Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Интервю

СОФИЯ БОРИСОВА: “ЕФЕКТЕН ДИЗАЙН И КОМФОРТ В ЕДНО – ТРУДНА, НО ВЪЗМОЖНА КОМБИНАЦИЯ”

от FLM
30.09.2007
Време за четене: 2 мин.
16675
A A
СОФИЯ БОРИСОВА: “ЕФЕКТЕН ДИЗАЙН И КОМФОРТ В ЕДНО – ТРУДНА, НО ВЪЗМОЖНА КОМБИНАЦИЯ”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

София
Борисова е една от най-популярните български дизайнерки на официални
и булчински тоалети. Тя основава своята модна къща “Романтика” през 1993
г. Марката има зад гърба си повече от тринадесетгодишна история на българския
моден пазар. В самото начало дейността на фирмата е свързана предимно
с внос на сватбени и вечерни тоалети от Италия, Гърция и Франция. Не
след дълго София решава, че има какво да сътвори сама и да го покаже
на своите почитателки. Талантливата стилистка набира смелост и на бял
свят се появават уникални, нежни и ефирни рокли, сбъдната мечта за всяка
булка и дама.

След повече от десетгодишно успешно присъствие в модния живот
на страната, София Борисова представя по време на първото си самостоятелно
ревю през 2006 г. колекция „Extravaganza“. През 2007 година следва нова зашеметяваща колекция пролет-лято със символичното
име “Allure”.

В стремежа си да задоволи изискванията и на най-капризните
си клиенти, София работи само с уникални дантели и фини платове, които
внася специално за колекциите си от Франция, Испания, Гърция, Италия
и Корея.

еликолепното и майсторско съчетание на цветовете, материите,
ръчно нашитите дантели, смелите и екстравагантни тоалети на марката “Романтика”
имат огромен успех и интерес не само у нас, но и на Европейския пазар.
Tоалети с марка “Романтика” се предлагат в луксозни бутици в Магдебург,
Лайпциг и Щутгарт (Германия), Хания (о-в Крит) и Солун (Гърция), Торонто
и Монреал (Канада).

“Ромнатика” РѕС‚ колекция “Allure”“Ромнатика” от колекция “Allure”“Ромнатика” РѕС‚ колекция “Allure”

Още в началото на своето създаване „Романтика“ става
ексклузивен представител на световноизвестната марка “La Belle Marie
– Italy” с дизайнер Eddy K. Тогава отваря врати и първият луксозен бутик
на Еddy K у нас. В края на 2006 г. модната къща представи част от колекцията
си пролет – лято 2007 на модно ревю в Милано в една от залите на хотел
Шератон. Спектакълът печели заслужените овации на гостите, сред които
е и самият Eddy K. След модното шоу той решава да посети специално България
и по време на представянето на колекция “Allure” е неин специален гост.

Модна къща „Романтика“ е
официален стилист на конкурси за красота като “Мисис България”, „Мис
Сирени”, „Мис Лято Интернешънъл”, „Кралица на България”, „Топ Модел на
България” и други.

Как и кога се насочи към булчинската и официалната
мода – кое те покори?

– Реших да се занимавам със сватбена мода в началото на 93-та година.
Бях запленена от красотата и пищността на сватбените рокли, исках да
бъда част от всичко това, защото знаех, че ми се отдава.

В началото на своята кариера в модния бранш
ти си представител на известни булчински модни къщи предимно от Италия
и Гърция. Как получи вдъхновение да създаваш собствени модели с твоя
запазена марка?

– Започнах с внос на сватбени рокли от Италия и Гърция, посещавах изложения,
ревюта, сватбени магазини в Европа, добих представа какво се търси и
харесва. Така постепенно набрах инерция и събрах смелост да създавам
свои собствени модели, тъй като виждах, че винаги нещо липсва в дизайна.
Булките са капризни, а аз исках всяка една моя клиентка да бъде максимално
задоволена, излизайки от бутиците ми.

Опиши накратко своя стил. С какво творческият
ти почерк те отличава?

– Моят стил е екстравагантен. Разчитам на смели цветови решения и забележителни
акценти. Съчетавам умерено пищното разточителство с фината елегантност
и шик.

“Ромнатика” РѕС‚ колекция “Allure”“Ромнатика” от колекция “Allure”“Ромнатика” РѕС‚ колекция “Allure”

Ти си представител на тоалетите на “Еди
Кей”. Как се свърза с дизайнера?

– С него имам много силна духовна връзка, чувствам го като втори баща.
Той е моят стимул и вдъхновение. Винаги ми дава добри съвети, които не
се отнасят само за модата.

С какво неговия стил се отличава от твоя и
по какво си приличат?

– Еди залага повече на класическия и пищен модел рокля, докато аз искам
да подчертая индивидуалността на жената. Моите модели са по-разчупени
и показват сексапила. Искам всяка моя булка да се чувства единствена,
неповторима и желана.

Кои са особеностите на булчинския и официалния
дизайн в България?

– Всяка жена има свое собствено виждане за сватбена рокля или официален
тоалет, но за съжаление повечето не искат да се вслушат в професионалните
съвети. Особености няма. Всичко зависи от фигурата на дамата, материята,
дантелите, бижуто и т.н.

“Ромнатика” от колекция “Allure”“Ромнатика” РѕС‚ колекция “Allure”“Ромнатика” от колекция “Allure”

Как съчетаваш в един тоалет едновременно
качества като ефектен дизайн и комфорт?

– Много е трудно да съчетаеш двете в едно, особено в сватбените рокли.
Когато говорим за ефектен дизайн, по-трудно можем да постигнем комфорт.
Не е невъзможно, но красотата изисква жертви, нали така? Затова мисля,
че си заслужава!

Какъв тип жени предпочитат твоите тоалети?
– Свободните и еманципирани жени.

Имаш клиентки сред най-известните дами в България.
Те по-взискателни ли са?

– Определено да. Харесвам и уважавам жените, които знаят какво искат
и как да го постигнат.

Как твоите почитателки подбрат тоалетите си
– според индивидуалните си и физически характеристики или според това,
което е модерно в момента?

– Бих казала, че много жени се влияят от това, което се носи в момента.
Но мисля, че превес взимат тези, които се съобразяват с особеностите
на фигурата си. А за да се прикрие даден дефект, има безброй трикове.

“Ромнатика” РѕС‚ колекция “Allure”“Ромнатика” от колекция “Allure”

Кои са най-често допусканите грешки при
избора на булчински и официален тоалет? Можеш ли да посъветваш нашите
читателки как да ги избягват.

– Една от грешките например е, че при мен идват дами с чудесни фигури
и искат да скрият това, което природата им е дала. Дамите с по-слаби
фигури трябва да подчертават формите на тялото си. Това, което бих посъветвала
всяка жена е да се довери изцяло на дизайнера си.

Кои са водещите тенденции за есенно-зимния
сезон според модна къща “Романтика”?

– За този сезон ще бъдат актуални опушените тонове, но нека не забравяме
и класическото трио: черно, бяло и червено.

Снимки: Предложения
на София Борисова за “Ромнатика” от колекция “Allure”.
Фото: © Архив “Романтика”

ВИДЕО:
Колекция “Allure” на София Борисова за модна къща “Романтика”, есен-зима 2007-2008 (І част)

Колекция “Allure” на София Борисова за модна къща “Романтика”, есен-зима 2007-2008 (II част)

Тагове: Брой 3

Вижте още

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“
Интервю

Моника Господинова: „Да облечеш послание, не просто дреха!“

Интервю

Илиана Илиева и алхимията на вътрешния свят

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“
Интервю

Жана Янева: „Най-важното е да обичаме това, което правим!“

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³
Интервю

НИКОЛАЙ БОЖИЛОВ ПРЕДСТАВИ ВИЗУАЛНИЯ СИ ЕКСПЕРИМЕНТ BIOMORPHIC³

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео