАТА БОГЛАРКА БОДИС СПЕЧЕЛИ TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2011УНГАРКАТА БОГЛАРКА БОДИС СПЕЧЕЛИ TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2011

Победителите в конкурса Triumph Inspiration Award 2011 са:

Първо място: Богларка Бодис от Унгария със своето произведение „Цветя на злото” (Les Fleurs du Mal)

Второ място: Нуртен Юксел от Турция с Hezârfen

Трето място: Диана Бодина от Румъния с AVA 1236

Победителката от Унгария – Богларка Бодис, се бе вдъхновила от френския поет Шарл Бодлер и неговата прочута стихосбирка „Цветя на злото”. Тя беше силно развълнувана при обявяването й за победител на финала на световния конкурс: „Все още не мога да повярвам, че спечелих! Последните дни бяха толкова вълнуващи и съм много горда, че произведението ми „Цветя на злото” впечатли журито най-силно.”, каза 35-годишната победителка. Унгария и Румъния не участваха миналата година в конкурса, но се включиха в тазгодишното издание, вдъхновени от победата през 2010 г. на българския дизайнер Николай Божилов. Нашата страна беше достойно представена от българската финалистка Евелина Гелина (студентка по мода в НХА) и нейния модел „Многолик индивидуализъм”.

УНГАРКАТА БОГЛАРКА БОДИС СПЕЧЕЛИ TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2011УНГАРКАТА БОГЛАРКА БОДИС СПЕЧЕЛИ TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2011

УНГАРКАТА БОГЛАРКА БОДИС СПЕЧЕЛИ TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2011

УНГАРКАТА БОГЛАРКА БОДИС СПЕЧЕЛИ TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2011

Международният дизайнерски конкурс за млади таланти се проведе за четвърта поредна година. Първите три световни финала се състояха в Пекин (2008), Милано (2009) и Лондон (2010). Победителят в конкурса Triumph Inspiration Award и тази година получава като награда 15 000 евро и възможността моделът му да бъде адаптиран и да влезе в производство.

УНГАРКАТА БОГЛАРКА БОДИС СПЕЧЕЛИ TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2011Повече от 2100 млади дизайнери от цял свят участваха в дизайнерския конкурс за най-вдъхновяващо бельо, следвайки стъпките на Николай Божилов от България, който спечели наградата миналата година. Той беше специален гост на тазгодишния световен финал в Берлин. А неговият адаптиран модел „Морфология” вече се продава в избрани магазини на „Триумф” по целия свят в т.ч. и в България от края на месец юли т.г. На този факт обърна внимание и германският „Вог” в своя юлски брой със специална публикация и снимка. Докато беше официален гост на събитието в Германия, Николай Божилов получи от творческия директор на „Триумф” Джос Бери потвърждение за провеждането на неговия стаж в централата на прочутата марка бельо във време, когато той пожелае.

Попитан за впечатленията си от Берлинския финал на конкурса, Николай Божилов отбеляза, че организацията е била изключително добра и, че той е много радостен от факта, че състезанието има развитие – вече студенти от 37 страни са се включили в състезанието. „Видях много добри, но и много слаби дизайнери. Очевидна е разликата в нивото между европейските и азиатските модни творци (определено не в полза на азатските)” – допълни той. Във връзка с някои коментари, че моделът бельо, който тази година спечели първото място прилича и напомня на неговия от миналата година, Николай заяви:”Да те копират и имитират е ласкателство за теб. Радвам се, че съм успял да повлияя върху работите на студентите и особено на спечелилия модел”.

УНГАРКАТА БОГЛАРКА БОДИС СПЕЧЕЛИ TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2011

Снимки:

  1. Лили Коул и Богларка Бодис от Унгария

  2. Лили Коул, облечена с бельото („Цветя на злото” – Les Fleurs du Mal) заедно с неговата авторка – победителката Богларка Бодис на финалното дефиле

  3. „Многолика индивидуалност” – моделът на българската финалистка Евелина Гелина, представен в Берлин

Фото: © Triumph

  1. Лили Коул и Николай Божилов позират на фона на неговия модел „Морфология”, победител в миналогодишния световен финал на TIA в Лондон.

Фото: © Любомир Стойков

  1. Любомир Стойков заедно с победителката в конкурса Богларка Бодис

© Личен архив на Любомир Стойков

6. "По червения килим" Любомир Стойков, Петра Денчева, Николай Божилов и

Анжелина Кьосева

© Личен архив на Любомир Стойков

  1. Изложба „125 години Триумф” по случай годишнината от създаването на прочутата компания за бельо

Фото: © Любомир Стойков

  1. Лили Коул и Любомир Стойков по време на пресконференция – Берлин, 6 юли 2011 г.

© Личен архив на Любомир Стойков

  1. Международното жури на конкурса Triumph Inspiration Award 2011 по време на пресконференция – Берлин, 6 юли 2011 г.

Фото: © Любомир Стойков

Тагове: Брой 47

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео