Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Мода Новини

САМО ЗА МЪЖЕ: ПЪРВО РЕВЮ НА “DESIZO MONNI”

от FLM
03.02.2009
Време за четене: 2 мин.
27340
A A
САМО ЗА МЪЖЕ: ПЪРВО РЕВЮ НА “DESIZO MONNI”
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

* За първото самостоятелно ревю на “Desizo Monni” на 12 февруари 2009 г. във Военния клуб пристига Улрих Франке – ръководител на дизайнерския екип на модна къща “Лагерфелд”
* Фирма “Димитров”, собственик на “Desizo Monni” произвежда облекла за “Ferre”, “Cerruti 1881”, “Calvin Klein”, “Tombolini”, “Lagerfeld”

Галина Кондова

Почитателите на елегантния и удобен мъжки стил имат нов съюзник. За пръв път в нашата страна модна марка предлага облекла за силния пол, изработени по класическата италианска технология “Семиинтелато” и ”Интелато”. Българската модна къща “Desizo Monni” използва материали и техники, свързани с ръчна работа, които заместват традиционното подлепване на дрехата. По този начин облеклото става изключително леко и удбоно за носене, не се мачка и има перфектна вталена линия. Почитателите на елегантния стил и прецизната изработка ще имат възможност да видят облекла, изработени по тази технология на ревюто на “Desizo Monni”, което ще се проведе на 12 февруари 2009 г. в Централен военен клуб от 19.30 часа. Специален гост на събитието ще бъда Улрих Франке – главен мениджър и шеф на дизайнерския екип на модна къща “Лагерфелд”.

САМО ЗА МЪЖЕ: ПЪРВО РЕВЮ НА “DESIZO MONNI”

Марката “Desizo Monni” е нова за българския пазар на мъжки облекла. Тя е плод на развитие, усъвършенстване и максимално приложение на големите постижения в областта на световното шивашко изкуство. Този начин на производство е развит от старите италиански майстори и днес се прилага във фирма “Димитров”, известна в миналото с името “Мони МСД”.

Фирма “Димитров” произвежда облекла за топ имена от световната модна индустрия: Gianfranco Ferre, Cerruti 1881, Calvin Klein, Lagerfeld, Basile, Guy Laroche. Висококвалифицирани специалисти с дългогодишен опит в областта на модата, работили при корифеи като “Армани”, Валентино, “Дзеня”, обучават персонала на фирмата. Така се повишава квалификацията на служителите и те са способни да произвеждат този висококачествен продукт. Бързите темпове на развитие се постигат и благодарение на новата производствена сграда, в която работят около 1200 работници и специалисти. Тя е номинирана за приза “Производствена сграда на 2006 година”.

САМО ЗА МЪЖЕ: ПЪРВО РЕВЮ НА “DESIZO MONNI”

В резултат на този натрупан опит и усъвършенстване на класическата италианска технолгия, собственикът на фирма “Димитров” г-н Магдален Димитров решава да пусне на пазара собствена марка, наречена “Desizo Monni”. Облеклата са продукт на дъщерната фирма “Desizo Monni”, която има правата за производство и продажба на марката. Те не отстъпват по нито един качествен показател на големите марки облекла, но са с много по-ниска цена от тях. Произвеждани са по класическата италианска технология, при която подлепването е сведено до минимум, за да не се сковава дрехата, а да остава мека и “жива”. Изключителната мекота, способността на сакото да следва движенията на тялото и да запази формата си в продължение на години, се дължи точно на тази технология. Цялостната концепция всъщност е идеята за комфортни и “олекотени” мъжки костюми, с изключително участие на ръчна работа, перфектна конструкция, усещане за лукс. Всичко това се постига и благодарение на скъпите и уникални материали. Тези облекла са адресирани към изтънчения мъж, чийто вкус се променя, макар и стилът му на обличане да е класически: това е мъжът, който обръща внимание на конструкцията на изделието и е чувствителен към изпипването на дрехата и към детайлите.

САМО ЗА МЪЖЕ: ПЪРВО РЕВЮ НА “DESIZO MONNI”

Предложенията от първата линия – “Desizo Monni” са изработени по технологията „семиинтелато” и „интелато” с преобладаващо участие на ръчен труд и затова е подчертана характеристиката „фато амано” – направено на ръка. В тази своя делова линия „Desizo Monni” използва платовете на световно известни производители като „Черути” и “пуро тесуто”

Втората линия – „Monni” – е изработена по класическа италианска технология с участието на ръчна работа, но тук са използвани и подлепващи материали. Тази линия е предназначена за по-широк кръг от клиенти и се разпростира в периметъра от официални до спортни и всекидневни облекла.

Съвсем скоро на пазара ще бъде представена и третата линия – „Monni MCD”, предназначена специално за господата, които предпочитат ефектни облекла на ниска цена. Тя ще се отличава с изключително голямо разнообразие на моделите и тъканите и ще покрива най-масовия сегмент на почитателите на мъжката мода.

САМО ЗА МЪЖЕ: ПЪРВО РЕВЮ НА “DESIZO MONNI”

Като приоритет „ Desizo Monni” предлага възможността ценителите на качествено облекло да създадат свой собствен моден гардероб, възползвайки се от услугата „Ушиване по мярка”, където може да се направи избор на модел, плат и аксесоар по каталог. Тази услуга се предлага във фирмените магазини в гр.София, пл. “Славейков” № 7 и в гр. Плевен, ул. “Гривишко шосе” № 6.

В програмата за развитието на марката “Desizo Monni” е включено разкриването на фирмени магазини в по-големите градове на България а собствениците имат амбицията да направят марката популярна и в някои държави от Европа, Русия и Америка.

Снимки:
1. – 4. Модели на “Desizo Monni”.
Фото: © Архив “Desizo Monni”

Тагове: Брой 19

Вижте още

„That Dress“ – eмблематичната рокля на „Версаче“ продадена на търг за 12 090 евро
Новини

„That Dress“ – eмблематичната рокля на „Версаче“ продадена на търг за 12 090 евро

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“
Новини

Краят на една модна епоха: Анна Уинтур напуска поста главен редактор на „Вог“

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“
Новини

Ким Кардашиян представя съвместна линия с „Роберто Кавали“

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите
Новини

Лабубу — малкото чудовище, което превзе света на колекционерите

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

„ОТВЪД МОСТЪ“ – спортно приключение и културно пътешествие в сърцето на Ловеч

„ОТВЪД МОСТЪ“ – спортно приключение и културно пътешествие в сърцето на Ловеч

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео