Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

ВИСША МОДА В ХОТЕЛИЕРСТВОТО

от FLM
08.09.2008
Време за четене: 2 мин.
5148
A A
ВИСША МОДА В ХОТЕЛИЕРСТВОТО
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Ако харесвате облеклата, обувките и парфюмите, дали ще се чувствате комфортно в стаите им? Това не е някоя остроумна загадка, чийто отговор се стремим да открием, а е съвсем реална ситуация. Защото все повече от любимите ни модни дизайнери започнаха да дават имената си на свръхлуксозни бутикови хотели с една основна цел – да привлекат вниманието на най-запалените фешън маниаци. И портфейлите им, разбира се.

“Палацо Версаче”“Палацо Версаче”

И така, задаваме ви отново въпроса: ако харесвате облеклата, обувките и парфюмите, дали ще се чувствате комфортно в стаите им? Преценете сами!

Една от пионерките в тази област е Донатела Версаче – тя е сред първите дизайнери, които окачват табела с името си на супер шикарски хотел. “Палацо Версаче” отваря врати през 2000 г. в Австралия. Всичко в него изглежда точно както се очаква: впечатляващи картини, цветове, колони и злато навсякъде. Донатела Версаче лично е одобрила всеки един детайл от интериора – от бельото до закачалките в тоалетната. В хотелския комплекс има също водна лагуна, спа.център, пристанище и бутик. Цените започват от $520 за стая.

“Палацо Версаче”Хотел “Ферагамо Лунгарно”

Модният бранд “Салваторе Ферагамо” също притежава хотел – във Флоренция, Италия. Говорителката на фирмата Ванеса Джованели заявява, че семейството е придобило своя пръв хотел през 1995 г., “за да разнообрази бизнеса си”. Марката “Ферагамо” се забелязва само благодарение на каталозите в лоби-бара и няколко продукта в бутика. Цените започват от $280 за стая.

Хотел “Ферагамо Лунгарно”

Хотелът на “Булгари” е разположен в най-добрия шопинг-квартал на Милано. Той е дело на сплотените усилия на модната марка и един от лидерът в този бизнес – “Риц – Карлтън”. Красивият комплекс включва ботаническа градина, а в някои от стаите дори има специално пригоден кът за медитация. Стилът и класата на “Булгари” проличавата и в най-малките детайли. Най-евтината стая струва $728.

Хотел “Ферагамо Лунгарно”Хотел “Булгари”

Модната легенда Джорджо Армани е друго велико име, навлязло в дълбоките води на хотелиердския бизнес. Той е доказателство на твърдението, че понякога морето наистина е до колене. В сътрудничество с “Емаар пропъртис” – най-голямата инвестиционна компания в Средния Изток, миланският дизайнер обзавежда четири курорта и десет хотела, като в този проект са вложени повече от $1 млрд. Хотелът на “Армани” ще заема първите 39 етажа на новостроящата се сграда “Булдж Дубай”, която се очаква да бъде завършена през април 2009 г.

Хотел “Булгари”

“Barbuda’s K Club” е хотелски комплекс, собственост на италианската дизайнерка Мариуча Мандели (“Криция”). Тя е първата сред модните творци, която се насочва към хотелиерския бизнес. Курортът е открит през 1990 г. и незабавно се превръща в хитово място, което привлича множество знаменитости. Сред най-честите гости са Джорджо Армани и принцеса Даяна. На площ от над 200 акра е разположен комплексът с превърналите се в негов символ бели колони. Ол инклузив услугите започват от $1 200.

Хотел “Булгари”Хотел “Армани” и сградата, в която ще бъде разположен

От маркетингова гледна точка за дизайнерите инвестирането в хотел е печелившо начинание, тъй като цялото пространство е реклама на собствената марка. Това е още един канал за комуникация с потребителите. И по-точно – с правилните потребители. Защото само онзи, чийто гардероб е пълен с дизайнерски тоалети може най-истински да оцени какво е да спиш в легло “Версаче”, например.

Хотел “Армани” и сградата, в която ще бъде разположенХотел “Армани” и сградата, в която ще бъде разположен

Източник: forbes.com

Хотел “Barbuda's K Club”

Снимки:
1. – 3. “Палацо Версаче”.
4. – 6. Хотел “Ферагамо Лунгарно”.
7. – 9. Хотел “Булгари”.
10 – 12. Хотел “Армани” и сградата, в която ще бъде разположен.
13. – 15. Хотел “Barbuda’s K Club”
Фото: picnic.ciao.com, www.verygc.com, www.smh.com.au, www.florence-apartments-lungarno.com, www.slh.com, static.wallpaper.com, images.travelnow.com

Хотел “Barbuda's K Club”Хотел “Barbuda's K Club”

Тагове: Брой 14

Вижте още

Академията за мода носи усещане за естетически релакс
Лайфстайл

Академията за мода носи усещане за естетически релакс

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“
Свободно време

Италиански вкус: лятната симфония на „Лаваца“

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация
Лайфстайл

Български дизайнери с награди за устойчива мода и международен успех от Българска модна асоциация

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine
Лайфстайл

Тоалет на Аксел Харди на корицата на Scorpio Jin Magazine

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео