Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Успех

МЕЛИНДА ГЕЙТС – ПЪРВАТА ДАМА НА МАЙКРОСОФТ

от FLM
04.08.2009
Време за четене: 1 мин.
7697
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Мелинда Френч Гейтс може би е една от най-амбициозните жени на планетата – просто защото може да си го позволи. Амбициите й са солидно подплатени с милиардите долари, които притежават заедно със съпруга си. Наистина, тя винаги е била по-известна като съпругата на Бил Гейтс, но това е само “титла”, на която никога не е разчитала.

Мелинда ГейтсМелинда Гейтс

Мелинда Гейтс е родена на 15 август 1964 г. в Далас, Тексас. Завършва католическо училище, след което получава бакалавърска степен по компютърни науки и икономика в престижния “Дюк Юнивърсити”.

Мелинда Гейтс

Мелинда ГейтсПрез 1987 г. започва работа в младата, прохождаща компания “Майкрософт”, където се запознава с Бил Гейтс. Мелинда оставя своята следа в компанията – тя разработва такива проекти като “Енкарта” и “Експедиа”. “Обичах работата си. Но когато седем години по-късно се омъжих за шефа и родих първото ни дете, се отказах. Дори самият Бил не можеше да повярва. Каза ми: “Какво правиш, та ти обичаш работата си!”. Аз му отговорих следното: Бил, не може и двамата да работим толкова много и да се преструваме, че това е семейство”, споделя Мелинда.

Мелинда ГейтсЧетири години по-късно обаче двамата съпрузи основават своята фондация която, със своите авоари в размер на $ 35 млн., е не само най-голямата, но и най-ефективната в световен мащаб. “Отново съм работеща майка – занимавам се с благотворителност, но имам време и за моите собствени деца”, допълва Мелинда Гейтс. Тя и Бил Гейтс са известни като едни от най-големите филантрописти. “Опитваме се да решим проблема с глада в световен мащаб. Създадохме нашата фондация с мисълта, че всички хора имат еднакво право за добър живот. Децата в САЩ имат същите права както и децата в Замбия”, заявава г-жа Гейтс. Световната общност отчита заслугите на двамата съпрузи и през 2005 г. те, заедно с Боно от “Ю ту” са обявени от сп. “Тайм” за личности на годината. През 2008 г. Мелинда Гейтс е класирана под номер 40 в листата за 100-те най-влиятелни жени.

Мелинда ГейтсНа 12 юни т.г. Бил и Мелинда Гейтс получават почетни степени т университета в Кеймбридж. През 2000 г. те даряват $210 млн. на “Гейтс Кеймбридж тръст”, който финансира завършили студенти извън Великобритания да учат в университета.

Фото: www.iconocast.com, www.library.okstate.edu, wilsonfu.wordpress.com, images.businessweek.com, dallasobserver.com, www.allthingsbeautiful.com

 

Тагове: Брой 25

Вижте още

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025
Успех

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?
Успех

Кои са големите победители на наградите „Оскар“ за 2025?

„ЗЛАТЕН ГЛОБУС“ – КОИ СА СРЕД НАГРАДЕНИТЕ?
Успех

„ЗЛАТЕН ГЛОБУС“ – КОИ СА СРЕД НАГРАДЕНИТЕ?

УДОСТОИХА СЪС „ЗЛАТНА ИГЛА 2024“ НАЙ-ДОБРИТЕ В МОДНИЯ ДИЗАЙН
Успех

УДОСТОИХА СЪС „ЗЛАТНА ИГЛА 2024“ НАЙ-ДОБРИТЕ В МОДНИЯ ДИЗАЙН

Най-популярни

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео