Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Лайфстайл

ШОПИНГ КОНСУЛТАНТЪТ – СТРАТЕГ НА ПЕРФЕКТНАТА ВИЗИЯ

от FLM
31.08.2009
Време за четене: 1 мин.
6741
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Професия “шопинг консултант” в условията на криза звучи колкото екзотично, толкова и изненадващо. Каквито и асоциации да предизвиква споменаването на тези две думи, едно е сигурно – те никога няма да излязат от мода. Специално за вас, Fashion Lifestyle Magazine надникна зад кулисите на професия “шопинг консултант” и разбра едно – там е също толкова стилно и бляскаво, като на първи ред на най-шикозното модно ревю.

шопинг консултант

Слънчев следобед, площад “Вандом”, Париж. Две дами на високи токчета слизат от черно такси, спряло пред голяма лъскава врата. Виолант и Андера (32 г.), имат среща в бутика на “Валентино”. На първия етаж се влиза от стая в стая, всички декорирани с ламперия от 18 век и с гледка към площада. Клиентки на линията прет-а-порте, двете жени са посрещнати от Катя Смирноф, директор на отдела за висша мода. Тази привилегия те дължат на личният си шопинг консултант, Натали, която работи за “10 Vendôme” – агенция предлагаща на изисканите си клиенти достъп до престижните, а понякога и често скрити места за пазаруване във френската столица.
“Идеята за такава улуга по време на криза би могъла да изглежда изненадващо, но все пак клиентите с възможности продължават да ни търсят”, разказва Изабел Дюберн, управител на “10 Vendôme”. “Техните навици за пазаруване се променят. Вече не искат да купуват както преди – без да броят, а искат да харчат парите си по-добре, за точно определени неща и направо от извора. Затова те предпочитат да прибегнат до нашите умения и компетенции”. Като посредници между все по-комплексната модна индустрия и все по-взискателната ВИП клиентела, шопинг консултантите могат да следят най-добре еволюцията на своите потребители по време на икономическа криза, какви са техните очаквания и техните нови ценности.

шопинг консултантИ така – две шопинг консултантки приеха да ги последваме за ексклузивен шопинг на известния парижки площад.

Kупувай по-малко, харчи повече.
Все още сме в бутика на “Валентино” с Виолант и приятелката й Андреа. Виолант е от Милано, работи като ПР в “Montblanc”. Нейната цел? Да си попълни гардероба ефикасно и за нула време. “В моята работа, трябва да съм винаги представителна, обяснява Виолант. С четири събития на седмица, без да споменавам деловите вечери на моя съпруг (който е банкер), нямам време да си търся всички тези тоалети сама. Освен това трябва да съм сигурна, че роклята ми няма да бъде носена от три други момичета същата вечер.”

Нещо като артистиен съветник
Подобно на Виолант, бизнесдамите, които са клиентки на “10 Vendôme”, са останали верни на своя шопинг конултатнт въпреки обстоятелствата. ”Във финансовите среди и тези на комуникацията, които са особено засегнати от кризата, визията остава стратегичека инвестиция, обяснява Изабел Дюберн. Тези жени трябва да бъдат безупречни.” Безупречни … и повече от всякога, охажвани. За да се убедим, достатъчно е да наблюдаваме как Катя Смирноф показва и коментира пред клиентките си материите и различните детайли на всеки артикул. “Когато пазрувам сама дори и в изисканите бутици, винаги се чувствам притисната и стресирана, а и продавачките не винаги са на разположение. Тук наистина имам усещането, че съм изслушвана, разбрана и съветвана, усмихва се Виолант. Всичко което пробвам, винаги ми отива.”

Забързани бизнесдами или богати чужденки, клиентите на “10 Vendôme” идват от целия свят – Русия, Обединените Арабски Емирства, САЩ, Люксембург – с една единствена цел – да изглеждат като парижанки, да бъдат по – елегантни, но това да стане и по-дискретно. “Те познават добре модата, подчертава Изабел Дюберн. Но вече не искат да купуват тоалети които са видели по списанията и дефилетата и които ще облекът два пъти. Днес те предпочитат да се научат да избират внимателно дрехите си, които биха могли да бъдат оригинални и различни само с промяната на един аксесоар, например. ”

шопинг консултант консултант, е направила предварителна селекция. “Когато поемаме една клиентка, тя попълва въпросник, чрез който целим да разберем нейните вкусове, начин на живот. Така съставяме своеобразна “диагноза” на гардероба й, уточнява Натали. За всяка клиентка имам специалено “досие”.

“Днес клиентите са наистина царе, уточнява Изабел Дюберн. Очакванията им за услугите ни са повишени. Искат повече персонализирани съвети, а и самото купуване трябва да се превърне в едно изключително преживяване за тях.” Докато Фабиен показва на дамите как се завързва един колан, Натали се занимава с други, не по-маловажни детайли. На клиентките не им се налага да мислят за доставката, за евентуални поправки по тоалетите или тяхното връщане – това също е част от ВИП шопинга.

Артилули уникати
Личният шопинг консултант предоставя на своите клиенти ексклузивни артикули. Ана си търси пръстен уникат. Саня Спар, бижутерка, бивша възпитаничка на “Сентрал Сейнт Мартинс” й предлага уникални шедьоври направо в хотелката й стая… “Преди време, една клиентка искаше да купи цялата колекция на “Ланвен”, с едно изключение: не искаше нито един артикул, който вече е продаван в САЩ, разказва Изабел Дюберн. Това ни струваше много услилия, но тя остана изключително доволна.”

Професионални стилисти
След приключване на шопинга, персоналният шопинг консултант дава на своите клиентки специални брошури, обясняващи как да комбинират различните облекла и как да ги съчетаят с вече закупените артикули в гардероба им. “Освен обновен гардероб, клиентките ни получават и привкус от френския начин на живот, обяснява Изабел Дюберн. Те не искат вече да купуват заради купуването, а искат да се докоснат до една истинска галерия от артикули”.

шопинг консултантШопингът на Виолант и Андреа приключва с десерт в хотел Park Hyatt, намиращ се също на площад Вандом. Натали, техният шопинг консултант е влязла в ролята на добра приятелка, с която са на кафе. Три елегантни дами, които си шушукат в изисканата атмосфера на едни луксозен хотел … Дори и дрехите да не правят човека, тези три дами са вече парижанки от носа чак до капачката на токчетата им.
Източник: Le Figaro

Снимки:
1. Шопинг консултантите са търсени въпреки кризата.
Фото: graphics8.nytimes.com
2. Изабел Дюберн – управител на “10 Vendôme” – агенция предлагаща модни консултации и персонални стилисти.
Фото: www.abc-luxe.com
3. – 4. Дамите, които използват услугите на шопинг консултант получават специални брошури, които им помагат да съчетават по най-добрия начин своите покупки.
Фото: i.ehow.com, fashiontribes.typepad.com

Тагове: Брой 26

Вижте още

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“
Лайфстайл

Атрактивни колекции в ревю-спектакъла „БГ модна икона 2025“

Духът на Япония в дизайна на Ивет Бианки
Лайфстайл

Духът на Япония в дизайна на Ивет Бианки

Италианският фестивал на красотата в Пловдив: иновации, стил и социални каузи
Лайфстайл

Италианският фестивал на красотата в Пловдив: иновации, стил и социални каузи

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив
Прически

Стартира XXXI Италиански фестивал на прическата и красотата в Пловдив

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео