Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

БЪЛГАРСКАТА МОДА ДЕБЮТИРА С “ЕТЕRЕ” В СЕДМИЦАТА НА МОДАТА В КОПЕНХАГЕН

от FLM
17.02.2008
Време за четене: 1 мин.
35680
A A
БЪЛГАРСКАТА МОДА ДЕБЮТИРА С “ЕТЕRЕ” В СЕДМИЦАТА НА МОДАТА В КОПЕНХАГЕН
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Етеrе
Фото: © Архив “Etere”
С рокля на българския моден бранд “Etere” беше закрито ревюто “CIFF TrendShow” в рамките на седмицата на модата в Копенхаген, която се проведе в периода 07 – 10 Февруари 2008 г. Това е първата българска марка, допусната за участие на най-престижното модно събитие в Северна Европа. Системата за одобряване на модели за ревюто е много стриктна. “Шоуто е с ограничени рамки и малка част от най-добрите дрехи могат да намерят мястото си на сцената”, обясняват организаторите на модното събитие.

По време на ревюто бяха демонстрирани четири основни теми: “On the move”, “Dark Fiction”, “Soft tech” и “Kitch Mix”. Всяка от тях включваше девет облекла. Най-актуалните модните тенденции за сезон есен-зима 2008/2009 г. бяха подготвени от агенция “Perclers Paris”. За стайлинга и сцената се погрижиха датското дуо “Femmes Regionales”, които са популярни с работата си за компании като “Дизел” и “MTV”.

Модните тенденции за следващия зимен сезон според датските специалисти са съобразени с живота в големия град. Именно той ще бъде най-голямото вдъхновение за модните дизайнери през следващия сезон, предвиждат експертите от “Perclers Paris”. Градската графика и цветови кодове, миксът от настроение, спортен тип и изчистен лукс ще бъдат водещи направления в колекциите на дизайнерите. Можем да очакваме сезон, в който големият град и неговата архитектура се превръщат в място за фантазии, в енда истинска модна приказка. Сезон есен-зима 2007/2008 ще бъде колоритен и в никакъв случай отегчителен.

Специален гост на ревюто бе датската коронована принцеса Мери. Интересът към шоуто бе най-голям в сравнение с отминали години, коментираха организаторите от “Bella Center”. Повече от 300 медии от Европа, Дубай, Москва, Япония и други точки на света бяха акредитирани да посетят ревюто. Престижният вестник “Ърбан” писа: „Цветове и графика. Черен мистицизъм. Бяла елегантност и абсурдна смесица от цветове, кройки и тъкани. Всеки можеше да открие нещо за себе си в “Bella Ceneter”. Немското модно издание “Textilwirtschaft” коментира: „Това е едно изключително професионално шоу с фантастичен стайлинг. Особено впечатляващи бяха цветовите комбинации, които изглеждаха наистина добре. Видяхме едно чудо от изпълнени с цвят дрехи.”

“Etere” участва и със свой самостоятелен щанд на Международния моден панаир в Копенхаген (CIFF) с помощта на Изпълнителната агенция за насърчаване на малките и средните предприятия. Така марката беше показана на търговци от цял свят. Изложението беше много успешно за нас, разказа търговският агент на “Etere” Марина Димитрова. Тя уточни още, че десетки търговци прояват интерес към марката и желаят да продължат преговори за взаимно сътрудничество и излизане на датския пазар.

В тридесетото поред изложение “CIFF” участие взеха общо 1 096 фирми, които бяха видени от 32 285 посетителя, 10 055 от които пристигнали в Дания специално за събитието. Изложбените щандове бяха разположени на обща площ от 44 107 кв. метра, с 800 кв. метра повече от 29-тото издание на “CIFF”.

Тагове: Брой 7

Вижте още

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години
Новини

„Адидас“ поднови партньорството си с Ювентус за още 10 години

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео