Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество История

ЯПОНСКА ЛЕГЕНДА ЗА КОСТЮМА

от FLM
09.09.2008
Време за четене: 1 мин.
6098
A A
ЯПОНСКА ЛЕГЕНДА ЗА КОСТЮМА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Киото е град с богато културно и историческо наследство. В него се намират голям брой музеи, които са запазили духа и атмосферата на отминали епохи. Един от най-внуштелните и известни сред тях е музеят на костюма в Киото. Той отваря врати през 1974 година и от тогава до днес очарова посетителите си с репродукции на облекла и аксесоари с кукленски размери. Експозициите в музея се сменят два пъти годишно и всяка от тях характеризира точно определен исторически период. В една от стаите на музея има два експоната, които висят само на въжета и свободно могат да се пробват от всеки посетител. През 1998 година е открито новото крило на музея, което се намира в Спринг Палас в Рокуиво.

Рокля на Исей Мияки от колекция пролет- лято 1994 гРокля на Йожи Ямамото от колекция пролет-лято 1998 г

Посещение в музея на костюма ще ви даде възможност да да се потопите в атмосфера от периода „Heian”, а любителите на легендата за “Genii” могат да се насладят на триизмерно пресъздадени сцени от историята.

Репродукция на модел “Karolina” от колекция „Flowerbomb” на „Victor & Rolf” в музея на костюма в Киото

Една от най-впечатляващите експозиции на музея е тази на Хироши Сугимото, който представя скултури и фотографии на модели на едни от най-великите съвременни японски дизайнери – Рей Кавакубо, Исей Мияке, Йожи Ямамото и други. Сред експонатите на тази изложба се забелязват и пет, непоказвани до момента, черно-бели фотографии, на които изключително прицизно са уловени формите, сенките, линиите и плътността на моделите.

Корсети на Хюсеин Чалаян, изложен в музея в Киото по време на изложбата „Visions of the body”Корсети на Хюсеин Чалаян, изложен в музея в Киото по време на изложбата „Visions of the body”Модел на Рей Кавабуко от колекцията му пролет-лято 2007 в музея в Киото

В музея на костюма в Киото са гостували облекла и аксесоари на едни от най-великите световни дизайнери, сред които Джон Галиано, Пако Рабан, Хюсеин Чалаян, Доменико Долче и Стефано Габана и много други.

Модел на Пако Рабан от 1967 година в музея в КиотоМодел на „Долче и Габана” от колекция пролет-лято 2004 в музея в КиотоМодел на Джон Галиано за “Кристиан Диор”, колекция есен-зима 1997-08 в музея в Киото

Инфо: www.asiarooms.com

1. Рокля на Исей Мияке от колекция пролет- лято 1994 г.
2. Рокля на Йожи Ямамото от колекция пролет-лято 1998 г.
3. Репродукция на модел “Karolina” от колекция „Flowerbomb” на „Victor & Rolf” в музея на костюма в Киото.
4. – 5. Корсети на Хюсеин Чалаян, изложен в музея в Киото по време на изложбата „Visions of the body”.
6. Модел на Рей Кавабуко от колекцията му пролет-лято 2007 в музея в Киото.
7. Модел на Пако Рабан от 1967 година в музея в Киото.
8. Модел на „Долче и Габана” от колекция пролет-лято 2004 в музея в Киото.
9. Модел на Джон Галиано за “Кристиан Диор”, колекция есен-зима 1997-08 в музея в Киото.
Фото: © Takashi Hatakeyama

Тагове: Брой 14

Вижте още

„ШАНЕЛ“: КЛАСА И СТИЛ – ВЧЕРА, ДНЕС И УТРЕ
История

„ШАНЕЛ“: КЛАСА И СТИЛ – ВЧЕРА, ДНЕС И УТРЕ

ЕВОЛЮЦИЯТА НА ИЗКУСТВЕНИЯ ТЕН
История

ЕВОЛЮЦИЯТА НА ИЗКУСТВЕНИЯ ТЕН

ЙОРДАНКА ЧЕРНАЕВА – ЖИВАТА ЛЕГЕНДА НА БЪЛГАРСКАТА МОДА
История

ЙОРДАНКА ЧЕРНАЕВА – ЖИВАТА ЛЕГЕНДА НА БЪЛГАРСКАТА МОДА

ИСТОРИЯТА НА ЧЕРВЕНОТО ЧЕРВИЛО
История

ИСТОРИЯТА НА ЧЕРВЕНОТО ЧЕРВИЛО

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео