Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Култура Субкултури

„ГЛУТНИЦА ТИЙНЕЙДЖЪРИ“ ИЛИ СУБКУЛТУРАТА НА ТИЙНЕЙДЖЪРИТЕ ВЪРКОЛАЦИ

от FLM
28.02.2011
Време за четене: 3 мин.
5768
A A
„ГЛУТНИЦА ТИЙНЕЙДЖЪРИ“ ИЛИ СУБКУЛТУРАТА НА ТИЙНЕЙДЖЪРИТЕ ВЪРКОЛАЦИ
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Приличат на емота и на готици, но не са. Става дума за едно „животинско” младежко общество, изключително странно съвременно американско явление, известно под името „тийнейджъри върколаци”. Инспирирана от филми като „Здрач” и „Ван Хелсинг”, тази субкултура всъщност цели да изрази вътрешната ни „нечовешка” същност.

Корени…

Ако се върнем назад във времето, в много култури хората са се идентифицирали с животните. В Индия например Нагите били полузмии-получовеци, изобразявани с човешка глава и змиевидно тяло – визия, притежаваща религиозно значение. Нагите са псевдо-дракони, покровители на водата и облаците, но можели да причинят наводнения или суша. В някои истории Нагата, можела да променя формата си в змийска или човешка по собствено желание. Много индиански племена отдавали специална чест на някои животни – котешки хищници, мечки, койоти, вълци. Много култури се идентифицирали с животните в миналото и изразявали връзката си с дивите животни по най-различни начини.

Визия и философия на тийнейджърите върколаци…

Тийнейджърите върколаци се появиха сравнително наскоро в Тексас. Визията им е стряскаща, защото ако човек ги погледне в гръб вижда забодена вълча опашка, а ако ги огледне отпред вижда силен грим, прическа тип „емо”, зъби на върколак, лещи за очи в различни цветове, усни, вратове и ръце, обкичени с множество халки и вериги, облекло предимно в черно. И още нещо стряскащо – тези младежи вият като вълци!

Запитани защо са решили да изберат това общество, те отговарят, че така се забавляват и имат усещането за принадлежност към дадена група, за тях тази група е вторият им дом. Често събиращи се на пълнолуние, те не смятат, че са банда и не се борят за внимание, а вместо това се наричат глутница. Родителите им пък смятат, че това е смелост – да изразиш себе си по този начин. Доста смущаващ американски родителски възглед по отношение на субкултурните интереси на децата им – от една страна либерален, но от друга прекалено свободомислещ. Дали така биха реагирали и българските родители по отношение на техните деца, обаче, остава под съмнение….

 

Снимки:

1. – 12. – Визия и стайлинг на тийнейджърите върколаци

Видео: Тийнейджъри Върколаци

 

Използвани източници:

1. http://christwire.org

2. http://www.buzzfeed.com

3. http://www.werewolves.com

4. http://letterstotwilight.wordpress.com

5. http://bg.wikipedia.org

 

Фото:

  1. http://www.werewolves.com
  2. http://letterstotwilight.wordpress.com
  3. http://usahitman.com
  4. http://www.bittenandbound.com
  5. http://loyalkng.com
  6. http://www.iwantyoumagazine.com
  7. http://tv.gawker.com
  8. http://www.retrohelix.com
  9. http://www.sodahead.com
  10. http://fashion-share.mattters.com
  11. http://www.werewolves.com

http://www.geekologie.com

Тагове: Брой 43

Вижте още

8 МИТА И ПОГРЕШНИ СХВАЩАНИЯ ЗА КОТКИТЕ
Субкултури

8 МИТА И ПОГРЕШНИ СХВАЩАНИЯ ЗА КОТКИТЕ

ИЗКУСТВОТО ДА БЪДЕШ ГЕРОЙ
Субкултури

ИЗКУСТВОТО ДА БЪДЕШ ГЕРОЙ

СЕДЕМ НАЧИНА, ПО КОИТО ГЕЙМИНГЪТ ВЛИЯЕ НА МОДАТА ПРЕЗ 2024
Субкултури

СЕДЕМ НАЧИНА, ПО КОИТО ГЕЙМИНГЪТ ВЛИЯЕ НА МОДАТА ПРЕЗ 2024

VSCO GIRL: СУБКУЛТУРАТА НА INSTAGRAM
Субкултури

VSCO GIRL: СУБКУЛТУРАТА НА INSTAGRAM

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео