Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Фотомодели

РАЙКА ОЛИВЕЙРА – СЪБЛАЗЪН С НЕВИННО ЛИЦЕ

от FLM
04.08.2009
Време за четене: 2 мин.
7885
A A
РАЙКА ОЛИВЕЙРА – СЪБЛАЗЪН С НЕВИННО ЛИЦЕ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Райка ОливейраИзвестният бразилски модел Райка Оливейра е родена на 22 януари 1984 г. в Нитери. Тя има двама братя, от които единият е икономист, а другият – адвокат. Още от малка, Райка силно мечтае да бъде модел. Тя е забелязана от същата модна агенция, чието откритие е световноизвестната красавица Жизел Бюндхен.

Началото на модната кариера на Райка Оливейра поставя участието й в световния конкурс за модели „Elite Model Look” през 1999 г., на който тя се класира на второ място. След победата й, тя прави своя голям дебют на модния подиум по време на есенното модно шоу “The sensation” в Париж и Милано. Там Райка е забелязана от представители на марки като “Кристиан Диор”, “Салваторе Ферагамо”, “Емануел Унгаро”, “Ралф Лорен” и много други. Бразилската хубавица е сред най-обсъжданите модели след шоуто. Това я кара да продължи да се занимава с мода и през следващия сезон. Благодарение на участието си в рекламна кампания на „Кристиан Диор”, Райка попада на страниците на най-елитните модни списания като „Вог”, „Венити Феър”, „Космополитан”, „Глемър” и много други. Тя участва също така в реклами на парфюмите на „Долче и Габана”, а през 2006 г. е избрана за представително лице на козметичната компания „Ланком”. През месец март 2007 г. Оливейра се присъединява към модна агенция „IMG Paris” и взема участие в рекламите на „Анн Тейлър”. Същата година тя се появява на страниците на „Спортс Илюстрейтид”. Райка Оливейра краси кориците на редица модни и лайфстайл списания, сред които: „Вог”, „Ел”, „Нова”, „Мери Клер”, „Глемър”, „Венити Феър” и много други.

Райка ОливейраРайка Оливейра

Райка Оливейра е един от малкото модели, които не са се снимали голи до момента. Тя е напълно против това: „Не искам да позирам гола. Нямам нищо против момичетата, които го правят, но не смятам, че ще бъда горда ако съм една от тях”.

Райка ОливейраРайка Оливейра

Райка Оливейра участва в рекламни кампании на световно известни модни марки като “Джон Галиано”, „Ралф Лорен”, „Дейвид Морис”, „Форум”, „Долче и Габана”, „Кристиан Диор”, „Марк енд Спенсър”, „Емануел Унгаро”, „Виктор Хуго”, „Анн Тейлър” и много други.

Райка Оливейра

Тя е член на фондацията „Arte Solidaria”. През 2008 г. Райка Оливейра се снима в календар на „Хоуп Хаус”, средствата от който са предоставени на деца, болни от рак. Мечтата й е да следва философия, когато се оттегли от модния бизнес. Нейни добри приятелки са бразилските модели Адриана Лима и Ана Беатрис Барос, а бившето й гадже е бразилският футболист Роналдо.

Райка ОливейраРайка Оливейра

Райка ОливейраРайка Оливейра

Райка ОливейраРайка Оливейра

Райка ОливейраРайка ОливейраРайка Оливейра

Снимки:
1.– 12. Бразилската красавица Райка Оливейра.
13. – 15. Райка Оливейра на кориците на някои от най-елитните модни списания.
16. Райка Оливейра с бившето й гадже Роналдо.

Фото: www.unlulerkervani.com

Тагове: Брой 25

Вижте още

Фотомодели

ИРИНА ШЕЙК: ГЛОБАЛНАТА ИКОНА НА КРАСОТАТА

Фотомодели

АНТОАНЕТА БОЯНОВА: „НИЕ СЕ ПРЕВРЪЩАМЕ В ТОВА, КОЕТО МИСЛИМ!“

ЛИЛА MOС ХАК ПРОПРАВЯ СВОЙ ПЪТ В МОДАТА
Фотомодели

ЛИЛА MOС ХАК ПРОПРАВЯ СВОЙ ПЪТ В МОДАТА

МАЙЛС МАКМИЛЪН – ЖОНГЛИРАНЕ МЕЖДУ ДВА СВЯТА
Фотомодели

МАЙЛС МАКМИЛЪН – ЖОНГЛИРАНЕ МЕЖДУ ДВА СВЯТА

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео