Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

КРАСИВОТО ДА СЕ ПОДЧЕРТАВА, А ГРОЗНОТО – ПРИКРИВА!

от FLM
02.06.2011
Време за четене: 1 мин.
3479
A A
КАЧЕСТВЕНА И ПРЕЦИЗНА МОДА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проф. Любомир Стойков

Любомир Стойков Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”

Какво предлагаме на нашите приятели –  читатели в юнския брой на „Fashion Lifestyle Magazine”? Надяваме се да е вълнуваща срещата ви с творчеството на една от най-забележителните дизайнерки в наше време – американката Дона Каран. Нейната мисъл:“Целта е красивото да се подчертава, а грозното да се прикрива” спокойно би могла да мине за девиз на всеки уважаващ себе си имиджмейкър. Но това не е просто ефектна фраза, а кредо, което маркира цялостно и концептуално нейната естетика, нейното въздействащо творчество. Това, към което Дона Каран се стреми неотлъчно е да облекчи максимално съвременната жена в грижите й за разхубавяване и в стремежите й за намирането на лесен и практичен модел на работа, на всекидневно съществуване. Неведнъж ще срещнем нейни откровения за това как хрумванията за поредната колекция са в резултат на нейни лични потребности – потребности, зададени от реалния живот. Тъкмо за това тя е на мнение, че вече са отминали времената, когато жената трябва да има три тоалета – за сутринта, за обяда и за вечерта. Динамиката на живота предполага друг подход: търсенето и намирането на практичния лукс, на удобната елегантност.

Сред тазгодишните летни тендеции се открояват цветове, в които преобладават розовото и синьото, леопардовите щампи в ярки златисти листа и големи пастелни пеперуди. Материите са леки, ефирни, полупрозрачни или направени от мрежа („Блумарин”). Туниката явно ще бъде една от най-носените дрехи за сезона, след като   тя е съчетана с широк панталон или е пусната свободно над коляното. Интереснен е фактът, че дизайнери като Соня Рикел залагат на леките плетива, които са удобни за всеки сезон от годината.

Рубриката ни за горещи модни вести информира за режисьорския дебют на Карл Лагерфелд; Дейвид Бекъм създаде собствена линия мъжко бельо; Долче и Габана написаха книга, посветена на прочутия модел Дейвид Ганди – изображения, фотосесии, рекламни кампании, модни ревюта, календари и статии, върху които Ганди и Долче и Габана са работили заедно от 2005 г. насам; отново Карл Лагерфелд съвместно с Лейди Гага, Виктория Бекъм, както и с още много други известни имена, обединиха силите си с японските издания на списанията „Vogue” и „GQ” за създаването на благотворителни тениски в помощ на оцелелите от разрушителното земетресение в Япония.

Един от акцентите в броя е представянето на новата колекция на Аля Милушева, носителка на Златна игла на Академията за мода, която е ориентирана към женския бизнес елит на България. Линията e изключително женствена и с подчертан индивидуален характер. Предложенията на модна къща „Астела Ателие” са разделени в няколко тематични групи. Не сме пренебрегнали и темата за прическите: стилистката Вили Боршукова създаде прическите и стайлинга за фотосесията „Божествена намеса”, която е по нейна идея. Играта на светлосенки разкрива божественото присъствие на женската красота и нейната слава – косата. Всяка снимка говори чрез посоката, от която идва светлината. А тя подчертава изражението и косата на всеки от моделите, които пресъздават различни женски образи… Снимките от фотосесията показват красотата на жената и на нейната коса както в сплетен кок, така и със свободна, небрежна прическа. Моделите са и с по-светла, и с по-тъмна коса, за да се подчертае темата. За коафьорските творения е използван много скъп визон, както и допълнителна естествена коса. 

Едно от лицата на очилата „Квят” – Гея Антонова, откровеничи пред нашето списание, отговаряйки на въпрос дали сред любимите й оптични форми са големите ретро очила, по следния начин: „Изключително много ги харесвам, сега имам нужда от диоптрични очила и трябва да си намеря такива пластмасови с големите цветни рамки, за да си ги нося постоянно. Не ме е срам да ходя с диоптрични очила, чувствам ги като аксесоар. А иначе имах едни ретро очила от KWIAT, кръгли с перли, но ги загубих в Китай. Голяма мъка са ми, още си ги търся същите, една година мина и не съм ги забравила. Между другото съм ги рекламирала на доста хора, без шега – стъклата са страхотни, а мисля, че това е най-важното.”

Юнското меню на „Fashion Lifestyle Magazine” предлага още богата информация за фотографите, фотомоделите, текстилните чудеса, професионалните успехи на известните, любопитните фешън истории, както и актуални факти от сферата на медиите, културата и свободното време. Желая ви приятно четене!

Тагове: Брой 46

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Академията за мода определи новите си стипендианти

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео