Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

КРАСОТА, ЗАРЕДЕНА С ОПТИМИЗЪМ

от FLM
02.12.2009
Време за четене: 1 мин.
3439
A A
КАЧЕСТВЕНА И ПРЕЦИЗНА МОДА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проф. Любомир Стойков

Любомир Стойков

Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”

Нашето електронно списание„Fashion Lifestyle Magazine” е вече на вашите екрани. С какво то е по-различно от предишните ни емисии? Кое от съдържанието му ще ви зарадва най-много в навечерието на Рождество Христово? В новия брой можете да прочетете оригинални, интересни и свежарски текстове, вдъхновени от красотата и оптимизма въпреки бушуващата финансова и икономически криза, напук на непрекъснатите съкращения, фалити и банкрути.Първи вие ще научите кои са най-елегантните българи през 2009 година, защото вече са ясни резултатите от нашата класация "БГ модна икона 2009". Ще разберете също какво се крие зад провокативните думи на Франко Москино  ”Понятие “добър вкус” не съществува”, “Спрете модната система”, “По-добре хубаво копие, отколкото лош оригинал”, “Модните ревюта могат да бъдат опасни за вашето здраве” и други. Как да бъдем съблазнителни само по бельо в приказните нощи? Отговорът за жените с вкус е – облечени в „Триумф”. Защо Филипа Хамилтън, която участва в новата рекламна кампания на американския бранд “Ралф Лорън”, беше уволнена? Наистина ли  прочутата компания „Пино”, притежателка на марките “Гучи”, “Ив Сен Лоран”, “Ботега Венета”, “Стела Маккартни”, “Баленсиага” и др., възнамерява да ги продаде в най-скоро време? …

Гореща информация за Мариса Милър, открита през 2001 г. от гуруто на модната фотография Марио Тестино само чака да бъдат прочетена от вас – любопитните и интересуващи се от женската красота и фотомоделството ценители. И тъй като се задава Рождество Христово и Нова година, ще ми се да ви подаря 12 мои максими за красотата: 

Максима 1: Красотата е въпрос на симетрия и пропорции…

Максима 2: Красотата е щастлива комбинация от духовно и физическо или още коктейл от чар и интелект, чийто барман е самият Господ…

Максима 3: Красотата е абсолютна в своята относителност. Тя осмисля живота ни чрез разкошeн вулкан от емоции…

Максима 5: Не е толкова лесно да откриеш красотата! За да я разпознаеш, ти трябват богата душа, безупречен вкус и здрав ум

Максима 6: Истинската красота предполага не само божествени пропорции, но и одухотвореност и характерово излъчване – финес и култура, тънък хумор и неподправена страст!…

Максима 7: Красотата е чудесен плод, роден от интимната връзка между природата и културата! Елегантността е функция на красотата в модата…

Максима 8: Красотата не е само добре облечената истина, но и истински доброто облекло – облеклото за успеха, облеклото за радост и облеклото за тъга.

Максима 9: Истинската красота е безценна. Не можете да си я купите и притежавате, но можете да й се възхищавате.

Максима 10: Елегантността е най-чистата проява на красотата в модата в естетически и в културен смисъл.

Максима 11: Красотата е дар от Бога, но и въпрос на грижи. Красотата е свобода, но и голяма отговорност. За красотата си струва да се борим, защото фалшът и злото я преследват на всяка крачка!

Максима 12: Външната красота пет пари не струва без красивата постъпка. Грозното поведение убива и най-красивата външност!

Апетитното меню на новия брой на „Fashion Lifestyle Magazine” предлага обилна информация за пола и семейството, интригуващи фешън истории, както и любопитни факти от сферата на медиите и културата, свободното време и имиджовия успех. Приятно четене, скъпи читатели!

Тагове: Брой 29

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео