Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Скандали

НОВАТА ДИЛЕМА: СЛАБИ ИЛИ КРАСИВИ

от FLM
01.11.2009
Време за четене: 1 мин.
4706
A A
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

новата дилема: слаби или красиви Напук на актуалната в последните месеци кампания за редуциране използването на обработвани снимки в модните издания, се разрази скандалът с “Ралф Лорън”. Филипа Хамилтън, която участва в новата рекламна кампания на американския бранд, беше уволнена, тъй като фигурата й била малко по-едра и се налагало доста да обработват визиите с нейно участие. Новината дойде след като в Япония беше пусната снимка на моделката от рекламната фотосесия за “Ралф Лорън”, която е ретуширана до степен, до която тя изглежда болно слаба, а талията й е по-малка от главата.

“Бях шокирана да видя това кльощаво създание, което имаше моето лице”, заяви 23-годишната манекенка. “Много е жалко, че марка от такъв ранг си позволява подобни волности”.

От “Ралф Лорън” се извиниха за използването на тази снимка, като заявиха, че е била въведена в публично обръщение по грешка. Говорителите на марката обявиха, че не теглото на Хамилтън е причина за прекъсване на контракта с нея, а “неспособността й да се справи със задълженията, произтичащи от договора й с марката”.

В същото време излезе изявлението на Карл Лагерфелд, че закръглените модели нямат място на модния подиум и всички, които не харесват слабите момичета, са дебели лелки, ядящи по цял ден чипс пред телевизора.

Въпросът за теглото на моделите не е нов, но продължава да се разисква с пълна сила и придобива нови измерения. Къде е истината – оставяме да прецените сами!

Снимка: Филипа Хамилтън в рекламата на “Ралф Лорън”.
Фото: www.myfashionlife.com

Тагове: Брой 28

Вижте още

БИАНКА ЧЕНСОРИ СКАНДАЛИЗИРА С ГОЛОТАТА СИ НА ЧЕРВЕНИЯ КИЛИМ
Скандали

БИАНКА ЧЕНСОРИ СКАНДАЛИЗИРА С ГОЛОТАТА СИ НА ЧЕРВЕНИЯ КИЛИМ

ХРИСТИЯНСКИТЕ ОБЩНОСТИ РЕАГИРАХА ОСТРО НА ОТКРИВАНЕТО НА ОЛИМПИАДАТА
Скандали

ХРИСТИЯНСКИТЕ ОБЩНОСТИ РЕАГИРАХА ОСТРО НА ОТКРИВАНЕТО НА ОЛИМПИАДАТА

Скандали

ДЖИЖИ ХАДИД АРЕСТУВАНА НА КАЙМАНОВИТЕ ОСТРОВИ

„АДИДАС“ ЗАГУБИ ДЕЛОТО СРЕЩУ ДИЗАЙНЕРА ТОМ БРАУН
Скандали

„АДИДАС“ ЗАГУБИ ДЕЛОТО СРЕЩУ ДИЗАЙНЕРА ТОМ БРАУН

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео