Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Бизнес

VS. НАЧИН НА ЗАКОПЧАВАНЕ

от FLM
15.09.2007
Време за четене: 1 мин.
8331
A A
VS.  НАЧИН НА ЗАКОПЧАВАНЕ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл
The Economic Naturalist
Корицата на книгата.

Нов икономически справочник на американския автор Робърт Франк дава отговор на редица въпроси като: Защо жените закопчават дрехите си от ляво на дясно, а мъжете – от дясно на ляво?; Какво налага дизайнът на кутиите за мляко да е правоъгълен, а на безалкохолните напитки – объл?; Защо манекенките печелят повече от манекените? и много други, съобщава “Интернешънъл
Хералд Трибюн
”. Според автора на книгата, която носи заглавието “The
Economic Naturalist
”, “ежедневните енигми” се коренят в основата на икономическата теория, но много от тях на практика са резултат от аномалии в дизайна на нещата от заобикалящия ни свят. Отговорите на подобни въпроси, изложени от Робърт Франк и неговия екип от студенти по икономика, в повечето случаи са свързани с пестенето на средства или практичността при производството на дадени предмети.

Квадратните кутии се редят по-лесно една до друга и пестят място в хладилните камери, където се съхранява млякото. Безалкохолните напитки не изискват такава подреденост, особено като се има предивд, че често се превозват в полу-открити бързо подвижни камиони. Енигмата за начина на закопчаване на дрехите е историческа. Тя започва още от 17 век, когато копчета можели да си позволят само богаташите. Тогава 90 % от населението са били десничари. Това налага мъжките костюми да са със закопчаване от дясно на ляво, тьй като мъжете отдавна вече се обличали сами. Жените, обаче, имали прислужници, които било прието да ги обличат и събличат и за да бъде по-лесно на този персонал, копчетата били от ляво на дясно. Нещо, което се е запазило и до днес поради простата причина, че производителите не са срещнали стимул или причина да променят тази технология.


Млякото често се съхранява в квадратни кутии. Защо е така?

“The Economic Naturalist” разкрива и защо дизайнът на едни коли е с десен резервоар, а на други с ляв; защо кафявите яйца са по-скъпи от белите; защо новите предмети от света на “черната техника” често са с прекалено много функции, които почти никой не разбира или не използва. На тези и на множество други подобни загатки отговорът се крие в книгата на Робърт Франк “The Economic Naturalist”, а той може да бъде формулиран на кратко така: “Мислú за парите!”

Снимки:
1.Корицата на книгата.
www.amazon.com
2. www.iht.com
“Интернешънъл Хералд Трибун”:
“The
Economic Naturalist
”:

Тагове: Брой 2

Вижте още

Бизнес

СТИЛЕН ЮБИЛЕЙ НА „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА
Бизнес

ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИ „ВИТОША ПАРК ХОТЕЛ“: ПЪТЯТ КЪМ УСПЕХА

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?
Бизнес

ГОЛФ ИГРИЩЕ И СПА РАЙ: КАКВО ПРЕДЛАГА НОВИЯТ ХОТЕЛ „СВЕТА СОФИЯ“?

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024
Бизнес

ПРОФ. ЛЮБОМИР СТОЙКОВ –  ЧАСТ ОТ ЖУРИТО НА CAREER SHOW AWARDS 2024

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео