Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Общество Нова генерация

„ТРИУМФ“ ОБЯВИ ПОБЕДИТЕЛЯТ В ОНЛАЙН ГЛАСУВАНЕТО И ЖУРИТО ЗА СВЕТОВНИЯ ФИНАЛ НА КОНКУРСА TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2011

от FLM
29.06.2011
Време за четене: 1 мин.
3369
A A
„ТРИУМФ“ ОБЯВИ ПОБЕДИТЕЛЯТ В ОНЛАЙН ГЛАСУВАНЕТО И ЖУРИТО ЗА СВЕТОВНИЯ ФИНАЛ  НА КОНКУРСА TRIUMPH INSPIRATION AWARD 2011
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

ТРИУМФ ОБЯВИ ПОБЕДИТЕЛЯТ В ОНЛАЙН ГЛАСУВАНЕТОТРИУМФ ОБЯВИ ПОБЕДИТЕЛЯТ В ОНЛАЙН ГЛАСУВАНЕТОАвторитетното международно жури, което ще определи тазгодишния победител в конкурса Triumph Inspiration Award 201 1 , е съставено от световноизвестния топ модел и актриса Лили Коул, фотографката Елен фон Унверт, топ модела Хелена Кристенсен и Коко Лий – модел, актриса и певица. Заедно с тях н а масата за журиране ще седнат още две дами – новият творчески директор на „Триумф” – Джос Бери, както и Анита Тилман – собственик и главен изпълнителен директор Premium Exhibitions .

На 6 юли отличените на национално ниво 37 дизайнерски творби, създадени от талантливи студенти по мода от цял свят, ще бъдат показани на невероятно модно шоу в Берлин.

Победител в предварителното онлайн гласуването е дизайнерката Лиу Пак Ю от Хонг Конг с модела Escaped Beauty . При оценяването от журито на същинския финал тя ще получи една точка преднина. На светвния финал България ще бъде представена от финалистката в българското издание на тазгодишния конкурс – Евелина Гелина, втори курс, специалност „Мода” в Националната художествена академия с модела „Многолик индивидуализъм”.

Специален гост на световния финал ще бъде миналогодишния победител в конкурса – българският дизайнер Николай Божилов. Неговият адаптиран модел ще се продава в избрани магазини на „Триумф” по целия свят, както и в България, от месец юли 2011 г.

Освен признание от световна величина и 15 000 евро, п обедителят в конкурса и тази година ще получи възможността моделът му да влезе в производство. Световният финалист ще работи съвместно с дизайнерския екип на Triumph , за да адаптират заедно неговия експонат за специалната лимитирана серия. Класираните на второ и трето място ще получат съответно 10 000 и 5 000 евро

www . triumph – inspiration – award . com ;
www . triumph . com ;
www . facebook . com / inspirationaward

Снимки:

1. Лили Коул с модела Escaped Beauty на Лиу Пак Ю от Хонг Конг, класиран на първо място в предварителното онлайн гласуване.

2. Лили Коул с модела „Многолик индивидуализъм” на българската финалистка Евелина Гелина Фото: © Triumph

Тагове: Брой 46

Вижте още

Нова генерация

Академията за мода определи новите си стипендианти

Нова генерация

ТРАНСФОРМАЦИЯ: ДИПЛОМНО РЕВЮ НА СПЕЦИАЛНОСТ „МОДЕН ДИЗАЙН“ ОТ НХА

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА
Нова генерация

ДЖОУ МЕИЧИ: ИЗВЪН СТАНДАРТИТЕ ЗА КРАСОТА В ИМЕТО НА СВОБОДНАТА ЕСТЕТИКА

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО
Нова генерация

ИВА ГЕОРГИЕВА: НА ГРАНИЦАТА МЕЖДУ КОМЕРСИАЛНОТО И УСТОЙЧИВОТО

Най-популярни

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

Фурор на церемонията БГ модна икона 2025

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

БГ МОДНА ИКОНА 2025: кой ще получи престижната награда?

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Прочутото списание FLANELLE избра Аксел Харди за Edge of Light

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео