Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

ЗА ПОВЪРХНОСТНИТЕ ХОРА ВЪНШНОСТТА НЯМА ЗНАЧЕНИЕ

от FLM
06.03.2011
Време за четене: 1 мин.
4862
A A
КАЧЕСТВЕНА И ПРЕЦИЗНА МОДА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проф. Любомир Стойков

Любомир Стойков Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”

Външността на човека е незаменим инструмент за комуникация и за предаване на послания. Все повече теоретици и експерти по мениджмънт и бизнес свързват професионалния успех с перфектната външност – и като облекло, и като телесна конфигурация. Има ли и за какво значение начинът по който изглеждаме? Вярно ли е, че външността е индикатор за душевност, нагласа, състояние и характер? Елементарно е да отхвърляш с лека ръка тази истина. Впрочем тя не е констатирана днес и вчера. Забелязана е още от виртуоза на елегантната фраза Оскар Уайлд, според който „Само повърхностните хора не съдят по външността. Мистерията на света е видимото, а не невидимото.” Философията на Уайлд е завладяваща сама по себе си с оригиналност и парадоксалност, но би било твърде плоско ако й придадем оперетъчност и самоцелна ултимативност. Всъщност повърхностните, плитките хора пренебрегват външността на околните, защото не могат да „зацепят” и да „включат”, че видимата част от личността на всеки е натоварена с кодове, символи, знаци и, че по нея могат да бъдат разбрани много неща. Така е и в комуникацията – реципиентът (получателят) на информация трябва да умее да разчита посланието, което получава, а това означава, да притежава съответната комуникационна компетентност, грамотност и култура за това декодиране. Естетическата образованост, модната култура и поведенческата наблюдателност са привилегии на онези, които се справят перфектно с общуването – разбират останалите и на свой ред биват разбирани…
Какво предлагаме на нашите приятели –  читатели в мартенския брой на „Fashion Lifestyle Magazine”? Специално за вас разкриваме как Жана Ланвен динамизира и обогатява световната висша мода в зората на нейното утвърждаване. Как? Чрез таланта си да съединява миналото и настоящето, да се вдъхновява от шедьоврите на изобразителното изкуство и вековното развитие на костюма, от древните и екзотични култури, както и чрез инстинктивния й усет към класическата елегантност и женственост. Колористичен отговор на въпроса ”Какви ще бъдат тенденциите през пролетно-летния сезон?” ни дават приключилите наскоро световни седмици на модата. Цветовете на пролет-лято 2011 г. са живи и носят много настроение. Актуални са тоновете червено-оранжево като мак, червено като цвета на мушкато, розово като цвят на орхидея, нарцисово жълто, пролетно зелено, лилаво с цвят на ирис, теменужено синьо и тъмно синьо с цвят на боровинка. Актуални цветове са също тюркоазено, сребристо сиво, керемидено, тревисто зелено, жълто-зелено, морско синьо. Седмицата на модата в Ню Йорк показа колко са актуални предложенията на Каролина Ерера, Трейси Рийз, Майкъл Корс и Ребека Тейлър.
Рубриката ни за скандали този път е насочена към един от гениалните съвременни дизайнери – Джон Галиано. Фактът наистина е шокиращ! След като влезе в конфликт с двойка, отправяйки й антисемитски и расистки обиди, той бе арестуван в Париж. В очакване на резултатите от следствието, скандалджията бе отстранен от поста си в модна къща Диор. Вниманието ви – надявам се – ще бъде привлечено и от други горещи модни новини, свързани със събитията и изявите на Майкъл Корс, Емили Уикстед и Стела Маккартни за „Адидас”.
 „Задължителен атрибут са големите бижута, слънчевите очила и ръкавиците през зимата. Обичам удобни, но и екстравагантни дрехи. Понякога се обличам доста семпло за през деня с много лек грим. Смятам, че уважението към отсрещния човек, при бизнес среща например, се изразява с и чрез дрехите.” – това е част от философията за модата на известната наша поп-изпълнителка Теди Кацарова, която даде специално интервю за нашето списание.
По традиция държим много и на темата за професионалната фотография. Апелът този път е да се усамотим, за да помечтаем, помислим и почувстваме „сивите” фотоси на британския фотограф Майкъл Кена. Сензационна пък е чантата-шлифер – новото революционно откритие на ирландския инженер Джон Пауър, с което се заобикалят летищните ограничения за свръх багаж.

Мартенското меню на „Fashion Lifestyle Magazine” предлага още богата информация за фотомоделите, текстилните чудеса, професионалните успехи на известните, любопитните фешън истории, както и актуални факти от сферата на медиите, културата и свободното време. Желая ви приятно четене!

Тагове: Брой 43

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео