Fashion Lifestyle Magazine
Към читателя
Няма резултати
Виж всички резултати
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео
Fashion Lifestyle Magazine
Няма резултати
Виж всички резултати
Начало Към читателя

МОДА С ХАРАКТЕР, МОДА С ХЪС!

от FLM
14.07.2011
Време за четене: 1 мин.
3799
A A
КАЧЕСТВЕНА И ПРЕЦИЗНА МОДА
Сподели в FacebookСподели в XСподели по имейл

Проф. Любомир Стойков

Любомир Стойков Проф.Любомир Стойков – главен редактор на “Fashion Lifestyle Magazine”


Широко популярната сентенция „Стилът издава човека” придобива нов смисъл, когато се приложи към модата и модните феномени. „Модата с характер” пък ориентира в своеобразната двойнственост на стила на обличане. Двойнствеността, която е свързана с това, че от една страна характер проявява самият дизайнер, предлагащ или налагащ (в недалечното минало) нов и различен силует, обем, кройка, тъкан, цвят и пр. От друга страна, характер показва и потребителят или по-точно казано – последователят на новия тренд. Наистина са нужни твърд характер и определен хъс, за да тръгнеш срещу течението, да лансираш необичаен стил или пък да започнеш да се обличаш в неща, които други не биха си позволили. Да използваш облекла или пък аксесоари, които могат да изумят, да шокират или да предизвикат несъгласие, гняв и негодувание у баналните пуритани. Елегантността, обаче, си пробива път тъкмо чрез модата, правена и носена с характер; тъкмо чрез нахъсения и безкомпромисен стил. Става дума за новата и различна елегантност, която мнозина подминават или просто не могат да разпознаят…

Какво предлагаме на нашите приятели – читатели в обединения юлски и августовски брой на „Fashion Lifestyle Magazine”? Този път ви представяме творчеството на един от малцината световно известни германски дизайнери, редом с Карл Лагерфелд и Жил Зандер – Волфганг Йоп. Той олицетворява една от най-интересните групи в съвременния моден дизайн. Той уважава аристократизма, но заедно с това не крие по-големите си симпатии към обикновените хора в т.ч. и средната класа. В разсъжденията му винаги се прокрадват – кога по-незабележимо, кога твърде отчетливо – социалните нотки: мислите и настроенията, според които не всички могат да бъдат богати и, че дизайнът трябва да мисли и за хората с не много високи доходи. В същото време цените на предлаганите в неговите бутици дрехи и аксесоари, парфюми и различни допълнения показват и аристократизъм, и елитаризъм.

Рубриката ни за горещи вести информира, че италианската модна къща „Версаче” занапред ще си сътрудничи с марката „H&M”; Жил Зандер и бранда „Юникло” прекратиха творческите си проекти след тригодишна съвместна работа; как Жан-Пол Готие облече и засне редактори, фотографи и ръководители на френския ежедневник "Либерасион" с "дрехи", направени от листата на самия вестник и др.

Сред тенденциите за лятната, релаксираща мода се очертават игриви принтове и ярка неонова палитра, категорично насочена към шикозните луксозни плажове (Марк Джейкъбс); флорални щампи и раирани модели (Дона Каран); магическа комбинация от цветове за банските („Sloggi” – линия на „Триумф”) и др. Любопитно в бизнес аспект е, че около 20% от колекциите на „Прада” се произвеждат в Китай, както и това, че италианската компания предпочита да прави своите чанти, дрехи и обувки в по-евтини страни като Виетнам, Турция и Румъния. Какво е модата без скандали? В този брой описваме как Лейди Гага се забърка в сериозен съдебен конфликт, в който бе обвинена за присвояване на средства от благотворителна кампания.

Юлско-августовското меню на „Fashion Lifestyle Magazine” предлага още богата информация за фотографите, фотомоделите, текстилните чудеса, професионалните успехи на известните, любопитните фешън истории, както и актуални факти от сферата на медиите, културата и свободното време. Желая ви приятно четене!

Тагове: Брой 47

Вижте още

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА
Към читателя

БЛЯСЪК: НАЧАЛО И ВЪЗХОД НА ПЪРВОТО БГ ТЕЛЕВИЗИОННО ПРЕДАВАНЕ ЗА МОДА

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО
Към читателя

НОВАТА ЕЛЕГАНТНОСТ: ИНСТИНКТИВНА РОМАНТИКА И МИКС МЕЖДУ МИНАЛОТО И БЪДЕЩЕТО

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ
Към читателя

ЛЯТНАТА МОДА: СИМВОЛ НА СВОБОДА И ЕСТЕТИЧЕСКА ДЪРЗОСТ

Към читателя

ЛИЛИ ИВАНОВА ИЗВЪН СТАНДАРТНИТЕ КЛАСАЦИИ

Най-популярни

KWIAT — изборът на истинските ценители

KWIAT — изборът на истинските ценители

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Лиляна Петрова – Лулу представя изложба и ревю в Чефалу

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Ивет Бианки: „Беше приказно преживяване и сбъдната мечта!“

Подобно на компютърните фенове и волните субкултури, които цитират думите на Маршал Маклуън “Информацията иска да е свободна”, ние развяваме с достойнство нашето електронно знаме с девиза “Дайте на модата свободата, която й се полага!”.

Полезни връзки

  • За нас
  • Декларация за поверителност
  • Политика за бисквитки

За контакти

editor@fashion-lifestyle.net

+359 88 227 33 47

Последвайте ни

Facebook

ISSN 1314-8915 Copyright © 2007-2025 Ot igla do konetz Ltd. & Fashion.bg Ltd. All Rights Reserved

Fashion Lifestyle Magazine
Управление на съгласие

За да предоставим най-доброто изживяване, ние използваме технологии като бисквитки за съхраняване и/или достъп до информация за устройството. Съгласието с тези технологии ще ни позволи да обработваме данни, като например поведение при сърфиране или уникални идентификатори на този сайт. Несъгласието или оттеглянето на съгласието може да повлияе неблагоприятно на определени характеристики и функции.

Функционални Винаги активен
Техническото съхранение или достъп е строго необходимо за легитимната цел да се даде възможност за използване на конкретна услуга, изрично заявена от абоната или потребителя, или за единствената цел да се извърши предаване на комуникация през електронна съобщителна мрежа.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Статистика
Техническото съхранение или достъп, който се използва изключително за статистически цели. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Маркетинг
Техническото съхранение или достъп са необходими за създаване на потребителски профили за изпращане на реклами или за проследяване на потребителя в уебсайт или в няколко уебсайта за подобни маркетингови цели.
Управление на опциите Manage services Manage {vendor_count} vendors Прочетете повече за тези цели
Преглед на предпочитанията
{title} {title} {title}
Няма резултати
Виж всички резултати
Към читателя
  • Мода
    • Новини
    • Тенденции
    • Дизайнери
    • Текстил
    • Аксесоари
  • Лайфстайл
    • Здраве
    • Тяло
    • Семейство
    • Прически
    • Свободно време
  • Култура
    • Медии
    • Интервю
    • Успех
    • Субкултури
    • Фотография
    • Фотомодели
  • Общество
    • История
    • Скандали
    • Бизнес
    • Нова генерация
  • Календар
  • Видео